Fitness Seller

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
owwww dan;) haha dan zal ik gewoon blijven posten..
Zit nu op 86kilo, begon op 84 kilo. was na 1 week al naar 86/87kilo gegaan dus toen er voor gekozen om nog even te cutten (blies behoorlijk op). Ga nu sinds vandaag weer clean bulken. Hoeft van mij allemaal niet zo snel. Vind het belangrijker laag in vet te blijven! Als het goed is gaan deze week de lange esters hun werk doen, dus ben benieuwd. Merk al wel ongelooflijke pomp in de onderarmen tijdens het trainen!

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 16:38 ----------

owwww dan;) haha dan zal ik gewoon blijven posten..
Zit nu op 86kilo, begon op 84 kilo. was na 1 week al naar 86/87kilo gegaan dus toen er voor gekozen om nog even te cutten (blies behoorlijk op). Ga nu sinds vandaag weer clean bulken. Hoeft van mij allemaal niet zo snel. Vind het belangrijker laag in vet te blijven! Als het goed is gaan deze week de lange esters hun werk doen, dus ben benieuwd. Merk al wel ongelooflijke pomp in de onderarmen tijdens het trainen!

Aant trainen, kan niet meer van de pomp, kan gewoon niet meer trainen ervan! Hahahahah love it!

Mooi log!
Ga zo door, zit nu op ongeveer hetzelfde.

Succes

Mooi log!
Ga zo door, zit nu op ongeveer hetzelfde.

Succes

Wat gebruik jij dan, en hoe gaat het ermee?

Ik heb met gister gewogen en zit op 88/89 kilo, vet zal iets zijn gestegen maar vooral vocht is iets aanwezig. Ga waterout pakken, hopelijk kan ik het weg krijgen, anders maar een paar weekjes met een vochtkop

gister gewogen en kwam op 91, na een goeie hardloop sessie woog ik 90,8 haha..
Toch al flink wat kilo's er bij op. Helaas niet meer zo super droog als ik wou, schat nu 12% ongeveer.

M'n gyno begint echt goed te groeien:( Het doet geen pijn maar ik zelf zie het wel en er zit een flinke verharding, nu weer onder beide (was alleen rechts).
Ga nu 4 dagen op 40mg nolvadex, daarna 4 dagen op 20 en dan ga ik (zodra ik het binnen heb) arofixen EOD mee laten lopen. Het liefst zou ik femera pakken omdat dat vorige keer echt hielp maar daar word ik zooo depri van.

Trainen gaat heerlijk trouwens!

Ook op 0,5 mg ED of EOD?

De effectieve dosis van letrozol voor bodybuilding-doeleinden is 0.25 tot 0.5 mg per dag, een hogere dosis kan heel wat bijwerkingen veroorzaken, waaronder een sterk verminderd libido. Nadat een femara-kuur stopgezet wordt kan er ook een rebound-effect optreden van het oestrogeen. Maximale remming van het aromatase enzym werd vastgesteld aan een dosering van slechts 100 mcg (2).

Zeker de moeite waard.. Op deze dosering had ik totaal nergens last van, enkel wat mindere coïtusdrive..

Zeker de moeite waard.. Op deze dosering had ik totaal nergens last van, enkel wat mindere coïtusdrive..

jaa die mindere coïtusdrive zit ik dus niet op de wachten. Wil elk moment van de dag op scherm staan! hahaha..
Nee maar serieus, mindere coïtusdrive vind ik echt k*t, dat is het fijnste van de kuur! Vorige keer was coïtusdrive compleet verdwenen met tren in combi met femera, als ze naakt naast me lag moest ik nog moeite doen zin te maken! dan voel je je niet echt meer een man, hahahaha

PFFFF begin wel moe te worden hoor! Lamheid slaat goed toe!! Miss t4 verhogen??

Heb ik dus ook vaak in een kuur........ik heb het idee dat het van test komt, wat jij?
Heb er bij een dianabol only kuur geen last van gehad en echt alle energie van de wereld,bij een lage dosis test en aardig wat Bold ook geen klachten qua moeheid.
Hoe hoger de test des te vermoeider ik lijk te worden?

Heb ik dus ook vaak in een kuur........ik heb het idee dat het van test komt, wat jij?
Heb er bij een dianabol only kuur geen last van gehad en echt alle energie van de wereld,bij een lage dosis test en aardig wat Bold ook geen klachten qua moeheid.
Hoe hoger de test des te vermoeider ik lijk te worden?

ik denk persoonlijk dat het de HGH is;)

normaal heb ik het alleen bij tren trouwens

ik krijg trouwens opeens (sinds deze week) een hele droge huid, heel mn lichaam is een beetje uitgedroogd. Hoe zou dit komen

Winstrol..........ik liep laatste weken van mn kuur dagelijks zo'n 10 x per dag naar de plee...had ook echt 24/7 een gigadroge bek en huid...leek wel alsof ik uitgedroofd was joh..verloor al het "beetje vocht", om vervolgens voor het eerst wat kleine puistjes en pukkeltjes te krijgen op mn borst.....niet dat het me irriteerde maar voor mij geen winstrol meer! Ik ben al ripped van mezelf en het heeft in de test-primo-winstrol kuur voor mij geen weerwaarde gehad!

Winstrol..........ik liep laatste weken van mn kuur dagelijks zo'n 10 x per dag naar de plee...had ook echt 24/7 een gigadroge bek en huid...leek wel alsof ik uitgedroofd was joh..verloor al het "beetje vocht", om vervolgens voor het eerst wat kleine puistjes en pukkeltjes te krijgen op mn borst.....niet dat het me irriteerde maar voor mij geen winstrol meer! Ik ben al ripped van mezelf en het heeft in de test-primo-winstrol kuur voor mij geen weerwaarde gehad!

winny gebruikte is destijds nog niet. Maar ben al van mn droge huid af, nergens meer last van.
Trouwens... Mast, sust en winny en ik heb geen enkele puist, kan dit door de hgh komen??

armen van 41,5-42 cm naar 43,5-44 cm omtrek. We blij mee!!

Omdat ik behoorlijke (niet heel zichtbaar voor iemand die het niet kent maar wel echt hele dikke knobbels achter de tepels). Dus ik heb een aantal dagen 40mg nova genomen en nu 30mg nolva en 10mg aromasin per dag. Kom eigenlijk niks meer aan, blijf rond de 90 hangen.. Alles begint wel mooi te vormen nu! Hopen dat nu de bold nog wat gaat doen nu!

Maar helpt het tegen de knobbels?

Terug
Naar boven