AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Haha mafkees.

Anyway, beste kerstdagen gap.
Lekker veel schransen de komende dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen! :thumbs:

Vandaag btw even gewogen na mijn benentraining. Geen flauw idee of het een beetje representatief is maar ik zat op 82.9 kg (alleen een tshirt en korte sportbroek aan).

Faaaaack ik ben hier lang niet meer geweest zeg :(. Gruwelijk druk gehad met school-slapen-eten-trainen-werken en feesten (niet zuipen).

Afgelopen tijd consistent 4 x per week gaan trainen maar op rare en onregelmatige tijdstippen. Sochtends om 8 uur op de sportschool, daarna snel naar huis en dan school tot 18:30 :/. Eten zat altijd goed maar de intensiteit bij trainingen werd gewoon minder omdat ik nooit meer een trainingspartner had :(.
Daar gaat nu alleen verandering in komen!! Een kerel waar ik vroeger ook nog wel is mee trainde wilt 4x per week samen gaan trainen en ik ben hier heel erg blij mee. Ik heb namelijk echt iemand nodig die toeschreeuwt en waar ik lekker competitief mee kan knallen. Uitvoering is natuurlijk altijd belangrijk maar ik ga nu met mijn trainingsmaat de kilo;s flink omhoog gooien en dat is dus het belangrijkste de komende tijd; STERKER WORDEN:D!

Voedingsschema op dit moment:

Niet trainingsdag
2m31jpd.jpg
Trainingsdag
2howcqx.jpg

Ik zal ook even laten zien hoe ik er nu bij sta.. Ben weer wat vetter geworden maar er zit ook wat meer massa op.

o52g6h.jpg

1erp1i.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga je weer volgen bra, zie wat buikvet, voor de rest aardig droog en massief.

Je hebt epic resultaten behaalt met cutten, dus dat komt wel goed! Btw, heb je last van gyno? Succes verder!

Ja cutten ging vorig jaar wel nice, al weet ik niet of ik dat dit jaar ga doen. Wil nu echt gaan knallen met zware gewichten en daar past cutten nu eenmaal niet bij :P. Nèt een Rug/ bicep training gedaan en lekker zwaar gepakt en geprobeerd de herhalingen omlaag te krijgen door meer kg's. Valt toch tegen omdat ik meer kon pakken dan ik dacht maar volgende keer gewoon weer wat extra kg's eraan. (Gyno? Niet dat ik weet, lijkt miss op de foto)

Dat is een oude van mij (ik heb er wel 20 ofzo met allemaal lichte aanpassingen) :).

Waarom?

Met trainingsmaat gaat echt zo veel fijner hé!! Gewichten gaan lekker omhoog en we nemen altijd een speakertje mee en eigen muziek (onze sportschool heeft op dit moment geen geluidssysteem -_-).. De gast waarmee ik train is in sommige dingen sterker dan mij dus dan wil ik meeknallen en waar ik sterker moet ik echt mijn best doen sterker te blijven (hij is ook zeer gemotiveerd). Jammere is alleen dat hij niet zo heel veel (wetenschappelijke) kennis heeft en meer teert op bro-science maar maakt niet uit :P

booom
xrh5l.jpg

Thanks bro, benen zijn inderdaad mijn zwakke punt maar vooral de bovenbenen trekken langzaam bij :D. Zal er nog is een foto van maken.

Net lekker rug + biceps getraind en het ging lekker.

1. Wide grip pullups
2. Deadlift
3. Wide grip Lat pulldown
4. BOR
5. Seated wide grip/ en 2 x small grip row

6. One arm bicep curl (16 kg)
7. EZ bar preacher curls

Deadlift ging ik tot een kilo of 120/125 en probeerde ik vooral de beweging omhoog te doen. Wanneer ik te langzaam laat zakken heb ik het gevoel mijn onderrug onnatuurlijk te veel te belasten. Volgende keer meer kg's en is kijken hoeveel eraan kan want dat moet een stuk zwaarder kunnen (squaten los zit ik op 100 kg a 6/8 reps en bankdrukken op 110/120 a 6 reps)

Mooie oefening keuze. Bor na deadlift vind ik persoonlijk wel nogal ruk, aangezien de onderrug dan al helemaal gaar is.

Mooie oefening keuze. Bor na deadlift vind ik persoonlijk wel nogal ruk, aangezien de onderrug dan al helemaal gaar is.
Ja klopt inderdaad, ik kijk daar ook altijd mee uit maar nu voelde het goed en ik gebruikte ook een riem

Welkom :D

Vandaag weer lekker schouders gedaan en een paar setjes incline bench press. Ik ben nu op mijn werk maar het vrij rustig dus hopelijk kan ik mijn trainingsschema gaan uitwerken. Ik ben nu het e-book "Maximum Muscle; The Science of Intelligent Physique Development" van Matthew Perryman aan het lezen en ik de standaard principes die daarin staan zo'n beetje gaan gebruiken :). To be continued

Jaaaaajaaa! Ik heb een trainingsschema in elkaar gezet :)
Samengevat:

1. Lage herhalingen
2. Zware gewichten
3. Rug, borst en buik 2 x per week, armen en benen 1 x per week
4. Aantal herhalingen per spiergroep per dag proberen op 60 te houden
5. Training op 70-80% van 1 RM

Klik:
35ce5op.jpg

ps: bijbehorend voedingsschema:
Trainingsdag:
2m4rfq0.jpg
Niet trainingsdag:
33vnuir.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Borst op woensdag en donderdag, kan dat gewoon ??? Bij incline gebruik je toch heel je borst met nadruk op de bovenkant?

Je pics zien er wel al goed uit, gewoon doorbulken ;)

ahh fack, niet goed gedaan.. drugs are bad! Zal morgen even goed maken

Yooo, vandaag aan mijn trainingsschema gehouden en wat was dat wennen voor mij (en m'n trainingsmaat). Het was heel erg zoeken naar de juiste gewichten want wanneer ik op 3 setjes en pakweg 6 reps train kunnen de gewichten een stuk hoger dan ik gewend ben :D (wat al heel leuk is). We hebben opgeschreven waar we nu mee trainden en de doelgewichten voor volgende training zullen denk ik ongeveer zijn:

Deadlift 140/150 kg
Wide Grip lat pull down 120 kg
Standing Cable Pullover 80 kg
Bent over Row 85

Single arm dumbbell curl 20 kg

Hierna moesten we naar huis ;
de gym ging gvd dicht dus we hadden maar 50 min in totaal

Dan wordt het volgende week maandag aankijken hoe deze gewichten gaan en dan zullen we in week 3 hopelijk redelijk zeker zijn van de juiste kg's :)

Je doet deadlift 8 reps neem ik aan? Sterke rug, nice man. Ik heb al veel moeite met 50kg lat pulldown :p Hoelang train je al?

Nee deadlift is ong op 4/5/6 reps... Mijn verwachting is dat volgende week start op 140/150 kilo en er dan 6 reps uit probeer te krijgen. Dit is (in verhouding) niet echt zwaar met mijn andere stats maar dat komt denk ik omdat ik pas een jaartje deadlift en nu dus voor het eerst laag in reps blijf. Ik verwacht dat ik hiermee snel progressie ga boeken en hopelijk 180 ++ snel haal.

JA die lat pull down ging echt heel lekker en op 100 kg ramde ik er vrij snel 10 reps uit dus vandaar dat ik rond de 110/120 ga proberen :)

(ps: ik train nu 6 jaar, maar voeding is 2 jaar geleden pas mee komen kijken.. Hiervoor WIST ik niet eens dat eten en training gerelateerd waren :P

Terug
Naar boven