Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hallo René,

Zo juist een bestelling gedaan alles top, was net te laat 1615, zal wel goed komen toch?

Alleen ik had een vraag,idee,opmerking:

Is het niet wat om een overlappende week aanbieding te maken?
Om maar even een voorbeeld te geven is dat je op dinsdag de nieuwe aanbieding eruit doet zodat je op woensdag dan kan profiteren van beide aanbiedingen

Mij lijkt dat er best wat rendement uit te halen valt, mensen kopen toch nog ff dat extra dingetje...

of ben ik de enige sippe zak die zo is?

groeten!

Laatst bewerkt:
Pakketje terecht, gelijk XXL gebeld, dus alles toch nog goed gekomen .... pakketje bleek bij iemand verderop afgegeven te zijn (3 huizen verder) en dit echtpaar die helaas het nederlands niet zo goed beheerst begreep niet dat het pakketje van mij was ... ze hadden het dus opengemaakt en vandaag kregen ze ruzie omdat ze niet begrepen wat het was en het drugs leek (BCAA capsules)... de vrouw in kwestie kwam dus op hoge poten naar ons toe toen ze doorhad dat het adres op de verpakking niet van haar was maar van ons (5 dagen!) en uiteraard was ik weer niet thuis op dat moment dus kreeg mijn hoogzwangere vrouw de wind van voren .... ***zucht*** zalig zijn de onwetenden, maar ik word soms zo moe van hen .... in ieder geval is gelukkig het pakketje alsnog terecht ... wel jammer dat TNT dus niet even via een briefje heeft aangegeven dat mijn post dus 3 huizen verderop afgegeven was .... dat had 5 dagen beklag, een hoop gebel en een ruzie bij de 'buren' gescheeld om mijn supplementen ...... :) :) :)

In ieder geval wel top van XXL dat ook zij er zo achteraan zaten, hulde!

Grtz,

Aad ~ Doix

Laatst bewerkt:
Je pakje al ontvangen?
Hier nog niets...

Ik weet dat de weersomstandigheden slecht zijn, maar nu begint het toch lang te duren :D

Bestelling doorgegeven op 15-12: nr: 86169

http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?typ=1&lang=de&pknr=05227016467198

Kan je eens nachecken Renée. (gaat over grote bestelling)

René, kan je het eens navragen? Is bijna al 2 weken geleden...
En het gaat over een bestelling van meer dan 300€.

Thanks!

Dit is inderdaad ook belachelijk. Elke dag komt er loods te staan. Ga ik morgenvroeg ook meteen even achteraan. Desnoods sturen we ook alvast een nieuw pakket op. Vakantiewerkers icm sneeuw gaat niet echt goed.

Pakje is vandaag (eindelijk) toegekomen :D
Cheers

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.425
Hoi René!

Ik had anderhalve week geleden een bestelling gedaan (87126) die vandaag dan uiteindelijk geleverd is. Alles ligt er hier best slecht bij door de sneeuw dus dat zal er wel mee te maken hebben.

Ik had als goodies Sample Whey Delicious - Sample Unleash V3! - Shakebeker aangeduid bij mijn besteling maar had Sample Whey Delicious gekregen met een sample van tested nutrition.
Wel jammer want keek wel uit naar de sample van unleash en de shakebeker wat altijd handig is.

Btw. De smaak appeltaart is GE-WEL-DIG! Echt overheerlijk.
Mail even naar info, dan maken ze het in orde voor je.

Appeltaart is inderdaad erg lekker :zuip: :D
Hallo René,

Zo juist een bestelling gedaan alles top, was net te laat 1615, zal wel goed komen toch?

Alleen ik had een vraag,idee,opmerking:

Is het niet wat om een overlappende week aanbieding te maken?
Om maar even een voorbeeld te geven is dat je op dinsdag de nieuwe aanbieding eruit doet zodat je op woensdag dan kan profiteren van beide aanbiedingen

Mij lijkt dat er best wat rendement uit te halen valt, mensen kopen toch nog ff dat extra dingetje...

of ben ik de enige sippe zak die zo is?

groeten!
We hebben vandaag geloof ik tot 17:00uur verzonden..

