MuscleMeat

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Top gedaan allemaal, vond het weer gezellig om er te zijn!!:clap:

De held van de dag:

2h64zlk.jpg

30djadl.jpg

Helaas zat ik te ver weg voor knappe pics...

Laatst bewerkt:
Idd, dus als ik het goed begrijp ; Gosha=Jurriaan?

idd, echt een topfysiek voor een 18-jarige, respect!

Ben je klaar met uithijgen Reus? :D
Je bent in real life inderdaad een imposante en een relaxte verschijning.
Puike prestatie en gaaf dat je, ondanks het feit dat je alleen in je klasse stond, het toch kon opbrengen je 100% in te zetten! Keep up the good work!

was weer een leuke dag
zijn een aantal DBB naar me toegekomen,, weet ff niet meer welke namen ze zich mee voorstelde.. haha sorry jongens

ben uiteindelijk 3e geworden bij de superbody
6pvp77.jpg

20h0jm8.jpg

303hh5w.jpg

FrietMayo, eerlijk gezegd meende ik je ergens wel te herkennen van dit forum (ben de afgelopen tijd meer een sneaky lezer geweest) maar wist tot de prijsuitreiking dan weer niet 100% zeker dat jij het was.
In ieder geval, supermooie shape (damn, wat een benen!) en een knalperformance!!! Ik begreep dat je volgende week ook nog aan de bak moet. Succes met je laatste weekje!

heey ja ik was het;) haha thnx voor je compliment!!

ja vrijdag gaan we met de kneet's bus naar hamburg voor de universe!!

Gefeliciteerd allemaal met jullie prestaties! Jullie zagen er top uit.
Deze wedstrijd was erg leuk om gezien te hebben.:D

Je bent idd irl echt een beest. Wel k*t dat er niemand anders in die klasse stond. Hebben ze dat vtv niet laten weten?

Nee maar dat kon denk ik ook niet omdat ze de dag zelf natuurlijk beoordelen waar iemand staat. Het had natuurlijk ook zo kunnen zijn dat iemand die in de super-body stond ingeschreven te zwaar zou worden bevonden en dan toch in de extreme zou komen. Het is niet anders, mooie dag verder gehad en top organisatie! Thanks trouwens he:D

Ben je klaar met uithijgen Reus? :D
Je bent in real life inderdaad een imposante en een relaxte verschijning.
Puike prestatie en gaaf dat je, ondanks het feit dat je alleen in je klasse stond, het toch kon opbrengen je 100% in te zetten! Keep up the good work!

Ja helemaal klaar idd:D God wat had ik het ff zwaar. Ineens paf, enorme droge mond en tijdens het ademen sloeg het toe:D
Bedankt voor je compliment man, leuk om te lezen. Leuk dat je me aansprak want ik ken niemand van gezicht op zo'n dag:o
Je hebt een mooie prestatie neergezet! Klasse.

Het was idd weer een superdag, met een hele goede sfeer backstage. Dit bleek ook weer toen Chris en Rinus mijn buur-atleet die last van kramp kreeg belangeloos hielpen.

Zoals altijd stond de organisatie weer als een huis.

Bij deze mijn dank aan de organisatie, het publiek, de mede-atleten, mijn backstage-begeleider: Ronald Blok, Mile Dubroja en team Body-Improvement en bovenal Liona voor de begeleiding in de wedstrijdvoorbereiding. Zonder haar hulp had ik er niet weer zo verbeterd bij kunnen staan.

Terug
Naar boven