Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. (Woon op mezelf en als arme student gaat dat m nog even niet worden.. sowieso hier geen plek om alles neer te zetten). Mijn pa betaald de sportschool maar volgens mij weet ie dat niet eens meer
.
. Toch het beste ervan gemaakt:
)

Dit geeft zeker wel groeiprikkels
. Was zeker niet de beste training ooit maar ondanks de benauwdheid nog redelijk wat groeiprikkels aan de pecs kunnen geven 
Was zekers warm, pff. Als student zijnde is het inderdaad goed letten op je portemonnee XD
Wel lekkere workout weer, goede fly's ook, netjes !
(Wel veel vind je niet 3 fly oefeningen ?)
. Vind dat wel lekker eigenlijk en mijn borst staat nu ook lekker vol dus het effect is goed
.haha gisteren was geen weer om te trainen eigelijk, ik moest benen maar het was afzien!
ik ben trouwens ook student, was dus een flinke investering
. Maarja, als ik later groot ben verdien ik hopelijk een goeie boterham 
Zo is het inderdaad timmert. Zijn trouwens die cafeine van meerwaarde? Ik heb nooit koffie gedronken, af en toe kan ik wel een energieboost gebruiken, alleen ben bang dat ik over mijn keel ga met 1 zo'n tablet of zal dat wel meevallen?
@Yogi, ja zo kan het ook inderdaad. Maar je borst is je best ontwikkelde spiergroep of niet?
Bouw het gewoon op, begin met een halve of kwart en kijk hoe je reageerd, en dan opbouwen tot je de ideale dosis voor jou vind.
na de havo ben ik ongemotiveerd aan een andere hbo opleiding begonnen waar ik na 2 maanden mee gestopt ben, heb toen 10 maanden gewerkt en bijna alles opzij gezet voor tijdens mijn volgende studie (nu dus).
Maar wat je zegt, goed eten is inderdaad al een hele uitgave iedere maand!
Echter heb ik er totaal geen problemen mee, dit is wat ik wil en waar ik mijn geld aan uit wil geven. Anderen gooien het weg in de kroeg of besteden honderden euro`s aan kleding etc. Ieder zijn ding!
---------- Post added di 28 jun 2011 at 19:34 ----------
cafeine caps zijn trouwens zeer nice, die geef amino`s kende ik nog niet!
. Al koop ik bijvoorbeeld wel euroshopper (AH) of eten bij Aldi. Die Beef Amino's waren best cheap en heb ze gekocht als aanvulling op mijn voeding tijdens de cleanbulk. De gebruiksaanwijzing is 2 caps PER maaltijd maar ik denk dat ik er bijv 1 of 2 verspreidt neem op een niet-trainingsdag en als ik train voor en tijdens de training 1... (info: http://www.bodybuilding.com/store/univ/100-beef-aminos.html)Zo is het inderdaad timmert. Zijn trouwens die cafeine van meerwaarde? Ik heb nooit koffie gedronken, af en toe kan ik wel een energieboost gebruiken, alleen ben bang dat ik over mijn keel ga met 1 zo'n tablet of zal dat wel meevallen?
@Yogi, ja zo kan het ook inderdaad. Maar je borst is je best ontwikkelde spiergroep of niet?
. Was tijdens het afstuderen ook super fijn als ik me goed moest concentreren! (En het houdt de honger weg).
. Vooral tijdens het trainen zie je heel goed de onderscheiding tussen de koppen en de "striations" erover lopen.Jup, je kunt gewoon een halve of kwartje nemenBedankt voor de tip! Ik neem aan dat die dingen nauwkeurig en goed breekbaar zijn?
. Je kunt het bijv sochtends en smiddags nemen of een kwartje/ halve voor de training (al moet je wel uitkijken dat je nog wel kunt slapen, de halfwaardetijd van cafeïne is namelijk 5 uur
)
)
. Thanks man, ik voel me rug nu ook al aardig maar morgen zal het wel écht spierpijn worden 

Lekkere rows man! Gast, je delts springen gewoon uit mijn beeld ! Je bent ook nog gezegend met een smalle taille zoals Arnold zie ik
Ik zou graag een kleine ervaring van vandaag willen delen met betrekking tot cafeïne/PWO:
Ik was vandaag behoorlijk misselijk en moe. Normaal train ik in de ochtend, maar had geen energie en ondertussen werd het middag. Alleen je wil natuurlijk gewoon die hard trainen! Er lag nog een sample Unleash V3 van 30gr, omdat ik dus nooit ervaring heb met cafeïne en dergelijke heb ik maar 10gr ervan genomen. In het begin nog steeds misselijk, toen dacht ik laat ik maar naar de gym gaan en see what happens.
BAM! Focus, energie alles was er opeens. Ik begon met deadlift zette gelijk een PR neer, alles ging makkelijk. Ik had minder rust nodig, sets gingen makkelijk af en mooiste van alles die lekkere pomp! Toen dacht ik van; Ja, bodybuilding is een mooie sport. Je voelt je gewoon baas
Ik zweette ook als een otter, op een gegeven moment dacht ik, die gast naast me stinkt wel heel erg, maar later was ik alleen en blijkbaar was ik dat. Goed signaal dat ik mezelf kapot aan het trainen was, though.
Die cafeïne tabs ga ik zeker bestellen, dikke meerwaarde !![]()
.
, maar je reageerde er dus goed op! Ik raad cafeïne ook echt aan en zeker als je sochtends traint! (Dan is het effect als je gaat slapen al lang weg).