AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Thnx YOGI is duidelijk! Tel je trouwens de bar ook mee met je gewichten?

• Topic Starter Topic Starter
Jup ik tel de stang altijd mee (is handig omdat wij bijv stangen hebben van 2.5/5/10 of 20 kg ;))

Vandaag ruim een uur gelopen met de hond van een maatje. Dat was mijn low intensity cardio van vandaag ;). Het was trouwens super benauwd en smerig weer, ik was helemaal bezweet ???

Bullet.jpg

Heb 3/4 jaar in een gym getraind, eerste twee jaar betaalde mijn ouders mijn abbonement en ging ik bijna nooit. Daarna hebben ze gezegd dat ik het zelf maar moest gaan betalen, toen ben ik wat fanatieker geworden.
Maar het is een kleine gym (wel alle benodigde apparatuur en dumbles tot 40k) en het is er het laatste jaar iedere dag zo ontzettend druk dat je meer aan het wachten dan trainen bent. hierom en vanuit financieel oogpunt heb ik gekozen om zelf spullen aan te schaffen. En heb er nog geen seconde spijt van gehad!
Een van mijn trainingsmaten heeft ook alles gekocht dus we trainen hier of daar, daarnaast zijn er nog een aantal trainingsmaten die regelmatig langskomen.

Ja klinkt goed, is misschien in de toekomst een optie voor me maar nu zeker nog niet :P. (Woon op mezelf en als arme student gaat dat m nog even niet worden.. sowieso hier geen plek om alles neer te zetten). Mijn pa betaald de sportschool maar volgens mij weet ie dat niet eens meer :D.

Vandaag was het ongelofelijk warm en ik wilde er eens goed gebruik van maken. Vanaf de middag een uurtje of 3 a 4 vol in de zon gelegen en ingesmeerd met olie zodat ik lekker snel bruin wordt... naja op dit moment ben ik behoorlijk rood en is het gevoelig maar morgen zal het bruin zijn :cool:

Maandag 27-06-2011: Borst + Kuiten

Het was echt smerig benauwd op de de sportschool en ik had pannenkoeken gegeten van te voren en waarschijnlijk nèt 2 te veel want had constant steken in mn onderbuik en m'n rug was gevoelig omdat ie verbrand is:mad:. Toch het beste ervan gemaakt:

5 minuten langlaufen (alsof het nog niet warm genoeg was :D)

DIP
15xbw Warming up
12x16
10x22
10x22
8x22+6xbw Ik zie het dippen meer als een warming up eigenlijk want alleen bij de laatste set voelde ik mijn borst echt goed vollopen

Incline Bench Press (Smith)
10x70kg
8x80 (was te zwaar om mooi uit te voeren)
8x70 + 7x40
6x80 + 6x40 Die laatste reps op licht gewicht zijn altijd lekker

Decline Bench Press (Smith)
12x50 kg (te licht)
10x70
8x80 auw steken door die klote pannenkoeken:mad:
6x80+8x40

Cable Fly (Alle bankjes waren bezet)
10x27kg
10x32
8x36+6x23
6x36+6x23

Incline Dumbbell Fly
10x22
8x24
8x22
6x22+3x18 was kapot... Volgens mijn trainingsmaat voerde ik ze niet helemaal lekker uit, was mijn dagje niet denk

Pectorial Fly (machine)
10x64kg
8x68
8x68
6x68 pff

Dumbbell Pullover
10x24kg
10x28
8x28
8x28

Calf Raise (op een Leg Press apparaat)
20x134kg TN (Toes normal)
10x161 TN
15x154 TO (Toes out)
20x154 TI (Toes IN)
15x154 TN
15x134 TO
15x154 TI
12x154+12x120+12x79 TN
12x154+12x120+12x79 TN
12x154+12x120+12x79 TN FACK YEA:D:D:D Dit geeft zeker wel groeiprikkels

SUPERSET: Rope Crunch (26 kg) + Hanging knie raise (3 sec vasthouden)

25 x Rope Crunch
12 x Hanging Knie Rause
25 x Rope Crunch
12 x Hanging Knie Rause
25 x Rope Crunch
12 x Hanging Knie Rause
25 x Rope Crunch
12 x Hanging Knie Rause

Hier waren de steken eindelijk weg maarja, training was ook klaar :P. Was zeker niet de beste training ooit maar ondanks de benauwdheid nog redelijk wat groeiprikkels aan de pecs kunnen geven ;)

Was zekers warm, pff. Als student zijnde is het inderdaad goed letten op je portemonnee XD

Wel lekkere workout weer, goede fly's ook, netjes !
(Wel veel vind je niet 3 fly oefeningen ?)

haha gisteren was geen weer om te trainen eigelijk, ik moest benen maar het was afzien!
ik ben trouwens ook student, was dus een flinke investering

Was zekers warm, pff. Als student zijnde is het inderdaad goed letten op je portemonnee XD

Wel lekkere workout weer, goede fly's ook, netjes !
(Wel veel vind je niet 3 fly oefeningen ?)

