martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Denk dat je na een bepaald aantal trainingen zelf wel ziet, verrek ik ben sterker geworden. Je hoeft dit niet perse bij te houden.
En altijd aardig tegen elkaar blijven. Misschien heb je elkaar ooit nodig![]()
You never know.
Aardig blijven is vaak erg moeilijk ...... mensen voelen zich soms erg snel persoonlijk aangevallen als je alleen maar een andere mening of visie hebt over iets waar ze zelfs niets mee te maken hebben.
Je ziet inderdaad wel in je trainingen of je sterker bent geworden. De gewichten gaan altijd wel wat omhoog of de aantallen reps kunnen omhoog/het wordt te makkelijk.
Je vorm van de dag en het moment bepaalt hoeveel je pakt die dag of die bepaalde oefening.
De volgorde van oefeningen en het soort oefening kan ook aardig wat verschil geven in de rest van de training.
---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------
met die 15/20reppers zal me maag ook niet altijd prettig voelen..
45gr legpress en stifflegged hoeveel reps pak je daar per set?
De legpress deze periode ook gewoon 15-20 reps.
De stifflegged ging minder want was leeg.
Probeerde wel richting de 15 aan te houden maar bleef uiteindelijk hangen op ongeveer 10 reps.
Soms als er heel even wat geouweneeld wordt schieten de reps flink omhoog. Hoeft maar een minuutje te zijn, maar dan schiet ik gelijk van 10 reps door naar 20.
M'n maag/buik vinden 8 tot 12 reps ook vaak niet fijn hoor ...
gewichten zijn dan dubbel zo hoog maar tempo blijft ook zo hoog.

.