XXL Nutrition

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

hij leek verdomd veel op deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, het leek er verdacht veel op :D

In z'n zwembroekske :D

Heb jij al pics gosha? was er gisteren maar herkende je niet, jur wel herkend en even mee gesproken, reus succes gewenst, even met friet gebabbeld en met g-men gechild.

Heb jij al pics gosha? was er gisteren maar herkende je niet, jur wel herkend en even mee gesproken, reus succes gewenst, even met friet gebabbeld en met g-men gechild.

2570i1u.jpg

goeiemorgen sjeikoog, heb nog met jou en bas staan babbelen :D

Na afloop bij Vapiano in Den Haag.. Mensen keken wel even raar op toen ik met mijn dikke laag bruining binnenliep..

Maar het was heerlijk :D

100_2512.jpg

Na afloop bij Vapiano in Den Haag.. Mensen keken wel even raar op toen ik met mijn dikke laag bruining binnenliep..

Maar het was heerlijk :D

Dat kan ik me voorstellen dat het heerlijk was :) Je zag er echt super uit!!! Ik vond het heel leuk om je op het podium te zien! Goed gedaan!
Heb je trouwens wat foto's ?

hmmm allebei voor jou ...

Jongens,jongens...ik heb ff mn zn moeder gebabbelt.De beste jongen was heel veel afgevallen door te fitnesstrainingen te doen. Oke soms moet je je kinderen ook beschermen. Maar hij is in de ban van BB geraakt. En laten we niet lullig doen 1 hij is 100% natural. 2 hij is og piepjong, dus al zn ambities blijven kan het best over een jaar of 10 een super atleet worden, en lacht hij even terug;). 3 iedereen die op het podium heeft gestaan voor wat dan ook weet dat dit best wel moeilijk is. Dus voor deze prestatie ( het lef hebben) maar ook best wel iets positiefs worden gezegd........:D

Bij deze als je meeleest, super dat je daar stond!! En s6 met het behalen van je doelen voor de toekomst!!

Jongens,jongens...ik heb ff mn zn moeder gebabbelt.De beste jongen was heel veel afgevallen door te fitnesstrainingen te doen. Oke soms moet je je kinderen ook beschermen. Maar hij is in de ban van BB geraakt. En laten we niet lullig doen 1 hij is 100% natural. 2 hij is og piepjong, dus al zn ambities blijven kan het best over een jaar of 10 een super atleet worden, en lacht hij even terug;). 3 iedereen die op het podium heeft gestaan voor wat dan ook weet dat dit best wel moeilijk is. Dus voor deze prestatie ( het lef hebben) maar ook best wel iets positiefs worden gezegd........:D

Bij deze als je meeleest, super dat je daar stond!! En s6 met het behalen van je doelen voor de toekomst!!
Lees hier dan maar eens hoe achterlijk dit figuur zich hier opstelt. Hij maakt het er zelf naar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/weet-iemand-16-14-jaar-mee-mag-doen-ybf-225410/

idd, maaike, lagns de ene kant zou je zeggen hij maakt zich belachelijk, maar aan de andere kant, zijn leeftijd gezien en zoals jij zegt, aangezien hij niet tegen te houden awas mee te doen, kan een zeer gemotiveerd BB-er worden he.
En daarbij, er mag overal wel eens een buitenbeentje tussenzitten, je moet zo'n jongen dan ook wat buiten de wedstrijd zien he. En ook, zoals zijn moeder zegt dat hij al veel afgevallen is door te trainen, het kan hem alleen maar motiveren hard door te werken, is ook goed dat hij zoals ik gisteren al las toch niet openlijk uitgejouwd is, en ik vind het ook tof van de organisatie dat hij toch een beker en een belt gekregen heeft, Werkt alleen maar motiverend. die mannekes gaan nu eenmaal op in hun dromen. Ik denk dat hij gisterenavond waarschijnlijk nog het gelukkigst was van alle deelnemers

1zvzpd1.jpg

jammer dat hij geen tanning gebruikt heeft, dan ging hij toch ietsje gecamoufleerd zijn, hoe oud zijn die andere jongens? zitten al goede basissen tussen, vooral die 2 jongens waar hij tussen staat

jammer dat hij geen tanning gebruikt heeft, dan ging hij toch ietsje gecamoufleerd zijn, hoe oud zijn die andere jongens? zitten al goede basissen tussen, vooral die 2 jongens waar hij tussen staat

Tussen de 14 & 18 ruw geschat...had idd een tanning op gemoeten. Hij zat dicht bij ons, dacht dat het een kid van iemand was. Anders hadden we em wel ff getanned..en een slip voor em geregeld. Marjolein had er genoeg liggen

ff een paar pics van barb en me

ybf%202009%20067.JPG

ybf%202009%20072.JPG

ybf%202009%20074.JPG

ybf%202009%20075.JPG

prachtig, maaike! echt top
Barb ken ik persoonlijk, heeft echt een prachtdebuut gemaakt he.
en die jongen kan het volgend jaar alleen maar beter doen he

hier een paar

foto Albert2.jpg

user5329_pic3084_1259537124.jpg

user5329_pic3085_1259537214.jpg

user5329_pic3086_1259537214.jpg

user5329_pic3088_1259537214.jpg

nog een paar

ybf 2009 093.JPG

ybf 2009 096.JPG

proficiat aan jullie allen hé top prestaties!

Gefeliciteerd iedereen met hun behaalde resultaten!:thumbs:

Terug
Naar boven