timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man! Alleen geen losse squats dit keer?
Veel plezier morgen, like a boss!

nice squats en legpresses weer YOGI!
hoe was het gisteren? je stond zeker goed vol na schouders triceps
. Die ochtendtraining deed me wel goed denk want ik kreeg best wel wat complimentjes toen ik shirtloos ronddwaalde
. Het ergste was een milf die niet van me af kon blijven, maar ik kon er wel om lachen 
)
(beter gaan ze zelf ook is hard trainen ipv van kijken
)
. Dat filmpje zijn inderdaad geen normale rope crunches omdat ze hun armen gebruiken om het touw naar beneden te trekken, normaal gebruik je je armen niet.Lekker bezig geweest zo op de zondag morgen, die mp vind ik alleen niet echt in verhouding met je bench. Flinke dips nog zo op het einde van je training. Dat filmpje zijn inderdaad geen normale rope crunches omdat ze hun armen gebruiken om het touw naar beneden te trekken, normaal gebruik je je armen niet.

dat zijn brutale dips aan het einde van je training ja!
doe ik je niet na, vandaag na borst schouders al moeite met bw haha
maar had al wel redelijk gedrukt daarvoor![]()
?

sterke fly`s YOGI!
scheeld dat ik wat zwaarder ben ja, en net een paar weken hersteld van een tricep blessure van een aantal maanden.
Heb echter daarvoor ook nooit verzwaard gedaan, mede omdat ik geen dipbelt tot mijn beschikking heb.
Gebruik jij die wel een, of klem je gewicht tussen je voeten of iets dergelijks?

.
. Ik was hierna wel leeg en was helemaal bezweet, zoals je hieronder wel kunt zien
Voeding is dik in orde. Dat je slap voelt ligt natuurlijk meer aan het feit dat je laag in carbs zit.
Haha, die foto's ook. Hemd mocht er wel af dude! Goed fysiek dat wel weer.
Wat zijn je stats nu?
)Flink worstelen om je tanktop uit te krijgen zekerlekkere cardio beest!

. Mijn benen zijn niet heel groot dus miss kan ik daarom redelijk ogen met weinig kg..
!!! Deze trainingen zijn altijd zo vermoeiend en zeker als je overdag weinig carbs binnen krijgt. Had expres bij het avondeten +/- 100 gr rijst gepakt anders zou ik het niet overleeft hebben 

.. Je moet wat 

. "Hij snapte het wel maar..." hij gaf eigenlijk geen reden maar we moesten rustiger aan doen. Ik reageerde met "jaja" en wilde maar gewoon aan mijn laatste setje beginnen 

!!!Lijkt me niet echt ideaal om zo vroeg te moeten trainen op 1 maaltijd waarschijnlijk. Toch een nette training weer neer gezet, die squats van gister waren ook zeker niet mis man.
?Lekker YOGI, vooral je front raises zijn erg sterk.
Fijne vakantie bra en laat die dames in Mallorca je aesthetics zien!
. Ik zit trouwens ook in dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/vakantie-mallorca-280381/ ... ennnn het beloofd heel relaxt te gaan worden 

. Maar om dit te compenseren heb ik vandaag wel dodelijk strikt gegeten, dus komt op hetzelfde neer
.
. Ik had dus dieper kunnen gaan maar qua discipline en bovengenoemde reden heb ik dit niet gedaan. (laatste paar weken deed ik vaak ook 2 stevige refeeds)

. Kijk er echt naar uit om massa te gainen want die 100 kg ga ik gvd op mijn 26e halen
.