Fitness Seller

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Lekker YOGI ! Die bent over row in de smith, vorige rug training deed je los. Welke vind je fijner (imo los > smith) ?

Haha, laat je agressie lekker los op het ijzer. Bij mij ook soortgelijk gebeurd, feelsgoodmen.

Op je foto's ben je al sowieso beachproof, netjes man! Hoe lang wou je nog doorgaan met cutten?

Hard geknald alweer!
Hahaha gistere ook zoiets meegemaakt, maar dan met de lunges.. Was benen aant trainen en was met men trainingsmaat lunges aan het doen.. Gaat er ineens n kerel effe in de weg staan, kzei man kijk uit zie je niet dat we hier bezig zijn????? Ooh mag ik dan niet staan waar ik wil antwoor die... -.- wou die dumbbell tegen naar zen gezicht gooien.. :-D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker YOGI ! Die bent over row in de smith, vorige rug training deed je los. Welke vind je fijner (imo los > smith) ?

Haha, laat je agressie lekker los op het ijzer. Bij mij ook soortgelijk gebeurd, feelsgoodmen.

Op je foto's ben je al sowieso beachproof, netjes man! Hoe lang wou je nog doorgaan met cutten?

Goeie vraag Machete. In de Smith vind ik heb fijner omdat ik de oefening dan veel strikter pak. Mijn rug is bijna horizontaal met de grond en mijn benen staan dicht bij elkaar, houding als een aap, onderhandse grip en ik trekt de stang explosief tot tegen mijn onderbuik. Met een losse stang is het al bijna niet mogelijk om benen ze dicht bij elkaar te houden want dan fl**ker je om :D.

Haha ja die vent was echt asociaal bezig, flikt ie me geen 2e keer meer want dan breekt de hel wél los :grinny:

ps.: 20 juli ga ik op vakantie dus nog een maand. Voel me nu wel echt dun worden en het kan niet anders dan dat er spiermassa is ingeleverd. Maarja, ik heb veel van deze cut geleerd en ik heb een goeie basis om lekker op te cleanbulken.

Hard geknald alweer!
Hahaha gistere ook zoiets meegemaakt, maar dan met de lunges.. Was benen aant trainen en was met men trainingsmaat lunges aan het doen.. Gaat er ineens n kerel effe in de weg staan, kzei man kijk uit zie je niet dat we hier bezig zijn????? Ooh mag ik dan niet staan waar ik wil antwoor die... -.- wou die dumbbell tegen naar zen gezicht gooien.. :-D

Ja echt hè, snap niet waar ze het lef vandaan halen :rolleyes:.

Laatst bewerkt:
home gym ftw;)
waar ga je op vakantie YOGI, chick hunting?

Én toch heeft een gym wel zijn charmes. Als we met +/- 8 sportmaatjes hard aan het trainen zijn met lekkere muziek erbij dan ben ik echt in mn element ;)

Mallorca :devil:, en dan midden in het seizoen! Dat wordt zéééker paradijs, hopelijk shredded genoeg staan dat ik er niet eens moeite voor hoef te doen :D

Laatst bewerkt:
Je staat er al goed bij, je zal de chicks kunnen uitkiezen :D

Ik vertrek btw 1 dag later dan jou op reis naar Spanje :p

Jij bent vooral van de Kcal in vs. Kcal out?

Op z'n tijd, maar dat staat hier los van. 3XL zegt het ook altijd, als je iets met een hoge GI eet met iets erbij van een lage GI dan krijgt de gehele maaltijd in z' geheel toch een lage GI(zoiets was het).

Lekker man, mallorca is ook zeker een aanrader:)

Gaat allemaal lekker bro.

Lekker man. Zaterdag nog defqon?