Als we gaan overlappen wordt het allemaal een beetje onduidelijk. Dan staan er ook teveel op de voorpagina. Zoals het nu is vind ik het prima :D
Al gedaan. :)

Gsiterenavond even een zakje whey besteld. :D

Scheelt toch 14 euro, dus heb mezelf ook gelijk getrakteerd op een Delicious Sample Pack. :D
En gelijk heb je :thumbs:
Pakketje terecht, gelijk XXL gebeld, dus alles toch nog goed gekomen .... pakketje bleek bij iemand verderop afgegeven te zijn (3 huizen verder) en dit echtpaar die helaas het nederlands niet zo goed beheerst begreep niet dat het pakketje van mij was ... ze hadden het dus opengemaakt en vandaag kregen ze ruzie omdat ze niet begrepen wat het was en het drugs leek (BCAA capsules)... de vrouw in kwestie kwam dus op hoge poten naar ons toe toen ze doorhad dat het adres op de verpakking niet van haar was maar van ons (5 dagen!) en uiteraard was ik weer niet thuis op dat moment dus kreeg mijn hoogzwangere vrouw de wind van voren .... ***zucht*** zalig zijn de onwetenden, maar ik word soms zo moe van hen .... in ieder geval is gelukkig het pakketje alsnog terecht ... wel jammer dat TNT dus niet even via een briefje heeft aangegeven dat mijn post dus 3 huizen verderop afgegeven was .... dat had 5 dagen beklag, een hoop gebel en een ruzie bij de 'buren' gescheeld om mijn supplementen ...... :) :) :)

In ieder geval wel top van XXL dat ook zij er zo achteraan zaten, hulde!

Grtz,

Aad ~ Doix

Pakje is vandaag (eindelijk) toegekomen :D
Cheers

Nou, is het uiteindelijk toch nog allemaal goed gekomen :thumbs:

Hoi Rene,

Heb maandag iets besteld rond 16:00 uur. Heb inmiddels al wel een bevestiging va betaling, echter krijg ik vaak direct bij verzenden een bevestiging dat het op de post is gegaan. Had verwacht daar gister of vandaag al iets van te horen, vroeg me af of die wel goed is binnen gekomen of dat ik het mailtje niet heb ontvangen waarin bevestigd is dat die op de post zit. Je hebt het er hierboven namelijk over dat alles van vandaag tot 17:00 verzonden is. Mijn bestelnummer is: 88002

Alvast super bedankt!

Tijdens mijn bestelling deze week kreeg ik ook geen mailtje met een track en trace code maar vandaag had ik het paket al binnen. ;) Gewoon even afwachten dus.

ik wil bij deze even mijn complimenten getuigen voor de vriendelijke mevrouw die daarnet belde om te zeggen dat bulk whey vanille op was en mij voorstelde om het binnen 2 wkn te ontvangen of nu een andere smaak te kiezen.

ik wil bij deze even mijn complimenten getuigen voor de vriendelijke mevrouw die daarnet belde om te zeggen dat bulk whey vanille op was en mij voorstelde om het binnen 2 wkn te ontvangen of nu een andere smaak te kiezen.

Sweet!

Was dat de delicious protein bar mevrouw? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.431
Hoi Rene,

Heb maandag iets besteld rond 16:00 uur. Heb inmiddels al wel een bevestiging va betaling, echter krijg ik vaak direct bij verzenden een bevestiging dat het op de post is gegaan. Had verwacht daar gister of vandaag al iets van te horen, vroeg me af of die wel goed is binnen gekomen of dat ik het mailtje niet heb ontvangen waarin bevestigd is dat die op de post zit. Je hebt het er hierboven namelijk over dat alles van vandaag tot 17:00 verzonden is. Mijn bestelnummer is: 88002

Alvast super bedankt!
Bestelling is gisteren verzonden, komt dus vandaag bij je aan als het goed is!
Tijdens mijn bestelling deze week kreeg ik ook geen mailtje met een track en trace code maar vandaag had ik het paket al binnen. ;) Gewoon even afwachten dus.
OK, dat gaat dus niet helemaal goed, geef ik even door.
Ik geef ze aan haar door :D
Was dat de delicious protein bar mevrouw? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, zij pakt altijd in. Haar zus doet de administratie en het bellen :D

Jij wil zeker ook solliciteren nu? :D

Essential amino stack. Is het normaal dat dat nooit echt volledig oplost? Je moet toch roeren eh, niet shaken? Kan ik dit ook gewoon bv in men eiwitshake kappen ipv apart op te drinken? Smaakt praktisch naar niks dus.

Ehhh, XXL ... kan zij niet ook op de lijst van goodies bij grote bestellingen? :) :) :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Jezus René... Leuk collega's heb je dan man ;) PM even als er vacatures zijn :D

Zijn hier geen middelbare scholieren die de verplichte ''maatschappelijke'' stage nog moeten doen?:)

complimemten voor de muscletech die je me aanrade, ga er echt hard op!!!

Terug
Naar boven