YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Sorry mannen dat ik zo laat reageer, ik ga op school richting de examens en het is nogal druk daardoor
. Vindt het chill dat jullie me helpen! 
Ik ga deze dagen even mijn voedingsschema lichtjes aanpassen, ik neem je suggesties mee! Qua trainingsschema's heb ik niet zo veel kennis, dus ik weet niet heel goed de verschillende opties daarin zijn. Afgelopen 3 maanden trainde ik bijvoorbeeld 5 oefeningen borst met 3 setjes en dan vaak redelijk hoog in reps (bijv 12 10 10).
Sinds deze week pak ik 4 setjes per oefening en probeer ik mezelf echt te pushen om richting de 12 10 8 6 (of zelfs 4) te gaan. Vind dit lastig omdat zwaar gewicht en toch de uitvoering mooi houden moeilijk is...
Thanks bro. Ik heb begin dit jaar pakweg 2.5 maand op 3000 Kcal per dag gezeten en toen gebeurde er praktisch niks (veel zelfs heeel lichtjes af). Ben nu van plan om op niet trainingsdagen idd te zakken in carbs. Nieuw voedingsschemaatje komt eraan.
Thanks man, ga ik zeker doen
(ps; sinds ik jullie reacties heb gelezen heb ik het ook al iets rustiger aan gedaan met carbs en voelt wel lekkerder. nu alleen nog in een schema verwerken)
. Vindt het chill dat jullie me helpen! 
Even schema bekeken, 430gr carbs is aardig veel imo. Je vetten zijn laag en eiwitten is ok.
Op trainingsdagen zou je 400gr carbs kunnen eten, want dan kun je het best gebruiken
Op rustdagen 350gr en vetten op deze dag omhoog tot 100gr laten we zeggen. Dit voornamelijk goede vetten uiteraard.
Misschien een andere trainingsschema proberen? Focus op meer energievretende oefeningen zoals compounds? 5-3-1 Wendler/WSB?
Ik ga deze dagen even mijn voedingsschema lichtjes aanpassen, ik neem je suggesties mee! Qua trainingsschema's heb ik niet zo veel kennis, dus ik weet niet heel goed de verschillende opties daarin zijn. Afgelopen 3 maanden trainde ik bijvoorbeeld 5 oefeningen borst met 3 setjes en dan vaak redelijk hoog in reps (bijv 12 10 10).
Sinds deze week pak ik 4 setjes per oefening en probeer ik mezelf echt te pushen om richting de 12 10 8 6 (of zelfs 4) te gaan. Vind dit lastig omdat zwaar gewicht en toch de uitvoering mooi houden moeilijk is...
Ik zou ook wat zaken in de carbs maat.Weet je zeker dat je onderhoud ook klopt? (Als in ervaring ipv berekening)
Thanks bro. Ik heb begin dit jaar pakweg 2.5 maand op 3000 Kcal per dag gezeten en toen gebeurde er praktisch niks (veel zelfs heeel lichtjes af). Ben nu van plan om op niet trainingsdagen idd te zakken in carbs. Nieuw voedingsschemaatje komt eraan.
Misschien beetje carbcycling toepassen? En op trainingsdagen dan vooral de carbs 's ochtends en rondom de training?
Thanks man, ga ik zeker doen
(ps; sinds ik jullie reacties heb gelezen heb ik het ook al iets rustiger aan gedaan met carbs en voelt wel lekkerder. nu alleen nog in een schema verwerken)

Weet je zeker dat je onderhoud ook klopt? (Als in ervaring ipv berekening)
.
)