Fitness Seller

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Sinds gisteren begonnen met 20 min traplopen na de training.. Volgens apparaat is dat ong 350 kcal. Dit ga ik na elke training doen

dus je bent aan het cutten?

Yea

ok, succes dan! vorig jaar was wel geslaagd, komt vast goed weer

Thanks man. Doelen en gedrevenheid zijn nu wel iets anders. Toen ging ik op vakantie en was ik er 100% op gefocust om ripped te worden. Nu heb ik minder ritme (schoolvakantie) en mijn doel is nu redelijk droog worden maar op een ontspannere manier. 25 Augustus ga ik naar Mysterlyland dus dan hoop ik er goed bij te staan en dan vanaf september weer in de (clean) bulk. Sowieso nooit meer zoveel carbs als ik dit jaar in de bulk heb gedaan :P (ik nam gerust 400-500 gr p dag en meer), maar ik heb er weer van geleerd en m'n lichaam leren kennen.

Heb er vertrouwen in :)

Goed om te horen.

Hoeveel gram vetten at je? En waarschijnlijk at je op rust dagen ook zoveel carbs?

Vetten zaten/ zitten altijd tussen de 70-100 gr per dag.

Zoo gisterenavond echt een super training gehad. Rug-biceps-buik en cardio.

We waren begonnen met deadliften (niet te gek gedaan; tot ong 120 kg) en het 5e setje op +/- 90 en dan hele snelle reps. Daarna small grip pullups/ dumbbell rows/ reverse grip lat pulldown en tot slot seated wide grip row.
Daarna biceps; small grip preacher curls (12 reps) en daarna een oefening die ik soort van zelf verzonnen had. Een bankje vastzetten tegen de muur en je rug ertegenaandrukken zonder op je kont te zitten en vervolgens (wide grip) barbell curl. Je moet dan in balans blijven en geen moment zonder spanning omdat de barbell niet op je benen mag rusten; super.
Daarna buik; liggen op de grond en gestrekt benen omhoog gooien. Mijn trainingsmaatje "vangt" ze op en gooit mn benen weer naar de grond.
Hierna nog 20 min traplopen waarbij hartslag op 150 lag en volgens het apparaat 380 kcal verbrand zijn.

Vanmorgen rond 9:00 havermout met shake en banaan en rond 11:30 lekker potje gebokst, daarna lekker kip + meloen!

353cql2.jpg

BTW: gaat er iemand naar ULTRASONIC aanstaande zaterdag??

Laatst bewerkt:
Maandag en gisteren in de zon gelegen, al redelijke tan :D. Nu nog wat droger worden

35n1shh.jpg

Morgen naar Ultrasonic in Maarssen. Omdat ik al een tijdje laag in carbs zit leek het me leuk om eens een carbload te proberen
bedankt voor de tips Bob :cool:
. Daarom daarnet een sicke maaltijd op en morgenochtend wat boxen en aan de pannekoeken :D

15wtg7.jpg

(Dit is geen bord, meer een soort schaal. 200 gr ongekookte rijst + 2 grote kipfilets die ik cripsy had gemaakt en nog een halve pot chicken tonight saus en nog een halve zak kroepoek:rolleyes:)

:burger: ik had bijna alles op alleen de rijst was wel wat te veel

Gisterenmorgen eerst een banaan op en daarna ong 15 min gebokst. Ik had het er wel zwaar mee want mn schouders waren de dag ervoor al getraind en met boksen hou je die constant omhoog en dat is zwaaaar. Daarna lekker pannekoekjes staan bakken; stuk of 6 flinke op met oldskool stroop en had een scoop caseine bij het beslag gedaan.

Daarna douche en even een pre party foto gemaakt:

juiwzr.jpg

Ben niet ontevreden, ik heb het carbloaden niet eens gedaan zoals het moest (wél veel carbs op, maar vochtiname was gewoon hoog). Een feestje met veel dansen en weinig eten is al slecht genoeg dus om er helemaal vochtloos aan te komen is to much

goed buff en mooie tan idd goed bezig!!

Foto is nice man, je zal wel wat blikken gehad hebben :D ben blij dat de tips geholpen hebben

Thanks man, is goed gelukt hoor :D.

goed buff en mooie tan idd goed bezig!!
Hehe ja ik heb het geluk snel bruin te worden, vorige week maandag en woensdag in de middag in m'n (plastic) zwembadje gehangen en meteen goed bruin :cool:

Foto is nice man, je zal wel wat blikken gehad hebben :D ben blij dat de tips geholpen hebben
Jawel ik mocht niet klagen, ik heb niet zo lang shirtloos gelopen alleen toen het echt warm was maar het is altijd leuk als je vrouwen hoort naroepen en het mooiste is als je hun ogen super opvallend over je heen ziet gaan :D.. (mooi moment om ze aan te spreken)

(probleem is trouwens wel dat je vooral de "simpele" aantrekt omdat je toch met vooroordelen te maken krijgt :))

Thanks man, is goed gelukt hoor :D.

Hehe ja ik heb het geluk snel bruin te worden, vorige week maandag en woensdag in de middag in m'n (plastic) zwembadje gehangen en meteen goed bruin :cool:

Jawel ik mocht niet klagen, ik heb niet zo lang shirtloos gelopen alleen toen het echt warm was maar het is altijd leuk als je vrouwen hoort naroepen en het mooiste is als je hun ogen super opvallend over je heen ziet gaan :D.. (mooi moment om ze aan te spreken)

(probleem is trouwens wel dat je vooral de "simpele" aantrekt omdat je toch met vooroordelen te maken krijgt :))

Dat zijn inderdaad mooie complimenten ;) Haha tja, dat is dan wel weer zo. Shirt aanhouden en ze nieuwsgierig houden tot ze je vragen om je shirt uit te doen is de andere aanpak :D

Haha nice, veel aaitjes over je bol gekregen? Of heb je geen mm haar meer? :D

Ik heb nog steeds mm haar, bitches be mirin'

k03m14.jpg

ziet er echt goed buff/cutted uit :thumb:

zo hoop ik er over ruim een jaar ook ongeveer bij te staan

Heb je snel gedaan man, netjes.

Hoi vriendjes en vriendinnetjes, even een snelle update: ik zit nu in de 2e week rust. Vorige week maandag was ik met mn maatje aan het trainen en het was warm en het ging k*t. Door het eten, weinig carbs en ik kreeg pijntjes + de synergie was minder. Carbs begin ik langzaam wat hoger te zetten en vanaf volgende week maandag weer volle bak

Een goede vriend van me doet een 3d opleiding en hiervoor moest hij een "gespierd" iemand hebben om foto's van te maken en daarom vandaag een shitload foto's gemaakt :). Ik had hier helemaal niet op gerekend ofzo dus het enige wat ik heb gedaan is 3 kwartier boksen en wat opdrukken + optrekken en thats it. Als hij klaar is zal ik de 3d versie van mezelf is posten :D

34f0k0h.jpg

1192xed.jpg

1g0sip.jpg

242s6tj.jpg

2uruxlc.jpg

51d56u.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven