Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanx voor je moeite!
Ik had er 1 op, dus 200mg. Afgelopen woensdag had ik 10gr van 30gr Unleash binnen toen had ik nergens last van.
Maar ik heb al een maand last van misselijkheidsverschijnselen, alleen ik ging ook echt hard en diep tijdens de benentraining.
(Zou je denken dat eventueel een slechte conditie een oorzaak kan zijn voor misselijkheid en dergelijke?)
. Eerste was "Terminator Salvation" maar de BB gerelateerde was "FST-7 DEFINED" van Hany Rambod. Deze trainer werkt met grote namen en was een erg leuke en interessante DVD; trailer:
! Komt omdat ik nu begon met deze oefening)
)
. 
misschien een late reactie, maar probeer eens domperidon 10mg, krijg je gewoon bij drogist/apotheek vrij verkrijgbaar. werkt redelijk goed tegen misselijkheid, en zijn niet echt negatieve bijwerkingen ofzo.
nette training YOGI, en die foto ziet er ook uit als een heerlijke refeed maaltijd man
. Heb ook echt het gevoel dat mijn lichaam erom schreeuwt om is een "echte" maaltijd binnen te krijgen.Dat zo'n training een verschrikkelijke pomp teweeg moet brengen is meer dan duidelijk
Wat is de meerwaarde van constant je spieren op te spannen tussen de setjes?
. 
. Alleen voor mind-muscle connection is het al aan te raden.Arnold deed ook vaak flexen/posen tussen de setjes door, hij heeft zelf ook gezegd dat te doen om een betere mind-muscle connection te krijgen en om het poseren te optimaliseren.
Haha thanksAah bedankt voor de aanwijzing! Ik zal even informeren hierover bij de apotheek als ik nog steeds last heb.
Lekker getraind weer YOGI! Voeding zit er ook prima uit, hehe
(dat is wel een groot voordeel als je op jezelf woont, altijd eten wat je zelf maakt/ wilt
)Volgens mij had ik hem uit een torrent waarin ongeveer 20 gig aan bodybuilding films zat. Heb gekeken op mijn pc maar staat er niet meer op. Had deze toen van The pirate bay gehaald
.
)

. Betekend wel dat ik sterker wordt want een half jaar geleden lukte me dit echt niet!
. Buik was ook 10 minuutjes denk ik dus alles mooi binnen de tijd. Ben tevreden 
.Ik dacht al dat je fysiek me bekend voor kwam, foto gallerij dus hehe.
Je bent goed bezig bro, voeding in orde/supps/training alles opzich wat ik zo lees.

Gefeliciteerd met je PR, wery nice.
Op jezelf wonen is inderdaad echt relaxed, ben nu bij mijn ouders voor 2 maanden heel vervelend met voeding. Ik hoor constant; je eet te veel, alweer vis/kip ?! Ik ben eigenlijk op kamers dus ik weet precies wat je bedoelt!

Weer flink gewerkt man, lekker ook die stiff deadlift. Wel vind ik je gewichten af en toe wat appart zoals deze:
Close Grip Lat Pull Down
10x79+6x52 (de 79 ging matig, daarom nog even afmaken met 6x52kg)
8x79
8x79
6x86+8x52
Die 10x 79 gaan matig zeg je, daarna pers je er doodleuk nog 2 setjes van 8x 79 uit en doe je daarna rustig nog even 6x 86. Netjes is het in ieder geval wel.

!
). 
. Toen een cafeïne pil erbij en ik was er klaar voor
.
. Na de training 1.5 kipfilet op + bak kapucijners en ik ga zometeen vroeg slapen! Morgenochtend Schouders + triceps en dan vanaf 14:00 aanwezig op Daylight
!! Heb er zin in