- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice die taille, goed droog man!
Ben benieuwd naar je vooruitgang na je vakantie (tenminste dacht te begrijpen dat je dan begon aan clean bulk?)[/url]
Gaat lekker hier zeg. Ook flink wat vet kwijt? Die verhouding tussen schouders en taille, bizar!
. Ja er is zeker wel wat procent vanaf gegaan. Bizar = goed zullen we maar zeggen 
@timmert
Ik ga die ook bestellen, maar die waren dus niet makkelijk breekbaar?
@YOGI
Vraagje nog: bestel jij al je supplementen uit Amerika?
. Misschien door de redelijke hoeveelheid want normaal hoefde ik dit nooit 
. Daarna hadden we de film (documentaire) "I want to look like that guy" gekeken. Was echt wel interessant om te zien hoe een gemiddelde uitgezakte Amerikaan zijn fysiek wedstrijdklaar kreeg!
(Boksen, schaduwboksen, springen, sprintjes op plaats enz enz enz)Hierna was ik weer lekker gemotiveerd en heb ik rond 00:00 nog 20 minuten High Intensity Cardio gedaan(Boksen, schaduwboksen, springen, sprintjes op plaats enz enz enz)

nice YOGI, kip kidneys en sambal? no carbs?
hij gaat shredded voor de chicks haha
nice YOGI, kip kidneys en sambal? no carbs?
hij gaat shredded voor de chicks haha
. 40 gr rijst, 40 gr kidney en 50 a 60 gr kip
Lekker hoor (en sambal oelek idd)
. Daarom rijst + kip en salade.
. Naja vandaag expres al minder carbs op en ik eet de helft voor, en de andere helft na de (been)training 
)
(Tijdje geleden had ik daar ook een foto gemaakt dus kon het in dezelfde belichting mooi vergelijken). Ik kon zien dat ik weer wat droger was geworden want het vet op de onderbuik wordt steeds minder
. Gaat de goeie kant op 
.
)
, dus erg weinig rust en vasthouden bovenin
. Training was lekker maar duurde wel wat te lang. Volgens mij duurde KT + buik méér dan 1.5 uur. Minder ouwehoeren, meer trainen