Fitness Seller

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere trainingen neer gezet, ik schrok al van het weekend toen ik nog geen trainingen zag:p. Ik ben trouwens vanaf volgende week van plan om ook bakjes rijst en kip enzo mee naar het werk te nemen. Heb jij nog tips van sausjes en dergelijke om wat smaak aan die rijst te krijgen?

Ik gebruik eigenlijk altijd sambal en andere een beetje chili saus ;)

Sambal is wel nice of wat cayenne pepper erover heen strooien.

Alleen heb ik eigenlijk een nog belangrijkere vraag.
Waar halen jullie die bakjes van? :D

:D
Die bakjes die ik gebruik zijn van de blokker (Merk = [Link niet meer beschikbaar]). Dit zijn dure bakjes maar ze sluiten facking goed af en als je ze dagelijks gebruikt mag het wel een beetje kwaliteit zijn ;)

322085_265037070190461_100000525113384_1029908_2283831_o.jpg

Ik gebruik eigenlijk altijd sambal en andere een beetje chili saus ;)

:D
Die bakjes die ik gebruik zijn van de blokker (Merk = [Link niet meer beschikbaar]). Dit zijn dure bakjes maar ze sluiten facking goed af en als je ze dagelijks gebruikt mag het wel een beetje kwaliteit zijn ;)

Bedankt man! Maaltijd ziet er goed, lekker bulky :D

Ik heb nog 1 vraag: Tijdens de cut, trainde jij tot failure of?

Ja dat zijn lekkere maaltijden hoor ;). Ik kook 200 gr rijst ongekookt, waarvan 100 gr zilvervlies en 100 gr basmati + een zak chinese wokgroente + rijst + sambal verdunt met water om het smaak te geven ;). Dit is dan voor 2 maaltijden.. owja en een gekruid kipfiletje a +/- 200/ 250 gr:D

Ik trainde tijdens de cut tot failure ja. Ondanks dat je theoretisch niet kunt groeien wanneer je onder onderhoud eet probeer ik het wel door hard te trainen (tot failure), weinig pauzes te nemen tussen setjes en oefeningen (hoge intensiteit) en wel een deftige pre- post maaltijd te nemen :).

De training was vrij k*t omdat de airco's bij onze klote gym kapot waren. Het was dus gruwelijk benauwd en echt smerig om te trainen.. Maar n00bie en ik heb ons best nog gedaan:

Woensdagochtend 24-08-2011: Rug + Biceps

Warming up: 5 minuten langlaufen

Deadlift
15x60kg
23x80
8x100
12x90

BOR (smith)
20x50
12x60 hier veel beter mijn spieren samen getrokken
10x60+10x40

Pull Up (Wide Grip)
12xbw
10xbw
10xbw

Lat Pulldown (small Grip)
10x79
10x73 +8x45
6x79 + 6x45

Seated Row (vrij laag zitten)
12x66
8x79
9x79+8x42

Two Arm Low Pulley Cable Curl
15x18kg
10x23
8x25.5 +8x14

Barbell Curl
10x40 kg
8x40
8x40 +8x22.5

Pfff bezweet, benauwd gadver. Gelukkig ging de training nog redelijk :)

Toch lekker getraind YOGI, ondanks dat het niet meezat vandaag!

Mss een domme vraag; jij laat eerst toch het eten in de bakjes afkoelen, voordat je afsluit?
Want ik ga denk in de ochtend gewoon alle maaltijden bereiden en in bakjes doen, maar dat wachten duurt sick lang dan..

Ik laat het inderdaad afkoelen door de deksel er los op te leggen, en bijv 30 min later in de koelkast te doen. Ik zou je toch aanraden om bijvoorbeeld zondagavond voor 3 dagen te koken ipv elke ochtend (sowieso om af te laten koelen en ik de koelkast te doen maar het is ook gewoon k*t om elke ochtend te moeten koken :))

Ik laat het inderdaad afkoelen door de deksel er los op te leggen, en bijv 30 min later in de koelkast te doen. Ik zou je toch aanraden om bijvoorbeeld zondagavond voor 3 dagen te koken ipv elke ochtend (sowieso om af te laten koelen en ik de koelkast te doen maar het is ook gewoon k*t om elke ochtend te moeten koken :))

Ja zo ga ik het ook doen, elke zondag voor 3 avonden klaar maken. Zie alleen een beetje op tegen de reacties op het werk als ik met een bakje rijst en kip aankom haha:p. Lekkere training hoor, k*t he als de airco´s kapot zijn. Het scheelt dat ze bij ons niet kapot kunnen want bij ons hebben ze er gewoon geen:p.

Ja zo ga ik het ook doen, elke zondag voor 3 avonden klaar maken. Zie alleen een beetje op tegen de reacties op het werk als ik met een bakje rijst en kip aankom haha:p. Lekkere training hoor, k*t he als de airco´s kapot zijn. Het scheelt dat ze bij ons niet kapot kunnen want bij ons hebben ze er gewoon geen:p.

