- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je benen om de dag doen als je ze 3x per week pak?
Wat zou jij trouwens adviseren om meer massa op upperchest te krijgen?
Zou knap zijn hoor als je met die gasten mee kunt draaien, als je je conditioning van 2012 weet te evenaren moet dat wel goed komen!
http://www.youtube.com/watch?v=v7Mb5gIpBEE&t=10s
Heb je de haters hier ooit gebanned op dat andere forum oid?
Heb je de haters hier ooit gebanned op dat andere forum oid?
Ik maak maar een grapje hoor Bigmart, vind je een prima gast, maar dat staat los van het feit dat ik vind dat je hier nogal wat onzin verkondigd.
Zijn geen grappen aktito.
Wat jij onzin vindt heeft volgens mij geen reet te maken met mijn shape in 2012 dankzij hartproblemen of wel?
Haters? Als je het niet met iemand eens bent en de discussie aan gaat, ben je dan een hater?
Oh wist ik serieus niet, heb bij jou gewoon dat filmpje in mn hoofd, het is niet dat ik je heel actief volg oid. Maar excuses zijn op zn plaats in dat geval I guess
Dat is wel serieuze shizzle. Kan je nu weer vol trainen (en roiden) dan of moet je steeds rekening houden met eventuele problemen?
Veel succes dan, klinkt als een zware ingreep en het zou mooi zijn als je weer helemaal terug zou komen!
Ja sinds ik gedotterd ben kan ik weer vol trainen. Mocht alleen de eerste ruim 6 weken niets zwaars tillen en niet trainen. Dotteren ging via slagaders vanaf 2 kanten, lies en pols.
Van de huisarts mag ik absoluut niet roken en roids alleen als het nodig is. Dus nee niet "volop" (onbeperkt) roiden. Alleen als nodig.
Ik krijg de rest van mijn leven medicijnen en controles. En moet absoluut gezond eten. Geen troep zoals ik de jaren voor ik weer ging trainen at.
Wou net zeggen, roids die "nodig zijn"? Beter pas je op je gezondheid, signalen van je lichaam kunnen niet veel duidelijker.Roids zijn niet nodig voor bodybuilding. Denk om je gezondheid.