Je staat er al goed bij, je zal de chicks kunnen uitkiezen :D

Ik vertrek btw 1 dag later dan jou op reis naar Spanje :p

Haha we zullen zien. Relaxt, met wie/ hoeveel/ hoelang ga je? Ik ga zelf 12 dagen met 5 vrienden en wordt een zon-zee-party vakantie :D

Op z'n tijd, maar dat staat hier los van. 3XL zegt het ook altijd, als je iets met een hoge GI eet met iets erbij van een lage GI dan krijgt de gehele maaltijd in z' geheel toch een lage GI(zoiets was het).
Klopt inderdaad. Meerdere soorten voedsel hebben invloed op elkaars GI. Maar ik denk wel dat hoe lager je de GI van de individuele voedingsbronnen kan krijgen hoe "beter"

Lekker man, mallorca is ook zeker een aanrader:)
Ja ik hoor echt alleeen maar positieve dingen van Mallorca. Wordt hard feesten daar:bierbang:

Gaat allemaal lekker bro.

Lekker man. Zaterdag nog defqon?

Jawel, mag niet klagen ;). Nop, geen kaarten. Toen de verkoop begon dacht ik nu nog in de afrondfase van het afstuderen te zitten. Heb wel kaartjes voor Daylight: http://partyflock.nl/party/200468:Daylight_Festival_2011.html. Echt veel zin in :D

Vanavond komt er (als het goed is) een chick langs dus ik verwacht weer te gaan cardio en :ds:

Zeker man, we gaan hard :D

Daarnet in mn woonkamer/ tuin 30 minuten High intensity cardio gedaan.

HOE vraag je :P?
Muziek heel hard: http://soundcloud.com/theflexican/the-flexican-yours-truly-yearmix-2010
Allerlei oefening op snelheid:
1. Snel knieheffen
2. Schaduwboksen
3. Opdrukken
4. Optrekken (buiten aan een stang)
5. Naar het plafond springen
6. Sprintjes trekken op de plaats
7. Door knieën zakken en springen
8. Springen en dan met armen gestrekt rondjes draaien

En nog vanalles. Beetje geïnspireerd op thaibokstraining maar erg lekker! Zweette ook behoorlijk erg en het is ook lekker om de spieren wat soepeler te maken :)

Low carb avondeten

IMG_1183[1].jpg

Laatst bewerkt:
Cardio is weer gedaan voor vandaag :rolleyes:

nice, keer wat anders he!
zweer toch bij mijn home gym, komen vaak maten langs en traind heerlijk.
eigen muziek en alleen mensen die serieus trainen

nice, keer wat anders he!
zweer toch bij mijn home gym, komen vaak maten langs en traind heerlijk.
eigen muziek en alleen mensen die serieus trainen

Wat voor train -apparatuur heb je allemaal dan? En dat kost toch veel geld lijkt me? Vandaag weer een lolbroek @ de sportschool trouwens :rolleyes:. Was bezig met Lunges en ging gewoon tot faal en tegen het eind van het 3e setje roept ie erdoorheen: "eee, sinds wanneer doe jij benen? Ik zie je ze nooit trainen!". Mijn reactie zetten hem meteen op z'n plek: "Komt omdat je er nooit bent" :grinny:. Was dezelfde mafkees die me een keer probeerde te vertellen hoe geweldig mammoth weightgainer wel niet is, ga toch weg man :p.

Vrijdag 24-06-2011: Bovenbenen + Biceps

Vandaag met trainingspartner die ik had uitgenodigd om bij mij zelfgemaakte pannenkoeken te komen eten om vervolgens lekker te knallen in de gym. Ik was een beetje ingekakt door het vrij doelloze dagje maar natuurlijk gewoon trainen! Vandaag wilde we beginnen met de "lichte" oefeningen en zo opbouwen richting de Squat.

Warming up: 5 minuten langlaufen

Leg Extension
12x79 kg
10x86
10x93
10x100 + 8x66

Leg Curl
10x66
8x66+10x39
8x66 (moest echt vol ervoor gaan)
6x66 + 8x39

Leg Press
12x127 kg Lightweight
12x147
13x161
15x168
18x170 +6x86 knallen, explosief

Lunges
24x26 kg (Dus 12 stappen PER been en 26 kg in elke hand)
16x26
16x28
12x28

Squat met een losse Barbell (doe ik nooit los, dus was beetje aftasten met evenwicht en houding)
12x60 kg
12x60
12x70
8x90

Squat in Smith
12x100
10x120
8x120
8x120 + 8x80 oee lekker :rolleyes:

Dumbbell Curl
12x14 kg
8x16
8x18
6x20 + 8x14

Reverse Barbell Curl
12x25kg
12x25
12x25
12x25 Erg weinig rust

Preacher Curl (EZ-bar)
10x30 kg
10x30
5x40 + 6x30 (Geen spotter, anders kon ik miss wel doorgaan)
10x30

Lying Rope Curl
12x50kg
8x59+8x50
8x64+6x54 (beetje cheaten)
6x68+6x59 (laatste ook beetje cheaten)

SUPERSET: *1Rope Crunch + 2*Hanging knie raise (bovenin even stil hangen)
1: 25x59
2: 12xbw

Dat was hem weer. Ik was echt helemaaal leeg zeg. Ben denk ik een beetje ziek aan het werken want mijn keel doet zeer (soms hoesten) en voelt niet lekker. Na de training wheyshaketje + druivensuiker en cacao op en thuis nog even 140 gr zilvervliesrijst + kipfilet & wat rauwe wortels. Owja, en een dikke kwak sambal oelek en Opa's zelfgemaakte chilisaus (zoo lekker niet normaal; maar zit wel een shitload suiker in dus pak maar een beetje)... Nu slapen want morgen Schouders + triceps mét trainingsmaatje!

IMG_1189.jpg

Lekker getraind, hoe bevielen de squats los?

Thanks ;), los is wel voor herhaling vatbaar maar in de smith kan ik veel meer kg pakken en tot faal trainen. Want die losse Squats zijn ook niet met een rek of van die beugels ernaast (crappy gym)...

Dumbbell Press
12x22 kg
10x26
8x26
6x28+6x20

Military Press (in Smith)
10x40 kg
8x40
8x50
6x50+10x20

Bent Over Dumbbell Reverse Fly
10x12kg
8x12+8x9
8x12+8x9
8x12+8x9

EZ-Bar Upright Row
10x35kg
10x35
8x45 (was zwaar)
6x45+8x25 Ging wel lekker, het niet kunnen tillen is vaak mentaal

Dumbbell Lateral Raise (1 arm, en tegen de muur aan leunen)
12x8
10x9
8x9
8x9
8x9 weinig rust, en laatste reps lichte ondersteuning

Standing Barbell Front Raise
10x12.5 kg
8x17.5
8x17.5
8x17.5 Hele lichte ondersteuning bij de laatste reps (bij elk setje)

Machine Lateral Raise
10x54kg
8x68
8x77+6x54
6x82+6x54

Two Arm Seated Dumbbell Extension
15x20kg
12x24
10x26
8x28
6x30

Dip (tussen 2 bankjes)
12x20 kg
8x20 +2xbw
10xbw
8x10+6xbw Ik vind het moeilijk om mijn ellebogen strak langs mn lichaam te houden...

SUPERSET: *1 High Rope Overhead Tricep Extension + *2 Cable Tricep Extension With V-Bar

*1:
15x50 kg
8x59
8x59
6x64

*2:
10x59
8x64+6x59
8x54
6x64

SUPERSET: *1 Rope Crunch + *2 Hanging Knie Raise (bovenin even vasthouden)

1: 25x ??kg (kilo of 60)
1: 25x ??kg
2: 12xbw (Alles zonder rust, meteen doorgaan :))

Training was lekker! Voelde me vanmorgen niet lekker en denk dat ik ziek wordt :(. Keelpijn en dat terwijl ik vanavond zo graag wilde stappen :(. Anders wat paracetamol erin en gaan :rolleyes:???

