Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling geplaatst voor Whey, Lijkt me lekker!.

Btw, hebben jullie de verpakking verandert?

Oh, op het plaatje van de Whey lijkt het erop dat jullie een nieuwe verpakking hebben gekregen, of een andere sticker ofzo :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Oh, op het plaatje van de Whey lijkt het erop dat jullie een nieuwe verpakking hebben gekregen, of een andere sticker ofzo :P

ahaa.. ja klopt.. Nieuw label. Dat komt langzaam aan op alle producten. Dit is de laatste week dat whey met oude label de deur uitgaat.

Jammer, Dan krijg ik dus niet de whey met het nieuwe label!:angstig: :sad:

Het was ook maar een grapje hoor :D

waar is de megagrow naartoe in jullie assortiment? of zit ik er nou over te kijken:p

wat een geluk :D wat zou ik toch moeten zonder jou rene:D

ohja om nog maar even moeilijk te doen... :p

op de site staat er bij dextrojuice:
Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.

hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd :p

• #1.895
ohja om nog maar even moeilijk te doen... :p

op de site staat er bij dextrojuice:
Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.

hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd :p

Ik moet je zeggen zelf weet ik het niet .... maar ik las een post.. zat net te zoeken maar kon die helaas niet vinden.. dat iemand whey banaan en dextrojuice samen heerlijk vond.

rene

hmm ok zal het volgende week ofzo wel eens proberen ik laat hier wel iets achter.

mijn post workout zal dan worden: instant whey, dextro, nitrocrea :meal:

ben echt benieuwd of het te zuipen zal zijn

Hey Rene, ik had eens een vraag ivm met men bestelling

heb vorige week woensdag mijn bestelling geplaatst en het geld overgeschreven.
Bestelling is nog niet binnen. Ik denk mss morgen ?

groetjes. bestelnummer is 9509

Dit is de laatste week dat whey met oude label de deur uitgaat.
Nostalgie :D

Heb hier nog 3 emmers whey, 2 multivits en 4 megagrow potten met het oude label staan :treuren: Die 2 kleine potten die je ziet is MSM 1500 (super supplement imo).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.900
Hey Rene, ik had eens een vraag ivm met men bestelling

heb vorige week woensdag mijn bestelling geplaatst en het geld overgeschreven.
Bestelling is nog niet binnen. Ik denk mss morgen ?

groetjes. bestelnummer is 9509

mail even naar info@xxl.. als je wilt

Terug
Naar boven