MuscleMeat

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Haha, zin in kip :p?

Rug ziet er al goed uit! En ook je onderarmen looking good :D!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik koop echt altijd in Bulk in. Kwark haal ik bijvoorbeeld per 14 bakken en dit zijn 17 pakjes kipfilet :rolleyes:. Ze kijken me altijd raar aan bij de kassa en af en toe vragen ze zelf of ik een BTW bon wil :D.

Maar thanks man, jammer dat mijn biceps matig uitkomen want die zijn wél in verhouden maar dat is hier niet goed te zien :(

druk druk druk.. godsamme wat had ik het weer druk :P. Het weekend weer gestudeerd en gewerkt maar natuurlijk toch ook even getraind ;).

Vrijdag 09-09-2011 benen getraind:

24y1c8y.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training ging opzich wel lekker, geen spectaculaire dingen gedaan maar gewoon lekker uitgevoerd. Ik had trouwens ook wat last van mij knie en daarvoor neem ik nu ook glocosamine.
(BTW: die lunges waren wel echt lekker :D)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 21:13 ----------

Zaterdagochtend (10-09-2011) heb ik samen met n00bie schouders gedaan. Ik zat niet lekker in mn vel en dat wat tijdens de training wel een beetje te merken. We begonnen gewoon erg lekker maar tegen het einde had ik het een beetje gehad en ik had helemaal geen zin meer om buik te doen.

Na deze oefeningen heb ik nog een paar hanging knie raises gedaan en veel herhalingen op een bosu bal maar toen had ik t toch echt gehad.. was echt een chago dag

Daarnet borst + triceps met 3 man sterk getraind :P. Was de eerste keer dat ,, ,en ik samen trainde dus was wel lache :D. Borst stond lekker vol en we hebben veel incline oefeningen gedaan, ook triceps stonden goed te knallen na 3 oefeningen:p

2hzohp0.jpg

Btw: in verband met college's/ huiswerken enz ben ik van plan om morgen om 08:00 rug + biceps te gaan trainen :P

eindelijk zijn je notities te lezen :P

maar sterke training man ! :thumbs:

die skullcrushers zijn inclusief ez-bar?

Haha :D. Skullcrusher waren deze keer met een bench press stang, maar inderdaad totaal 30 kg.

Ow nog iets algemeens: ik begin een toch wat vet aan te zetten en dit vind ik geen ramp maar als ik bedenk hoe k*t het is om te cutten dan moet ik er toch wat aan doen. Dit komt denk ik vooral omdat ik een aantal dingen BOVENOP mijn voedingsschema at:

1. Best vaak sochtends 3 eieren ipv 2
2. Veel pindakaas op brood
3. Bij de kwark een groffe hand pinda's
4. Bij de kwark 30 gr whey poeder (omdat ik vaak 250 gr rond 23:00 pak en 250 gr om 04:00 nam ik dus 2 scoops "extra", idem bij de pinda's btw)

Dit allemaal bij elkaar is een dikke hoeveelheid extra Kcal dus ik ga wat stricter eten :)

Cleanbulk_trainingsdag_v0.7.jpg

Laatst bewerkt:
Zover ik kan lezen heb je goed getraind, maar ik kan ondanks je ultieme gymschrijfkunsten nog een deel niet lezen:p. Goed dat je dat vet goed in de gaten houd en je voeding daar wat op aanpast. Het is inderdaad geen pretje als je over een paar maanden weer flink moet gaan cutten.

Ik heb een alpha handschrift :trollface:

(zometeen ga ik proberen heeel netjes te schrijven):rolleyes:

Training van afgelopen Dinsdag(ochtend) 13-09-2011!

Er was helemaal niemand die in de weg liep dus dat was wel genieten :)

BAM! En dat om 8:00 in de ochtend :P

Wat doe je om 4u nog op of al op?? :D

Plaspauze :D

ik wordt snachts vaak wakker dus dan eet ik wat kwark

Pff, respect dat je daar zin in hebt :D haha

Mooie training man, deadlift gaat goed vooruit blijkbaar.

YOGI! Hoe is het? Druk met studie, niet echt tijd om te loggen/trainen of wel? :)

Yo bro, trainen gaat zeker gewoon consistent door ;)! Loggen niet helaas.. Ik zal nog wel even een reactie posten met wat ik van plan ben :)

Alle studenten te druk om te loggen gheghe, i know that feel bro :p post binnekort Es een pic van hoe je er nu bijstaat?

Peace

Even geleden YOGI, maar gaat lekker hier!
Iedereen denkt altijd maar dat studenten alle tijd van de wereld hebben he;)
Zo lang eten en trainen maar blijft lopen.

Alle studenten te druk om te loggen gheghe, i know that feel bro :p post binnekort Es een pic van hoe je er nu bijstaat?

Ja het is gewoon een enorme verandering voor mij. Ik zat op Avans en nu dus op de universiteit van Tilburg (ben nu bezig met Pre-Master)

Peace

Even geleden YOGI, maar gaat lekker hier!
Iedereen denkt altijd maar dat studenten alle tijd van de wereld hebben he;)
Zo lang eten en trainen maar blijft lopen.

Deze student heeft helaas niet alle tijd van de wereld :P. Ja qua eten en trainen ben ik gewoon dik tevreden. Op niet trainingsdagen +/- 3400 Kcal en op trainingsdagen 3600 Kcal en alles is clean.

Nog even een update foto (vanochtend gemaakt):

20j0lub.jpg

Bij deze foto sta ik relaxed en niks is aangespannen. Ik heb wat meer buikvet maar volgens mij oog ik over het algemeen ook iets voller?! Gewicht schommelt tussen 78-80 kg

Laatst bewerkt:
Je was echt shredded eerst man, wel snel teruggekomen allemaal. Je oogt idd wel goed vol, prima fysiek verder hoor.

En dude, dat boxer zo laag, nee kan echt niet :roflol:

Haha sorry man, ik zie nu ook dat ie vrij laag hangt :rolleyes:. Ja de lijnen zijn wel wat weg, maar mocht ik bijv nu gaan cutten dan denk ik wel weer vrij snel droog te kunnen staan (als ga ik dat natuurlijk pas volgend jaar doen).

Ben trouwens sinds maandag ook maar is begonnen aan het zeer heftige creatine monohydraat" kuur :p, laat de gains maar komen :P

(ps: deadlift zat gisterenochtend op 6 x 120 kg.. rustig opbouwen die kilo's :))

Laatst bewerkt:
//

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven