Fitness Seller

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Weer een update.

Vandaag was het borst-triceps+ buik en we begonnen rond 20:15. Ik was vrij tam totdat de sportschool eigenaar naar mij toe kwam dat mijn muziek te hard stond (bij ons is het nu zo karig dat er niet eens muziek is dus ik neem mijn mp3+ x-mini speakertje altijd mee). Het is nogal een eigenwijze en zure man en we gingen meteen volle bak in discussie en hij kwam al meteen met "ik ben hier de baas en je gaat maar naar huis als het je niet bevalt".. Naja, ik was in ieder geval meteen faaaacking opgefokt dus dat wel dan toch wel het positieve wat ik eruit kon halen :D.

Ok, wat stond er precies op de planning:

ykww4.jpg

Omdat het weer spelen was met welke gewichten we moesten pakken vermeld ik even de kg's die ik volgende week woensdag gaan pakken:

bench press: 110 a 120 kg
Incline dumbbell fly: 28a 30 kg (helaas is 30 kg het zwaarst dat we hebben)
Incline bench press: 75 a 80 kg (was in smith)
Peck Deck: 72 kg

Skull crushers: ?? niet genoteerd
Rope extensions: 77 kg

Hanging leg raises: 5 setjes a 20 reps

Dit is ook ongeveer waar ik nu mee trainde en ging wel lekker. Tijdens het trainen nog een beetje discussie met mijn trainingsmaat over skullcrushers; hij vond de oefening niet "natuurlijk" aanvoelen.. Hij heeft helaas wat andere doelen dan ik heb (hij wilt niet echt breder worden zegt ie) maar gelukkig kan ik wel lekker met hem trainen. Z'n theoretische onderbouwen is 9 vd 10 keer ook bro=science maar fack it:D

Foto's zien er goed uit, armen ogen goed vasculair op die curl foto :sd:

Jij bent toch diegene die met zo'n meid shirtloos op een foto staat op vakantie toen!?

Ja ik had met de bardame gedanst op het podium:P, en moest slagroom van haar aflikken :D

Mmmmegusta haha, dan volg ik nogsteeds de juiste persoon ;)

eey kerel, ben je er weer :)
ik ga je volgen..
goed dat je alles bij houd en dat je ook een partner heb gevonden waarmee je kan knallen..

ik heb ook sinds kort een trainingspartner (3jaar alleen getraint) en moet je zeggen.. het motiveert je echt als je met iemand samen traint!! stukke beter.....

ga je nog naar emporium :)?

Mmmmegusta haha, dan volg ik nogsteeds de juiste persoon ;)
:thumbs: yea!

eey kerel, ben je er weer :)
ik ga je volgen..
goed dat je alles bij houd en dat je ook een partner heb gevonden waarmee je kan knallen..

ik heb ook sinds kort een trainingspartner (3jaar alleen getraint) en moet je zeggen.. het motiveert je echt als je met iemand samen traint!! stukke beter.....

ga je nog naar emporium :)?

Qua training ben ik nog altijd 4 x per week gegaan maar het was meer op de automatische piloot. Afgelopen maanden altijd alleen getraind en op de vaagste tijdstippen. Nu ik het boek "maximum muscle; The Science of Intelligent Physique Training" aan het lezen ben word ik goed met mijn neus op de feiten gedrukt; om groot te worden moet je met zware gewichten trainen en op lage herhalingen. Natuurlijk is vorm belangrijk maar 12/ 15 herhalingen op een matig gewicht voelt lekker (pomp) maar je traint gewoon tot verzuring.

Vanaf nu ga ik het iets meer vanaf powerliften bekijken en dus sterk worden :cool:.

Ja een trainingspartner is btw ook echt een stuk fijner he! Zéker als je doelen en gedachtes matchen.

Emporium? Mijn maten gaan wel maar ik zit dan net in de laatste week van mijn Bachelor Thesis dus gaat 'm helaaas niet worden :(, baal er wel van.... Jij gaat wel?

weer met je studies dan.. had je vorig jaar toch ook toen we pm'de??..
ja ik ga weer, echt een top feest is dat!

ga je nog andere festivallen dan? ik ga p*ssy lounge en dreamfields ook zoizo :)

zometeen benen naar de klote trainen :D!

oh thnx voor dat boek.. :)!

Yo PainisGain, heb jij voorheen via een andere gebruikersnaam met mij contact gehad? Ik heb mn inbox bekeken/ in mijn geheugen gegraafd maar ik kan me je (ook fysiek) niet meer herinneren:(.

Uhmm ik heb nog geen festival kaartjes gekocht maar ik hoop er toch zeker wel 2 a 3 te pakken :D. (Ik ben echt toe aan goede muziek + mooie vrouwen + zon + :alien:)

Afgelopen donderdag benen getraind.. Mijn trainingsmaat kwam niet opdagen (moest overwerken) en later hoorde ik dat zijn telefoon batterij leeg was en dat hij me niet kon bellen. Moest het alleen doen en de gewichten die ik pak (en volgende keer ga pakken)

Squat (omdat ik alleen was in smith): 6 x 100kg
Leg extension: 6x118 (FS) (deze ga ik uit het trainingsschema halen denk)
Leg Curl (aan deze oefening heb ik haat): 6x79
Legg Press: 8 x 161

Standing Calf raise (smith; barbell in nek): 8 x 130

Wide Grip Pull up: (bw) 10-8-6 (ging slecht)
Small grip lat pulldown: 6x86 (wel erg zwaar)

Ik ga nog wel wat kleine wijzigingen toepassen in de benendag....

Laatst bewerkt:
Vanochtend Schouders (en borst getraind);

Military Press: 8 x 55
Bent over reverse fly: 10x16kg
Dumbbell Press: 7x28kg
Upright Row (schijt oefening; ga ik eruit halen): 8x45

Decline bench press (behoorlijk decline) 8x80kg
Dumbbell Fly (flat bench) 8x28

Ik voel me de laatste weken best k*t en faaacking druk met school + trainen (en volgens mij ook ziek aan het worden).. Daarom ga ik aankomende week voor het eerst een week HELEMAAL NIET sporten. Hopelijk ben ik daarna weer helemaal hersteld en op 16 maart weer knallen als een gek!

[STATS]Heb het echt nodig [/STATS]

Laatst bewerkt:
Zo een week rust gehad en dat was toch echt wel nodig :). Tijdens deze week ook eens goed nagedacht over mijn voeding en ik ga nu maar eens kijken hoe ik reageer op lagere carbs en meer vetten. Afgelopen tijd namelijk flink in carbs gezeten (400 gr p dag) en ik ben zeker zwaarder geworden/ spiermassa gegained maar toch ook best wat vet.

Ik werd geïnspireerd door dit filmpje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bodybuilding-diet-the-70s-304828/ , en daarna kwam ik toevallig nog een interview met Phill Heath tegen waarin hij zei normaal op 300 gr carbs te zitten en hij was nu hoog in carbs (500gr). Nu is een bodybuilder niet altijd de beste referentie om hij weet ik niet wat in zijn lichaam heeft maar toch, het kan me geen kwaad is te kijken hoe minder carbs bevalt.

Voor de geïnteresseerde, mijn nieuwe voedingsschema:
Trainingsdag:
118n4n9.jpg
Niet trainingsdag:
34fb5vp.jpg

Nomnomnom In plaats van brood :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag getraind en het ging best lekker met oa, deadlift op 4x140kg, BOR op 6x80 en dumbbell curl op 18kg.

Zometeen weer bankdrukken en ik heb er zin in :D

Ik heb trouwens "Maximum Muscle; The Science of Intelligent Physique Development" van Matthew Perryman uit en het zeker een aanrader :).

Bijlagen

Snelle update; heb het gruwelijk druk met school en alle deadline enzo komen eraan. Na mijn weekje rust heb ik besloten om 3x per week te gaan trainen omdat 4x voor mij niet meer vol te houden was.. Wanneer ik 4x per week hard train en zo'n beetje al mijn overige tijd in school/ werk steek dan ben ik mentaal een puinhoop en zit er totaal geen rust in me. Daarom nu 3 x per week en bevalt me tot nu toe uitstekend :). Dieet is ook weer wat aangepast (ik lijk wel een wijf zo vaak dat ik aanpassingen heb gedaan) maar zo leer ik wel steeds meer over m'n lichaam.

Zo ben ik nu bijvoorbeeld gestopt met brood en neem ik een bak met rijst/ kip en groente mee naar school. Verder veel eieren en aantal kcal overdag tot een minimaal en ook voor mijn training ongeveer 70/100 gr rijst of spagetti.
Ter vergelijking; 2 maandjes geleden begon ik de dag gerust met 150 gr havermout + banaan en evt nog brood en dan smiddags flink brood en savonds 150 gr rijst:rolleyes: (waar zou het vet toch vandaan gekomen zijn)

Nog even een progressie pic (compleet koud en relaxed, in de ochtends genomen)

s6nle8.jpg

Ik voel me lekker bij mn huidige fysiek.. Vind het niet beach ready maar daar liggen mijn ambities nu niet... Sterk worden en kg's omhoog halen is het doel voor de komende maanden en een beetje spek mag wel :D

Laatst bewerkt:
Herkenbare situatie, heb het ook ongelooflijk druk en merk dat door feestdagen en studie steeds de neiging heb om een trainingsdag te skippen. Toch maar ook weer 3x per week trainen.

Welke trainingsschema ga je nu gebruiken?

3 keer per week bevalt lekker voor me, ik kijk meer uit naar mijn trainingen en op de dagen dat ik niet train heb ik behoorlijke spierpijn/ het gevoel dat ik de rust ook gewoon nodig heb :). Trainingsschema lijkt heel veel op mn vorige (4-daagse split), al pak ik benen + schouders nu zaterdag. Omdat ik nu "maar" 3x train en elke spiergroep 1 keer per dag aanpak wil ik nog wel is een oefening extra doen en dus bijv bij borst triceps buik dan 5 oefeningen a 3 setjes borst, dan 2 oefeningen triceps en dan buik. Moet het nog uitwerken in een schema maar nu te druk :P

KABOOM!
Overigens na een borst training :P
ix61d4.jpg

Duidelijk.
Nice pic. Schouders, armen zien er goed uit, mooie V. Onderrug heeft wel wat werk nodig.

Lekker bezig :D

Vanaf augustus 2011 ben ik in de bulk en als ik dat doortrek naar maart/ april 2013 wordt ik te vet dus toch even paar weekjes die carbs/ en vetten wat omlaag :). Volgende week bokszak ophangen en me daar 2/3 x per week op uitleven :cool:

Plan voor de komende weken:

1. Voeding (bijlage): lager in carbs (vooral rondom training), gehakt eruit en meer tonijn en niet meer 500 gr kwark voor het slapen
2. Cardio; mwa mwa, bokszak hangt nog niet op maar die ga ik gebruiken
3. Training: 3 x per week; elke spiergroep 1x alleen kuiten komende tijd 3 x p week :)

Denk dat ik dit ongeveer 2 a 3 maanden doe en dan weer meer eten :)

Bijlagen

Jaja ik leef nog :). Tot nu toe puur met voeding aan het spelen en nog geen cardio toegevoegd, gaat nog wel gebeuren! Carbs probeer ik overdag tot een minimum te houden en ik merk dat ik meer moeite heb met zware trainingen door te kort aan energie... Voor mn gevoel krimp ik ook , maarja hoort erbij

35aoyo2.jpg

hoeveel gr carbs zit je nu dan?

Varieert ongeveer tussen 150 / 200gr

ps
zieke avatar Keun:eek:

Terug
Naar boven