AndroidHealthClinic

yeremy building for more

Ga je benen om de dag doen als je ze 3x per week pak?

Wat zou jij trouwens adviseren om meer massa op upperchest te krijgen?

Goed gelachen weer. Dank je.

Waarom 2 accounts overigens? Wat is de reden daarvan?

Is dat van het NK waar je 3e werd Martin?

Ga je benen om de dag doen als je ze 3x per week pak?

Wat zou jij trouwens adviseren om meer massa op upperchest te krijgen?

yep benen pak ik voorlopig om de dag inderdaad.

voor upperchest veel inclinewerk. Incline barbell press, dumbell press, eventueel machines en cables.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Zou knap zijn hoor als je met die gasten mee kunt draaien, als je je conditioning van 2012 weet te evenaren moet dat wel goed komen!
http://www.youtube.com/watch?v=v7Mb5gIpBEE&t=10s

alles om te zieken he droplulletje?

Vertel het verhaal er omheen dan ook gelijk even lamzak.

Heb je de haters hier ooit gebanned op dat andere forum oid?

Ik maak maar een grapje hoor Bigmart, vind je een prima gast, maar dat staat los van het feit dat ik vind dat je hier nogal wat onzin verkondigd.

Ik maak maar een grapje hoor Bigmart, vind je een prima gast, maar dat staat los van het feit dat ik vind dat je hier nogal wat onzin verkondigd.

Zijn geen grappen aktito.

Wat jij onzin vindt heeft volgens mij geen reet te maken met mijn shape in 2012 dankzij hartproblemen of wel?

Zijn geen grappen aktito.

Wat jij onzin vindt heeft volgens mij geen reet te maken met mijn shape in 2012 dankzij hartproblemen of wel?

Oh wist ik serieus niet, heb bij jou gewoon dat filmpje in mn hoofd, het is niet dat ik je heel actief volg oid. Maar excuses zijn op zn plaats in dat geval I guess

Haters? Als je het niet met iemand eens bent en de discussie aan gaat, ben je dan een hater?

Nee dan niet. Discussie is iets waar iedereen wat aan heeft. Iets met verschillende inzichten en visies enz.

Zodra figuren gaan zieken omdat er een andere methode voorgesteld wordt kan je er van uit gaan dat het haters zijn.

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Oh wist ik serieus niet, heb bij jou gewoon dat filmpje in mn hoofd, het is niet dat ik je heel actief volg oid. Maar excuses zijn op zn plaats in dat geval I guess

LAD verstopt, linksvoor hartpunt afstervend, geen geleiding en extreme ritmestoornissen(hartaanvallen) en 2 lekkende kleppen.
Cardioloog verbood me te trainen omdat ik elk moment dood zou kunnen neervallen. Groot probleem was dat hart nog ongeveer 20% gaf en niet de kracht had bloed door de vaten te pompen in de spieren.
Lichaam en spieren kregen dus amper voeding en zuurstof.

op de foto bij het cirkeltje hoor net zo'n kransslagader te kopen als rechtsboven. maar zat dus dicht - geen contrast op de foto.

bdrx4x.jpg

Dat is wel serieuze shizzle. Kan je nu weer vol trainen (en roiden) dan of moet je steeds rekening houden met eventuele problemen?

Dat is wel serieuze shizzle. Kan je nu weer vol trainen (en roiden) dan of moet je steeds rekening houden met eventuele problemen?

Ja sinds ik gedotterd ben kan ik weer vol trainen. Mocht alleen de eerste ruim 6 weken niets zwaars tillen en niet trainen. Dotteren ging via slagaders vanaf 2 kanten, lies en pols.

Van de huisarts mag ik absoluut niet roken en roids alleen als het nodig is. Dus nee niet "volop" (onbeperkt) roiden. Alleen als nodig.

Ik krijg de rest van mijn leven medicijnen en controles. En moet absoluut gezond eten. Geen troep zoals ik de jaren voor ik weer ging trainen at.

Veel succes dan, klinkt als een zware ingreep en het zou mooi zijn als je weer helemaal terug zou komen!

Veel succes dan, klinkt als een zware ingreep en het zou mooi zijn als je weer helemaal terug zou komen!

Dankjewel, ja was alles bij elkaar zwaar evengoed.

Ja doe m'n best om mijn shape uit 2011 te verbeteren.
Meer massa en vooral veel verbetering in de massa en verhoudingen en nog iets droger dan 2011.
Maar moet goed gaan (zolang we gezond blijven) ik heb de juiste mensen om me heen om me af en toe te coachen en me aan de planning te houden.

Ja sinds ik gedotterd ben kan ik weer vol trainen. Mocht alleen de eerste ruim 6 weken niets zwaars tillen en niet trainen. Dotteren ging via slagaders vanaf 2 kanten, lies en pols.

Van de huisarts mag ik absoluut niet roken en roids alleen als het nodig is. Dus nee niet "volop" (onbeperkt) roiden. Alleen als nodig.

Ik krijg de rest van mijn leven medicijnen en controles. En moet absoluut gezond eten. Geen troep zoals ik de jaren voor ik weer ging trainen at.

Roids zijn niet nodig voor bodybuilding. Denk om je gezondheid.

Voor mij ben je een topper Martin !

Voor mij ook Martin!

Terug
Naar boven