AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mannen dat ik zo laat reageer, ik ga op school richting de examens en het is nogal druk daardoor :(. Vindt het chill dat jullie me helpen! :bow:

Even schema bekeken, 430gr carbs is aardig veel imo. Je vetten zijn laag en eiwitten is ok.

Op trainingsdagen zou je 400gr carbs kunnen eten, want dan kun je het best gebruiken
Op rustdagen 350gr en vetten op deze dag omhoog tot 100gr laten we zeggen. Dit voornamelijk goede vetten uiteraard.

Misschien een andere trainingsschema proberen? Focus op meer energievretende oefeningen zoals compounds? 5-3-1 Wendler/WSB?

Ik ga deze dagen even mijn voedingsschema lichtjes aanpassen, ik neem je suggesties mee! Qua trainingsschema's heb ik niet zo veel kennis, dus ik weet niet heel goed de verschillende opties daarin zijn. Afgelopen 3 maanden trainde ik bijvoorbeeld 5 oefeningen borst met 3 setjes en dan vaak redelijk hoog in reps (bijv 12 10 10).
Sinds deze week pak ik 4 setjes per oefening en probeer ik mezelf echt te pushen om richting de 12 10 8 6 (of zelfs 4) te gaan. Vind dit lastig omdat zwaar gewicht en toch de uitvoering mooi houden moeilijk is...

Ik zou ook wat zaken in de carbs maat. ;) Weet je zeker dat je onderhoud ook klopt? (Als in ervaring ipv berekening)

Thanks bro. Ik heb begin dit jaar pakweg 2.5 maand op 3000 Kcal per dag gezeten en toen gebeurde er praktisch niks (veel zelfs heeel lichtjes af). Ben nu van plan om op niet trainingsdagen idd te zakken in carbs. Nieuw voedingsschemaatje komt eraan.

Misschien beetje carbcycling toepassen? En op trainingsdagen dan vooral de carbs 's ochtends en rondom de training?

Thanks man, ga ik zeker doen :thumbs:

(ps; sinds ik jullie reacties heb gelezen heb ik het ook al iets rustiger aan gedaan met carbs en voelt wel lekkerder. nu alleen nog in een schema verwerken)

Mannen,

vandaag weer een lekker rugtraining gehad en ik vond het wel weer tijd voor wat nieuwe foto's! Begon vandaag trouwens met deadliften en het ging echt lekker:

+/-
15 x 85
10 x 105
6 x 125
6 x 125

Tijdens de training flex ik na elk setje en ik probeer zo echt aan te voelen wat een bepaalde oefening aanpakt en dan kan ik tijdens het setje me echt goed concentreren op die spiergroep. Zo merk ik met lat pulldown dat je van nature veel te armen/ biceps mee pakt maar als je je echt concentreert dan kan je veel beter vanuit je rug de stang naar je borst halen :).
Dit doe ik dus bij alle spiergroepen zo en mensen kunnen wel is vreemd kijken maar **** it; heb wel t idee dat het me verder helpt :cool:

Tijdens de training
ml2rko.jpg

Toen ik thuis kwam; alleen lats een beetje aangespannen (gaat sowieso lastig als je zelf de camera vast hebt :P)
qy7rc5.jpg

Hier probeerde ik wat aan te spannen, maar is nogal lastig :(
55lb7l.jpg

Voedingschema laat maar op zich wachten maar ga dr nu maar eens aan beginnen :D

buff jonge ziet er nog aardig droog ook uit op je armen en schouders, alleen jammer van middel maar dat heb je in voorjaar wel af:)

Ja het vet gaat bij mij echt eerst naar mn buik en de rest blijft vrij droog :).

Mijn nieuwe voedingschema: :zuip:

Trainingsdag:
zwfay9.jpg

Niet trainingsdag:
23vddsg.jpg

Ja vetten staan best laag maar het komt nog wel eens voor dat ik op een niet trainingsdag savonds iets wil pakken en dan pak ik dus wat noten. Uiteindelijk krijg ik mn vetten dus wel binnen :).

Sowieso probeer ik de laatste tijd nog wel een sochtends vroeg of smiddags te trainen zodat ik mijn (grote) warme maaltijd pas na de training neem ipv ervoor! Dit bevalt me namelijk veel beter :). Binnenkort ook maar is kijken hoe het aanvoelt als ik bijvoorbeeld om 18:00 een shake met wat havermout en een banaan eet, dan van 19:00 - 20:30 trainen en daarna de grote warme maaltijd.. Lijkt me best nice :D

ziet er goed uit, wel veel brood man, ga je hier niet flink van bloaten ivm zout? :O

Yoo onstopbare, ik weet niet eigenlijk! Volgens mij is de inname van zout door brood (zeker in de bulk) zwaar verwaarloosbaar.(Daarbij eet ik verder ook gewoon erg clean).

Afgelopen vrijdag trouwens beest benen getraind :D. Had problemen met werk en vrij regelen en alle frustraties er proberen uit te trainen. Was zo hard gegaan dat ik kramp in mn hamstrings kreeg en dat was best pijnlijk :(. Zaterdag schouders en weer geknald, binnen 45 min 4/5 schouderoefeningen a 4 setjes :)

Yo pik, zie je foto's nu pas. Maar je oogt veel zwaarder dan 80 kilo. Je maakt een mooie progressie.

Yooo gast! Thanks man :D, en facking schaam je dat je nu pas pics ziet haha :p

Yogo yogo

Nice pics brah

Respect!

Deze man is een inspiratie in de gym

Motivator +1 bro!

Staat er goed bij, had je zeker zwaarder geschat op die lengte

Hoe zijn je poten?

YOYOYOOYYOOOO; thanks man, appreciate it ;)

Het is je vergeven ;)! Heb jij eigenlijk ergens pics staan? Ben wel benieuwd naar je fysiek!?

Respect!

Deze man is een inspiratie in de gym

Motivator +1 bro!

Haha :D:D:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed dat je een account hebt btw! Er staat echt wel nuttige info hier alleen blijf wel altijd sceptisch want er staat zeker ook zoveel zooi op! Als je bijvoorbeeld wat boeken wilt, ik heb ook nog pdf's zat en daar leer je (vind ik) veel sneller en meer van

Staat er goed bij, had je zeker zwaarder geschat op die lengte

Hoe zijn je poten?

Ja mijn poten zijn m'n zwakke punt en ik ben er hard mee aan het werk. Flink zwaar legpressen/ squaten/ lunges/ Hacksquaten en leg curls. Merk al goed dat de 4 verschillende spieren van de quads zichtbaar worden en dat de musculus rectus femoris er bijvoorbeeld echt op begint te liggen. Hamstrings worden met het deadliften altijd zwaar meegepakt! Mijn kuiten zijn altijd al ****ed geweest en een jaar geleden zat er helemaal weinig vorm in. Het is nog steeds niet veel en ik ben bang dat het ook nooit indrukwekkende jongens zullen worden maar pak ze laatste tijd hard aan en afgelopen vrijdag kon ik zelf 5 minuten niet lopen omdat het er anders zwaar in zou schieten :p. Desondanks kijk ik toch altijd weer uit naar mijn benentrainingen want ik moet en zal ze bijtrekken :D. (zal btw binnenkort is foto maken)

Zal na mijn cut periode, als ik weer rond de 12% sta een foto uploaden.

Dikke rug kerel. Je ziet er inderdaad een stuk zwaarder uit dan 78 kg!

Hee Yogi!
Even geleden dat ik in je log gekeken heb man, gaat goed!
fotos zijn ook nice, pak die massa!

Zal na mijn cut periode, als ik weer rond de 12% sta een foto uploaden.
Wanneer gaat dat ongeveer zijn ;)?
Dikke rug kerel. Je ziet er inderdaad een stuk zwaarder uit dan 78 kg!
Thanks mate, vindt rug ook steeds relaxter om te trainen en probeer die mindmuscle connection te krijgen
Hee Yogi!
Even geleden dat ik in je log gekeken heb man, gaat goed!
fotos zijn ook nice, pak die massa!
Komt voor elkaar:D

Vandaag tijdens de benentraining een foto gemaakt :):
xdgw7l.jpg

Toppunt van discipline? Er ligt nu een chick in mijn bed maar ik ga nu eerst schouders trainen en kom er straks weer bij liggen :D

Hahaha lekker jonge :D kun je de abs/cardio thuis doen? :trollface:

Terug
Naar boven