Thuis trouwens een super maaltijd op met: 120 gr zilvervliesrijst + kipfilet + linzen + tomaat en chilisaus onder het genot van de geweldige film Jarhead (aanrader dus!)

Nette trainingen weer YOGI, los squatten is heel wat anders als in de smith he!
wel goed om af te wisselen.

Ik heb een barbarian cage met pulley (hoog en laag), dipsteunen en halterset met 160kg aan rubbere 50mm schrijven, schroefdumbbells met draaiend handvat en nog twee sets extra langen voor grotere dumbbells te bouwen en 120kg aan 30mm verschroomde schijven om dumbbells te bouwen, 30mm stang voor biceps etc, bankje met legcurl/extension en preacher curl opties, normaal bankje en nog een hoop grepen zoals brede stang, touwtje, triceps stangetje, smalle roeigreep en nog wat klein spul. En een hometrainer voor de cardio. Nog een beugel en zoon grote bal voor buik.
kost wel wat, maar dan kan je ook vooruit!
Sportschool kostte me ook tegen de 500 per jaar.

Netjes YOGI! Je doet flink wat setjes bij je been workout, doe je ook warming up sets? Hoe bouw je het eigenlijk op? Zijn jouw gewichten bij de squat met bar of zonder gewicht van de bar?

Vlug vraagje :o :
Als ik squat, bouw ik volgens mij te langzaam en vaak op dezelfde manieren op waardoor ik de volgende week steeds niet hoger kan.

Ik doe zo, zonder gewicht bar:
15-20x40 warming up.
10-12x60
10x65
6x70
5x75

Ik vroeg me af of de stapjes goed zijn, niet snel te veel of te weinig?

Nette trainingen weer YOGI, los squatten is heel wat anders als in de smith he!
wel goed om af te wisselen.

Ik heb een barbarian cage met pulley (hoog en laag), dipsteunen en halterset met 160kg aan rubbere 50mm schrijven, schroefdumbbells met draaiend handvat en nog twee sets extra langen voor grotere dumbbells te bouwen en 120kg aan 30mm verschroomde schijven om dumbbells te bouwen, 30mm stang voor biceps etc, bankje met legcurl/extension en preacher curl opties, normaal bankje en nog een hoop grepen zoals brede stang, touwtje, triceps stangetje, smalle roeigreep en nog wat klein spul. En een hometrainer voor de cardio. Nog een beugel en zoon grote bal voor buik.
kost wel wat, maar dan kan je ook vooruit!
Sportschool kostte me ook tegen de 500 per jaar.

Ja met losse stang is zeker wennen, maar ga m zeker nog een keer doen. Het is bij ons alleen jammer dat er gewoon geen goed materiaal is om los te squaten :(.
Maar vette spullen heb je zeg! Damn, toch een behoorlijke verzameling bij elkaar! Heb je trouwens ooit wel in een gym getraind of altijd al thuis?

Netjes YOGI! Je doet flink wat setjes bij je been workout, doe je ook warming up sets? Hoe bouw je het eigenlijk op? Zijn jouw gewichten bij de squat met bar of zonder gewicht van de bar?

Vlug vraagje :o :
Als ik squat, bouw ik volgens mij te langzaam en vaak op dezelfde manieren op waardoor ik de volgende week steeds niet hoger kan.

Ik doe zo, zonder gewicht bar:
15-20x40 warming up.
10-12x60
10x65
6x70
5x75

Ik vroeg me af of de stapjes goed zijn, niet snel te veel of te weinig?

Warming up setjes doe ik niet echt aan, ja bij de aller eerste oefening vaak wel en aan het begin van mijn training doe ik ALTIJD langlaufen zodat ik nooit koud aan de gewichten begin.
De stappen die jij gebruikt zijn inderdaad kleiner dan ik doe, maar als jouw laatste reps tot (bijna) failure zijn dan is het gewoon goed lijkt me. (Lastige vraag:D)

Terug
Naar boven