YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ik nam gerust 400-500 gr p dag en meer), maar ik heb er weer van geleerd en m'n lichaam leren kennen.

)
ik had bijna alles op alleen de rijst was wel wat te veelThanks man, is goed gelukt hoor
. Hehe ja ik heb het geluk snel bruin te worden, vorige week maandag en woensdag in de middag in m'n (plastic) zwembadje gehangen en meteen goed bruin

Jawel ik mocht niet klagen, ik heb niet zo lang shirtloos gelopen alleen toen het echt warm was maar het is altijd leuk als je vrouwen hoort naroepen en het mooiste is als je hun ogen super opvallend over je heen ziet gaanFoto is nice man, je zal wel wat blikken gehad hebbenben blij dat de tips geholpen hebben
.. (mooi moment om ze aan te spreken)
)Thanks man, is goed gelukt hoor.
Hehe ja ik heb het geluk snel bruin te worden, vorige week maandag en woensdag in de middag in m'n (plastic) zwembadje gehangen en meteen goed bruin
Jawel ik mocht niet klagen, ik heb niet zo lang shirtloos gelopen alleen toen het echt warm was maar het is altijd leuk als je vrouwen hoort naroepen en het mooiste is als je hun ogen super opvallend over je heen ziet gaan.. (mooi moment om ze aan te spreken)
(probleem is trouwens wel dat je vooral de "simpele" aantrekt omdat je toch met vooroordelen te maken krijgt)
Haha tja, dat is dan wel weer zo. Shirt aanhouden en ze nieuwsgierig houden tot ze je vragen om je shirt uit te doen is de andere aanpak 
. Ik had hier helemaal niet op gerekend ofzo dus het enige wat ik heb gedaan is 3 kwartier boksen en wat opdrukken + optrekken en thats it. Als hij klaar is zal ik de 3d versie van mezelf is posten