AndroidHealthClinic

yeremy building for more

Bezoekers in dit topic

Heb je de haters hier ooit gebanned op dat andere forum oid?

Dat is hetgeen ik ook dacht dat het er het een of ander voor gevallen was in het verleden, er is zoveel weerstand en kritiek op Martin. Dat vind ik jammer, los van wat iemand wel of niet adviseert. Los van of dat nou wel of niet strookt met de algemene ervaring en/of wetenschappelijke onderbouwing.

Als je het niet eens bent met iemand zijn mening kun je dat toch gewoon onderbouwd communiceren. Okay that's it dan, laat het dan ook los. Probeer de waarheid in het midden te houden. Niemand (God misschien, dat weet ik niet) heeft de objectiviteit in pacht ook de wetenschap niet. Okay daar zal deze of gene wel weer anders over denken, prima dat is deze of gene zijn goed recht, ik hoef mijn gelijk niet te hebben. Ik verkondig alleen wat ik geloof, daarbij ben ik niet zo hoogmoedig dat ik claim de waarheid in pacht te hebben. LEVEN EN LATEN LEVEN !!

Wat ik nu zie is dat Martin door meerdere personen gewoon belachelijk gemaakt wordt, bij elke reactie ook op andere topics is er wel weer iemand die eens flink de draak zal steken met hem. Erg zielig vind ik dit, kom op zeg hoe zijn we nu met zijn allen ?

Er zou ook wat respect kunnen zijn (waarmee ik overigens niet zeg dat niemand dat heeft hoor, want ik zie ook mensen die er heel anders in staan, gelukkig maar) voor iemand die zo'n carierre achter de rug heeft en daarnaast zoveel gezondheidsproblemen gehad heeft. Heeft iemand van de "haters" wel eens een levensbedreigende operatie ondergaan ?

Heb respect voor iemand die zich terug probeert te knokken, daarnaast is hij in veel gevallen ook eens een stuk ouder als jullie.

Kom op nou
 
yep benen pak ik voorlopig om de dag inderdaad.


voor upperchest veel inclinewerk. Incline barbell press, dumbell press, eventueel machines en cables.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------



alles om te zieken he droplulletje?

Vertel het verhaal er omheen dan ook gelijk even lamzak.
Dan een hele beentraining of enkel squats?

Okeej thnx, borst pak ik nu 2* per week dan hou ik het op veel incline werk.
 
Als je het niet eens bent met iemand zijn mening kun je dat toch gewoon onderbouwd communiceren. Okay that's it dan, laat het dan ook los. Probeer de waarheid in het midden te houden. Niemand (God misschien, dat weet ik niet) heeft de objectiviteit in pacht ook de wetenschap niet. Okay daar zal deze of gene wel weer anders over denken, prima dat is deze of gene zijn goed recht, ik hoef mijn gelijk niet te hebben. Ik verkondig alleen wat ik geloof, daarbij ben ik niet zo hoogmoedig dat ik claim de waarheid in pacht te hebben. LEVEN EN LATEN LEVEN !!

Wat ik nu zie is dat Martin door meerdere personen gewoon belachelijk gemaakt wordt, bij elke reactie ook op andere topics is er wel weer iemand die eens flink de draak zal steken met hem. Erg zielig vind ik dit, kom op zeg hoe zijn we nu met zijn allen ?

Ach weet je,
het is net als het geloof.
Sommigen gaan direct de aanval in als iemand een ander geloof heeft.

Ik vertrouw nu eenmaal op de kennis van veelal grote builders en coaches en op mensen als Peter vd Zon, Ralph Moorman, Chris Aceta, Tom Venuto enzovoorts. En de info in een aantal sticky's waar velen zo graag naar verwijzen.

Ik ben geen fan van Lyle McDonald of Rippetoe en totaal niet van systemen als IIFYM en IF. Daar zit al een stuk haat.

Ik ben als bodybuilder ook fan van fitness en bodybuilding methodes en niet van PL methodes.

Dus ik benader dingen anders. Dat is reden om te haten blijkbaar.
Ik ben ook fan van wat tegenwoordig "recompen" genoemd wordt. En dus spiermassa aanzetten zonder (noemenswaardig) vet te worden. En van hoge en lage carbs dagen, wat dan tegenwoordig carbcycling genoemd wordt. Eiwitdagen en dan koolhydraten laden als de spieren depleted zijn of raken. Wat nu een hype is onder de naam CBL.
Ik ben sowieso tegen minder eten dan je nodig hebt. Met welke reden dan ook. Met een normaal gemiddeld bf% hoef je ook niet minder te eten dan je nodig hebt. En veel meer eten dan je nodig hebt en flink vet worden ben ik ook geen fan van.


En ik ben fan van hoog intensief trainen. Geen gelul maar knallen. Geen tijd om te rusten en zeker niet meer rusten dan trainen. Ja voor 5x5 systemen en PL is die manier van trainen niet te doen. Voor mijn systeem en andere normale BB en fitness systemen wel.


Anyway, iedereen heeft z'n eigen methode. De ene werkt anders en beter of minder dan de ander. So what. Leven en laten leven inderdaad.
Mensen die dingen anders doen zijn niet gelijk slecht. Ik ben wel van mening dat mensen meer open zouden moeten staan voor discussie en andere methodes en vragen stellen aan mensen met een andere benadering of andere kennis.
Ik stel ook nog steeds vragen aan anderen. Je bent nooit te oud om te leren en in de BB ben je nooit uitgeleerd.
 
Hoe gaat het met de trainingen Martin ?
 
Hoe gaat het met de trainingen Martin ?

Trainingen gaan erg lekker.
6 dagen per week en een paar keer ochtend en avond training.
Kracht gaat lekker omhoog en shape komt weer goed terug.

Tot vorige week vooral sets op hoog volume gedraaid, nu het volume per set weer wat omlaag gegooid en gewichten waar kan flink aan het verhogen.
Tempo blijft zoals altijd gewoon lekker hoog.
Komende maand gaat de voeding weer wat veranderen. Eiwitten verder omhoog en meer groente eten.

Wedstrijdprep komt dichterbij dus moet weer ff meer gaan eten en harder trainen.
 
sta er naar omstandigheden redelijk bij.
Massa gaat de goede kant weer op en blijft flink verbeteren.
bf% daalt rustig aan.

Trainingsfrequentie is nu ongeveer 10-12 per week. Maximale hypertrophy. Hoog volume, hoge intensiteit en hoog tempo.

Benen gaan ook wel lekker maar gaan me ff te traag net als biceps, die gaan me ook te traag. Dus volume en intensiteit moet daarin ook ff omhoog.

Rug dikte gaat erg lekker en vandaag ook erg tevreden over de dikte en diepte van de lats.
Pecs zijn al een paar weken nu lekker aan het opbollen. Schouders en upperback blijven nog even mijn beste punten.
 
:D

Netjes, trainingsfrequentie 10-12 per week, daar heb je zo'n beetje een dagtaak aan.
 
ik open ff een nieuw logje, werkt makkelijker.
 
Back
Naar boven