MuscleMeat

YBF 2007 Verslagje Ryu

Volgend jaar beter!

Mooi verslag jammer dat zo gelopen is maarja volgende wedstrijd beter.

Mooi verslagje en sowieso puike prestatie jonge! :thumbs:

Davyo en Alysa zijn onze buddies 4 life. Alysa en ik hebben dan ook nog een mooie foto waar ik in haar roze pantoffels sta. Geweldig! :P

:kiss: ;)

Die roze pantoffels waren de bom :D.. (mijn slippers mogen er ook best wezen al zeg ik het zelf)

P1010259.JPG

Ik ben zelf vooral backstage (in de kleedkamer) geweest, en heb nog even gezellig met Dave Hawk, Dennis en Terror_Hennep zitten ouwehoeren in het rookhol haha :).

Laatst bewerkt:
Well doe bro en leuk verslagje. Ooit kom ik eens kijken, hopelijk de volgende keer.

Die roze pantoffels waren de bom :D.. (mijn slippers mogen er ook best wezen al zeg ik het zelf)

P1010259.JPG

Ik ben zelf vooral backstage (in de kleedkamer) geweest, en heb nog even gezellig met Dave Hawk, Dennis en Terror_Hennep zitten ouwehoeren in het rookhol haha :).

Jij stond er ook weer lekker bij bro. Gaat goed.

Hey Ryu ik vond je zeker niet slecht man! Je stond gewoon in een sterke klasse. Ik vind je verhoudingen allemaal kloppen. Helaas was je niet goed gebruind op het podium, waardoor niet alles er goed uitkwam. En hier en daar had je misschien iets droger gekund..of was dat vocht ?

succes iig met de volgende wedstrijd

Tja ik heb vorig jaar ook geladen met biefstuk. Van 7 uur 's ochtends tot aan de wedstrijd. Nergens last van gehad en is goed bevallen. Iedereen zegt toch altijd iets anders. Beter zoek je een goede begeleider en luister je alleen naar hem/haar.

Als alles wat op de YBF fout is gegaan op je volgende wedstrijd goed gaat zal het wel goed komen toch.. Succes alvast.. :)

succes volgend jaar, daar moet je naar uitkijken!

P1010259.JPG

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveelste is no pain no gain eigenlijk geworden?

Ik was 3e, no pain was 2e en die hier op de foto's in het midden staat was 1e geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een foto van no pain dan? Hij blijft zo stil , want heb van elke dbber nu wel wat gelezen. :)

Mooi verslag ryu en volgend jaar gaat het wel beter gaan vooral als je nu zulke trainingsmaatjes hebt.

Goed gedaan Ryu, en voor volgend jaar nog harder trainen :lifter:

en hier ben ik vreselijk JALOERS op wie jij daar beet hebt :mad: :o :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven