XXL Nutrition

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Gaat lekker hier zeg. Ook flink wat vet kwijt? Die verhouding tussen schouders en taille, bizar!

Laatst bewerkt:
@timmert

Ik ga die ook bestellen, maar die waren dus niet makkelijk breekbaar?

@YOGI

Vraagje nog: bestel jij al je supplementen uit Amerika?

• Topic Starter Topic Starter
nice die taille, goed droog man!
Ben benieuwd naar je vooruitgang na je vakantie (tenminste dacht te begrijpen dat je dan begon aan clean bulk?)[/url]

Jazeker! Na de vakantie (begin Augustus) ga ik lekker aan de clean bulk! Wordt wel weer spelen met de hoeveelheden voedsel maar ik denk dat ik nu voor het eerst het voedingsdeel genoeg begrijp om mooie gains te behalen.

Gaat lekker hier zeg. Ook flink wat vet kwijt? Die verhouding tussen schouders en taille, bizar!

Merci ;). Ja er is zeker wel wat procent vanaf gegaan. Bizar = goed zullen we maar zeggen :D

@timmert

Ik ga die ook bestellen, maar die waren dus niet makkelijk breekbaar?

@YOGI

Vraagje nog: bestel jij al je supplementen uit Amerika?

Whey meestal bij body en fitshop en laatste tijd behoorlijk wat spul uit Amerika. Duurt altijd een maand ofzo voor het binnen is maar is wel cheap. Tot nu toe ging het altijd goed alleen we van de week met 4 man onze gezamelijke bestelling binnen en we moesten opeens 20 euro importkosten betalen ???. Misschien door de redelijke hoeveelheid want normaal hoefde ik dit nooit :(

Daarnet was , bij mij chillen en we hadden een dvd'tje van Jay Cutler gekeken "All Acces". Wel mooi om te zien hoe een pro leeft :). Daarna hadden we de film (documentaire) "I want to look like that guy" gekeken. Was echt wel interessant om te zien hoe een gemiddelde uitgezakte Amerikaan zijn fysiek wedstrijdklaar kreeg!

Hierna was ik weer lekker gemotiveerd en heb ik rond 00:00 nog 20 minuten High Intensity Cardio gedaan :rolleyes: (Boksen, schaduwboksen, springen, sprintjes op plaats enz enz enz)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=kuygZX3HKSQ

Hierna was ik weer lekker gemotiveerd en heb ik rond 00:00 nog 20 minuten High Intensity Cardio gedaan :rolleyes: (Boksen, schaduwboksen, springen, sprintjes op plaats enz enz enz)

Jaja boksen enzo rond dat tijdstip.. zal wel iets anders geweest zijn. :p

Haha nee hoor :clown:, echte cardio.

Daarnet weer een half uurtje gebokst. Medium maar vooral High intensity. De haak waar mijn bokszak aan hangt kwam bijna van de muur dus die moet ik echt is fixen :(

Tegelijk met het avondeten wat lekkere voedingsbakjes klaargemaakt :meal:

IMG_1215.jpg

IMG_1211.jpg

nice YOGI, kip kidneys en sambal? no carbs?
hij gaat shredded voor de chicks haha

Zooo, vandaag weer een Refeed en maar eens wat anders maken dan Pannenkoeken :D. Daarom rijst + kip en salade.

Toch maar even gecontroleerd hoeveel Kcal het is en wel érg veel:rolleyes:. Naja vandaag expres al minder carbs op en ik eet de helft voor, en de andere helft na de (been)training :D

IMG_3675_2.jpg

Refeed_rijst.jpg

Zo na een stevig avondmaal naar de sportschool voor de vermoeiendste training van de week; benen!

Vrijdag 01-07-2011: Bovenbenen + Biceps

Warming up: 5 Minuten langlaufen

Squat (In smith)
15x50 kg Warming up
15x90
12x120
10x150
8x160 (net iets te veel op netjes uit te voeren, de druk mn belt was te veel vond ik)
6x150 + 9x90

Front Squat (in Smith)
10x50 kg
8x70
8x70
6x80 + 8x50

Leg Press (Toes beetje out)
12x147kg
10x161
8x175 (was heavy)
6x180 + 8x100 lekekr

Leg extension (Had er niet zo veel kracht meer voor)
10x79kg
8x86+3x32
8x93 (met hulp) + 3x43
6x100 (zwaar) + 3x45

Leg Curl
12x59
8x66
8x66
6x73 + 6x39 wat ben ik toch p*ssy met deze oefening

Lunges
12x24kg
8x28
8x28
6x28+4x28 (ik moest stukje teruglopen dus maar lungend gedaan :D)

Barbell Curl
12x25
10x35
8x35
6x35+8x15kg

Rope Curl (liggend op de grond)
10x41kg
8x50+8x32
8x54+8x36
10x68+6x54

Hammer Curl (Dumbbell)
12x16kg
8x18
8x18
6x18+6x10 Lekker gevoel in onderarmen

SUPERSET
40 x Rope Crunch (28.4kg)
25 x Hanging Knie Raise
30 x Rope Crunch (28.4kg)
20 x Hanging Knie Raise
30 x Rope Crunch (28.4kg)
20 x Hanging Knie Raise

Dat was hem weer voor vandaag. Er was in het bovenste (krachtdeel) van de sportschool niemand dus even shirt uitgedaan en gekeken wat de stand van zaken was :) (Tijdje geleden had ik daar ook een foto gemaakt dus kon het in dezelfde belichting mooi vergelijken). Ik kon zien dat ik weer wat droger was geworden want het vet op de onderbuik wordt steeds minder :D. Gaat de goeie kant op :cool:

Gaat lekker man, goeie squats alleen jammer dat ze niet los zijn. Mooi dat je nog steeds droger wordt.

Bij onze sportschool zijn losse squat klote om te doen. We hebben niet zoon squatrek dus je hebt echt 2 spotters nodig bij de zwaardere gewichten. Jup jup, klaar voor het strand :P.

Vandaag schouders + triceps gedaan. Vindt ik altijd wel lekker op een zaterdagochtend. Cafeïne pil erin en gaan! Mijn trainingsmaat (voor de vrij-zaterdag) had zich weer eens verslapen dus daar werd ik wel schijtziek van, maarja; dan maar een half uurtje later beginnen.

Zaterdagochtend 02-07-2011: Schouders + Triceps

Warming up: 15 minuten langlaufen (moest dus wachten:zzz:)

Military Press (losse barbell)
12x25 kg warming up
12x35
7x50
7x50
8x50+10x17.5 Zelden dat ik hem zo los pak.. Gaat vaker gebeuren want vond 'm lekker

Dumbbell Press
10x18 kg
8x20
8x22
6x22 +6x14

Dumbbell Reverse Fly On Incline Bench
12x10 kg
10x10
9x12
6x12 +8x7 Deze oefening hoeft niet zwaar, zelf Jay Cutler gebruikt pussyweights :D

Standing Dumbbell Front Raise (Ik doe het arm voor arm en laat ze nooit te ver zakken en til ze niet hoger dan kin hoogte)
12x12 kg
8x14
8x16
6x18 +8x10 (18 kg is wel echt heel zwaar)

EZ-Bar Upright Row
12x30 kg
8x40
8x40
8x40 +8x17.5

Barbell Shrug (in Smith)
19x70kg
15x90
15x90 +10x60
12x90 +10x60 (Ik kan meer Kg's maar wilde de vorm goed houden)

Dumbbell Shrug Vorige week weinig traps gedaan, daarom nu wat meer
15x30 kg per hand
15x30
15x30
15x30 30kg is de max :(, dus erg weinig rust en vasthouden bovenin

