- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
oo gek... ik vraag het even na.. bestelling is denk wel doorgekomen.. ooit gaat er geen mail uit. wierd.
pm even je naam
pm verstuurd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oo gek... ik vraag het even na.. bestelling is denk wel doorgekomen.. ooit gaat er geen mail uit. wierd.
pm even je naam

Bestelling geplaatst voor Whey, Lijkt me lekker!.
Btw, hebben jullie de verpakking verandert?
niet recent. hoe bedoel je precies?Oh, op het plaatje van de Whey lijkt het erop dat jullie een nieuwe verpakking hebben gekregen, of een andere sticker ofzo![]()
Jammer, Dan krijg ik dus niet de whey met het nieuwe label!![]()
![]()

waar is de megagrow naartoe in jullie assortiment? of zit ik er nou over te kijken![]()
wat een gelukwat zou ik toch moeten zonder jou rene
![]()

ohja om nog maar even moeilijk te doen...
op de site staat er bij dextrojuice:
Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.
hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd![]()
hmm ok zal het volgende week ofzo wel eens proberen ik laat hier wel iets achter.
mijn post workout zal dan worden: instant whey, dextro, nitrocrea
ben echt benieuwd of het te zuipen zal zijn

NostalgieDit is de laatste week dat whey met oude label de deur uitgaat.

Die 2 kleine potten die je ziet is MSM 1500 (super supplement imo).Hey Rene, ik had eens een vraag ivm met men bestelling
heb vorige week woensdag mijn bestelling geplaatst en het geld overgeschreven.
Bestelling is nog niet binnen. Ik denk mss morgen ?
groetjes. bestelnummer is 9509