Deze week veel fly's, en dan pak ik bijvoorbeeld volgende week meer presses:D. Vind dat wel lekker eigenlijk en mijn borst staat nu ook lekker vol dus het effect is goed ;).

haha gisteren was geen weer om te trainen eigelijk, ik moest benen maar het was afzien!
ik ben trouwens ook student, was dus een flinke investering

Zoo snap ik man, benen = killing en dan helemaal met dit weer! Ja je zult ook wel flink gespaard moeten hebben dan. Nja ik woon dus op mezelf en dat is ook echt super duur, al die vasten lasten waar je helemaal niet bij stil staat en gezond eten kost ook echt veel :p. Maarja, als ik later groot ben verdien ik hopelijk een goeie boterham :cool:

Owja: nog wat extra snoepgoed (die beef amino's pak ik in de cleanbulk erbij)

2ntjm8m.jpg

Om 19:15 ga ik weer rug trainen met n00bie, heb er echt zin in maar hopelijk staat de airco al flink te loeien want gisteren was het smerig benauwd

na de havo ben ik ongemotiveerd aan een andere hbo opleiding begonnen waar ik na 2 maanden mee gestopt ben, heb toen 10 maanden gewerkt en bijna alles opzij gezet voor tijdens mijn volgende studie (nu dus).
Maar wat je zegt, goed eten is inderdaad al een hele uitgave iedere maand!
Echter heb ik er totaal geen problemen mee, dit is wat ik wil en waar ik mijn geld aan uit wil geven. Anderen gooien het weg in de kroeg of besteden honderden euro`s aan kleding etc. Ieder zijn ding!

---------- Post added di 28 jun 2011 at 19:34 ----------

cafeine caps zijn trouwens zeer nice, die geef amino`s kende ik nog niet!

Zo is het inderdaad timmert. Zijn trouwens die cafeine van meerwaarde? Ik heb nooit koffie gedronken, af en toe kan ik wel een energieboost gebruiken, alleen ben bang dat ik over mijn keel ga met 1 zo'n tablet of zal dat wel meevallen?

@Yogi, ja zo kan het ook inderdaad. Maar je borst is je best ontwikkelde spiergroep of niet?

Zo is het inderdaad timmert. Zijn trouwens die cafeine van meerwaarde? Ik heb nooit koffie gedronken, af en toe kan ik wel een energieboost gebruiken, alleen ben bang dat ik over mijn keel ga met 1 zo'n tablet of zal dat wel meevallen?

@Yogi, ja zo kan het ook inderdaad. Maar je borst is je best ontwikkelde spiergroep of niet?

Bouw het gewoon op, begin met een halve of kwart en kijk hoe je reageerd, en dan opbouwen tot je de ideale dosis voor jou vind.

na de havo ben ik ongemotiveerd aan een andere hbo opleiding begonnen waar ik na 2 maanden mee gestopt ben, heb toen 10 maanden gewerkt en bijna alles opzij gezet voor tijdens mijn volgende studie (nu dus).
Maar wat je zegt, goed eten is inderdaad al een hele uitgave iedere maand!
Echter heb ik er totaal geen problemen mee, dit is wat ik wil en waar ik mijn geld aan uit wil geven. Anderen gooien het weg in de kroeg of besteden honderden euro`s aan kleding etc. Ieder zijn ding!

---------- Post added di 28 jun 2011 at 19:34 ----------

cafeine caps zijn trouwens zeer nice, die geef amino`s kende ik nog niet!

Ja zo denk ik er ook over, mijn sport staat ook erg hoog in de prioriteitenlijst en ik koop gewoon wat ik nodig heb :P. Al koop ik bijvoorbeeld wel euroshopper (AH) of eten bij Aldi. Die Beef Amino's waren best cheap en heb ze gekocht als aanvulling op mijn voeding tijdens de cleanbulk. De gebruiksaanwijzing is 2 caps PER maaltijd maar ik denk dat ik er bijv 1 of 2 verspreidt neem op een niet-trainingsdag en als ik train voor en tijdens de training 1... (info: http://www.bodybuilding.com/store/univ/100-beef-aminos.html)

Cafeïne is de shit! Ik dronk ook weinig koffie en de eerste paar keer dat ik een hele pakte kwam ik echt in een dikke rush terecht :D. Was tijdens het afstuderen ook super fijn als ik me goed moest concentreren! (En het houdt de honger weg).
Mijn best ontwikkelde spiergroep zijn denk ik mijn schouders, is alleen op de foto's niet goed duidelijk te zien :). Vooral tijdens het trainen zie je heel goed de onderscheiding tussen de koppen en de "striations" erover lopen.

Bedankt voor de tip! Ik neem aan dat die dingen nauwkeurig en goed breekbaar zijn?
Jup, je kunt gewoon een halve of kwartje nemen ;). Je kunt het bijv sochtends en smiddags nemen of een kwartje/ halve voor de training (al moet je wel uitkijken dat je nog wel kunt slapen, de halfwaardetijd van cafeïne is namelijk 5 uur :D)

Dinsdag 28-06-2011: Rug

Vandaag lekker getrained met ,. Tempo lag goed!