Shoulder Press (Machine)
10x73 kg
8x82 +5x50
8x82 +6x45
6x82 +6x50

Two Arm Seated Dumbbell
10x24 kg
10x26
9x26
8x28

SUPERSET
Cable Tricep Extension (v-bar)
12x59
10x68
8x68+8x45
8x68+8x45

Rope Extension
12x41kg
10x50
8x54+6x36
8x54+8x36

SUPERSET

Rope Crunch (28.4kg) x 25
Hanging Knie Raise x 20
Rope Crunch (28.4kg) x 20
Hanging Knie Raise x 20
Hanging Knie Raise x 20
Hanging Knie Raise x 20

Ik voelde mijn schouders echt al flink dus ik verwacht morgen stevige spierpijn :D. Training was lekker maar duurde wel wat te lang. Volgens mij duurde KT + buik méér dan 1.5 uur. Minder ouwehoeren, meer trainen :p

Lekker getraind weer man! Goede front raises ook ;)

PS: Ik heb ook van 4everfit cafeïne vandaag geprobeerd, maar sloeg niet aan. Ik werd misselijk na benentraining én ging maar naar huis.
Ik moest nog schouders trainen (doe ik morgen maar hopelijk).
Weet je waarom dit zo is?

Thanks...

Ik had snel gegoogled en mogelijke verschijnselen bij overdosis zijn:

1. je bent rusteloos
2. je bent nerveus
3. je hebt een opgewonden gevoel
4. je bloost snel
5. je hebt last van geheugenverlies
6. je stoot overtollige urine af
7. je spijsvertering is verstoord
8. je hebt last van onvrijwillige spierbewegingen
9. je gedachtengang, en/of je spraakvermogen is verslechterd
10.je hartkloppingen zijn snel en/of onritmisch
11.je bent onvermoeibaar
12.je bent snel geirriteerd.

Hoeveel had je op? (bij welke dosering)

Thanx voor je moeite!

Ik had er 1 op, dus 200mg. Afgelopen woensdag had ik 10gr van 30gr Unleash binnen toen had ik nergens last van.

Maar ik heb al een maand last van misselijkheidsverschijnselen, alleen ik ging ook echt hard en diep tijdens de benentraining.

(Zou je denken dat eventueel een slechte conditie een oorzaak kan zijn voor misselijkheid en dergelijke?)

Hmm, als je er langer last van hebt zal het idd niet door de cafeïne komen. Zit je laag in carbs nu? (in andere woorden; weinig energie?)

Ik zit relatief hoog in carbs. Ik cleanbulk nu en meeste kcal haal ik ook uit carbs. Nja, ik weet het soms ook echt niet..

Ik heb van alles geprobeerd; variatie brengen in voeding o.a. door middel van high/low carb dagen en meer groenten en fruit eten. Dan heb ik een tijdje dat ik me gewoon goed voel én geen misselijk gevoel heb en dan opeens komt het weer terug. Heel vervelend..

Ik train en cleanbulk al half jaar, hele goede resultaten behaald. Alleen ik vraag me of mijn hart enigszins de zware KT aankan. Ik denk dat mijn cardiovasculair vermogen erg slecht is. In de vakantie maar HIT cardio gaan doen, kijken of dat helpt :)

Haha echt hé

Nog bedankt voor de link. Je kan het van twee kanten bekijken inderdaad;

1. Geen cardio, meer energie over om te groeien.
2. Wel cardio, als warming-up én om je uithoudingsvermogen te verbeteren.

Ik denk dat ik maar voor punt 2 ga, is ook altijd handig een betere conditie. Dan eet ik maar extra calorieën. Er moet wel gegroeid worden natuurlijk :P

Bedankt nogmaals

mooie trainingen weer YOGI, squats in smith zijn bruut!
ben benieuwd hoeveel je los pakt.

Ik zit nu in cleanbulk en train 4x per week, op de rustdagen pak ik een half uur cardio. (hometrainer, hartslag 135-150)
Ben van mening dat het alleen maar voordelig is, ook in de bulk dus!
Hoger metabolisme, doorbloeding en beetje conditie.
Yates zegt dit op rustdagen te doen (of in ieder geval niet direct om de training) om het herstel te bevorderen zoals ik net aangaf.

Terug
Naar boven