YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Lekkere trainingen neer gezet, ik schrok al van het weekend toen ik nog geen trainingen zag. Ik ben trouwens vanaf volgende week van plan om ook bakjes rijst en kip enzo mee naar het werk te nemen. Heb jij nog tips van sausjes en dergelijke om wat smaak aan die rijst te krijgen?
Ik gebruik eigenlijk altijd sambal en andere een beetje chili saus

Sambal is wel nice of wat cayenne pepper erover heen strooien.
Alleen heb ik eigenlijk een nog belangrijkere vraag.
Waar halen jullie die bakjes van?![]()

Die bakjes die ik gebruik zijn van de blokker (Merk = [Link niet meer beschikbaar]). Dit zijn dure bakjes maar ze sluiten facking goed af en als je ze dagelijks gebruikt mag het wel een beetje kwaliteit zijn

. Ik ben trouwens vanaf volgende week van plan om ook bakjes rijst en kip enzo mee naar het werk te nemen. Heb jij nog tips van sausjes en dergelijke om wat smaak aan die rijst te krijgen?
.
. Komt omdat ik een vak (statistiek) heb waar ik bijna geen ervaring mee heb en hierdoor is het erg moeilijk voor me. Ik ben aan het nadenken hoe ik gemakkelijk mijn stats kan loggen zonder dat het al te veel tijd kost. Nu deed ik het altijd in een schrift opschrijven en thuis overtypen, maar daar zit stiekem toch wel wat tijd (en moeite in).
, wel een beetje jammer maar ik laat 'm gewoon maken. Verder heb ik speciaal voor jullie netjes geschreven dus mijn foto- maak - upload @ DBB moet zo wel lukken