Pull Up
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw

Lat Pull
12x79
10x86
9x93
6x100+10x59

BOR (Smith)
12x50 kg
10x60
8x70
8x70+10x40

One Arm Dumbbell Row
12x30 kg
8x37
8x37
8x37+8x18

Standing Cable Pullover
12x25kg
10x27.5
8x32 (~)
6x32+8x18

Seated Row (Machine)
12x92 kg
10x100 + 10x73
10x107 + 10x66
8x100 + 10x66

Stiff Deathlift
12x80 kg
10x100
8x120
6x130 (lekker, zal dicht bij PR liggen :))

Chip Up
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw

SUPERSET: 1:Rope Crunch(30kg) + 2:Hanging Knie Raise (Stil bovenin)
1: 20x
2: 12 x bw

De hele training duurde +/- 1.5 uur en het ging echt lekker! :thumbs:

Hoeveel mg zijn die tabletten YOGI?
Ik heb caps met 200mg inhoud, niet te verdelen dus (of je moet ze open maken)
nette training, zeker in anderhalf uur!

1 tablet is 200 mg. (http://www.bodybuilding.com/store/4ever/caf.html). Deze kan je perfect breken of zelf een kwartje pakken :). Thanks man, ik voel me rug nu ook al aardig maar morgen zal het wel écht spierpijn worden :D

Ps: nog even een foto waar mijn schouder beter uitkomt :cool:

2e4mf6v.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere rows man! Gast, je delts springen gewoon uit mijn beeld ! Je bent ook nog gezegend met een smalle taille zoals Arnold zie ik ;)

Ik zou graag een kleine ervaring van vandaag willen delen met betrekking tot cafeïne/PWO:

Ik was vandaag behoorlijk misselijk en moe. Normaal train ik in de ochtend, maar had geen energie en ondertussen werd het middag. Alleen je wil natuurlijk gewoon die hard trainen! Er lag nog een sample Unleash V3 van 30gr, omdat ik dus nooit ervaring heb met cafeïne en dergelijke heb ik maar 10gr ervan genomen. In het begin nog steeds misselijk, toen dacht ik laat ik maar naar de gym gaan en see what happens.

BAM! Focus, energie alles was er opeens. Ik begon met deadlift zette gelijk een PR neer, alles ging makkelijk. Ik had minder rust nodig, sets gingen makkelijk af en mooiste van alles die lekkere pomp! Toen dacht ik van; Ja, bodybuilding is een mooie sport. Je voelt je gewoon baas :D

Ik zweette ook als een otter, op een gegeven moment dacht ik, die gast naast me stinkt wel heel erg, maar later was ik alleen en blijkbaar was ik dat. Goed signaal dat ik mezelf kapot aan het trainen was, though.

Die cafeïne tabs ga ik zeker bestellen, dikke meerwaarde ! :thumbs:

Hoe groten meten je armen trouwens nu?

Lekkere rows man! Gast, je delts springen gewoon uit mijn beeld ! Je bent ook nog gezegend met een smalle taille zoals Arnold zie ik ;)

Ik zou graag een kleine ervaring van vandaag willen delen met betrekking tot cafeïne/PWO:

Ik was vandaag behoorlijk misselijk en moe. Normaal train ik in de ochtend, maar had geen energie en ondertussen werd het middag. Alleen je wil natuurlijk gewoon die hard trainen! Er lag nog een sample Unleash V3 van 30gr, omdat ik dus nooit ervaring heb met cafeïne en dergelijke heb ik maar 10gr ervan genomen. In het begin nog steeds misselijk, toen dacht ik laat ik maar naar de gym gaan en see what happens.

BAM! Focus, energie alles was er opeens. Ik begon met deadlift zette gelijk een PR neer, alles ging makkelijk. Ik had minder rust nodig, sets gingen makkelijk af en mooiste van alles die lekkere pomp! Toen dacht ik van; Ja, bodybuilding is een mooie sport. Je voelt je gewoon baas :D

Ik zweette ook als een otter, op een gegeven moment dacht ik, die gast naast me stinkt wel heel erg, maar later was ik alleen en blijkbaar was ik dat. Goed signaal dat ik mezelf kapot aan het trainen was, though.

Die cafeïne tabs ga ik zeker bestellen, dikke meerwaarde ! :thumbs:

Haha, thanks thanks :D.

Die is ook mooi :P, maar je reageerde er dus goed op! Ik raad cafeïne ook echt aan en zeker als je sochtends traint! (Dan is het effect als je gaat slapen al lang weg).

Hoe groten meten je armen trouwens nu?

Armen zijn ongeveer 38 cm dacht ik (warm). Voorheen heb ik ze nooit gemeten maar voor mijn gevoel zijn ze zeker wat kleiner geworden. Verschil is wel dat er nu langzaam een soort kuiltje of "piek" op komt omdat er weinig vet op m'n armen zit :cool:

Terug
Naar boven