Haha, ja epic reacties. Ik ben ook benieuwd, maar fok it wat andere denken ga tijdens colleges en werk gewoon mijn bak met rijst en kip eten haha :D

Ik at tijdens colleges ook bakjes met tonijn + brood, die lucht die daaraf komt :D

Vrijdag 26-08-2011: Benen

Warming up: 5 minuten langlaufen

Squat (Smith)
12x60
12x70
12x80
8x90 + 8x60

Leg Extension
12x79
10x86
8x93 + 8x52

Leg Press
12x79
10x93
8x107 + 8x52

Lunges (Dumbbell)
12x20 kg per hand
12x20
12x20

Front Squat
8x50
10x50
8x50 + 8x30

Calf Raise
15x90
15x90
20x90

Nu ik terug lees merk ik wel dat de reps nog steeds te hoog liggen... dammnit

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 11:23 ----------

Zaterdagochtend 27-08-2011: Schouders + buik

5 minuten langlaufen

Military Press (smith)
12x40
10x50
8x5+6x40

Seated lateral raise
12x10
12x10
12x10 + 8x5

Shoulder Press(Dumbbell)
12x18
10x20
10x22 Heel langzaam en rustig uitgevoerd

Lying Reverse Fly (Achterkant schouders)
12x7
12x7
12x8 + 10x7
10 x 7 (nu staand, en voorover bukken.. = fijner)

Cable Lateral Raise
12x14
10x16.5
10x16.5

Lying Leg Raise
12x7
12x7
12x7

SUPERSET
4 x Rope Pulldown
4 x Hanging Knie Raise

Abdominal
20x45
15x54
10x59

Hanging Knie Raise, om het even af te maken
12xbw
12xbw
12xbw

Wat vind je te hoge reps bij benen? Je Calf Raises misschien, maar voor de rest is 12 toch nice?

Mijn streven is nu om richting de 10 - 8 - 6 te gaan waarbij ik bij 6 gewoon een goede vorm behoud en toch bij de 6e rep niet meer kan. Maar deze balans vinden is best lastig. OF het gewicht wordt te hoog en de uitvoering is niet zoals het hoort OF ik kan meer dan 6 reps en eindig weer in de 12..

Schema ziet er goed uit. Alleen niet te hoog in kcal? Kun je beter niet wat rustiger kcal toevoegen, dus 300-500 erbij. Zodat je op 3300kcal zit. Je hebt al zo mooi gecut, zou jammer zijn als je ook snel wat vet bij gainde.

10x 50 MP nice, maar kom nou is uit die smith man:p. Zoals jij je voeding nu doet pak ik het ook aan nu. Op trainingsdagen 300/500 boven mijn onderhoud en op rustdagen 300/500 eronder. Hopelijk kom ik daarmee aan in massa en gain ik geen vet.

Schema ziet er goed uit. Alleen niet te hoog in kcal? Kun je beter niet wat rustiger kcal toevoegen, dus 300-500 erbij. Zodat je op 3300kcal zit. Je hebt al zo mooi gecut, zou jammer zijn als je ook snel wat vet bij gainde.

Dat klopt idd wel, maar toen ik een tijdje op 3000 at (echt een paar weken elke dag precies hetzelfde) viel ik heeel minimaal af. Vandaag dat ik wat hoger zit ;)

10x 50 MP nice, maar kom nou is uit die smith man:p. Zoals jij je voeding nu doet pak ik het ook aan nu. Op trainingsdagen 300/500 boven mijn onderhoud en op rustdagen 300/500 eronder. Hopelijk kom ik daarmee aan in massa en gain ik geen vet.

Haha sorry. Ow ik denk dat je het niet goed hebt gelezen want ik zit op trainingsdagen EN op rustdagen boven onderhoud hoor ;). Zou ik je ook adviseren. Snap wel dat je bang bent om vet te gainen maar dan schroef je aantal Kcal gewoon wat terug ;)

Haha sorry. Ow ik denk dat je het niet goed hebt gelezen want ik zit op trainingsdagen EN op rustdagen boven onderhoud hoor ;). Zou ik je ook adviseren. Snap wel dat je bang bent om vet te gainen maar dan schroef je aantal Kcal gewoon wat terug ;)

Ja dat zou idd ook kunnen maar ik probeer het eerst even zo. Waar blijven die trainingen?:D

Ik ben trouwens nèt gestart op mijn nieuwe opleiding en ik heb het er facking druk mee. Dit weekend alleen maar gestudeerd en zelfs niet uit geweest ???. Komt omdat ik een vak (statistiek) heb waar ik bijna geen ervaring mee heb en hierdoor is het erg moeilijk voor me. Ik ben aan het nadenken hoe ik gemakkelijk mijn stats kan loggen zonder dat het al te veel tijd kost. Nu deed ik het altijd in een schrift opschrijven en thuis overtypen, maar daar zit stiekem toch wel wat tijd (en moeite in).

Als ik nu gewoon netjes zou schrijven dan zou het zo kunnen :D :

1195qiq.jpg

3004ccm.jpg

Training ging trouwens wel erg lekker. Borst stond he-le-maal vol en mn triceps begonnen bij de laatste oefeningen ook echt zeer te doen, me likey :D

Shake + brinta + cafeïne pil op, over een uur een rugtraining! Heb er zin in, YEAHH BUDDY :D

(ps: vanavond pas om 20:30 uit van school ???, daarom ga ik zo al trainen)

Training ging NICE! Alleen na het deadliften ging ik BOR doen en dat was niet zo slim. Onderrug was behoorlijk belast en dit had invloed op het gewicht/ uitvoering bij mijn BOR. Agg ja, weer wat geleerd :).
Bij het deadliften was mijn broek trouwen kapot gescheurd :(, wel een beetje jammer maar ik laat 'm gewoon maken. Verder heb ik speciaal voor jullie netjes geschreven dus mijn foto- maak - upload @ DBB moet zo wel lukken :D

1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2
154ayys.jpg

Verder nog 2 foto's gemaakt na mijn training :)

1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2
1693lg1.jpg

Tsja, poseren kan ik niet :P

En weer boodschappen gedaan ;)

166ejpc.jpg

Ik ben naar school, LATER!!!

Terug
Naar boven