XXL Nutrition

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
3d !!!

k010mv.jpg

Echt gaaaaaf!

Nice die 3d BDB!

Zieke bak rijst + zalm en spinazie op, nu bakje koffie en dan borst knallen! Heb er zin in :)

Onder andere door het nieuwe boek van Aaahnuld ben ik aan het nadenken hoe ik meer kan deadliften/ squaten/ pulluppen en benchen in een week.. Ik ga nog even zoeken naar schema's maar ik probeer ook zelf wat in elkaar te steken; 3 dagen per week en de focus op de grote oefeningen...

Ik heb nu ong 80 blz gelezen en vind m nice
total_recall_arnold_book_cover.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:06 ----------

Ik ga btw weer alleen trainen ipv met trainingsmaatje... Hij en ik zijn té verschillend en ik wil het liefst koptelefoon op en gewoon rammen, niet praten geen gezeik... In het begin haalde ik wel motivatie uit hem maar nu niet meer (is al weken zo)

Nieuwe shitload muziek:

2z8t8w5.jpg

Laatst bewerkt:
Onder andere door het nieuwe boek van Aaahnuld ben ik aan het nadenken hoe ik meer kan deadliften/ squaten/ pulluppen en benchen in een week.. Ik ga nog even zoeken naar schema's maar ik probeer ook zelf wat in elkaar te steken; 3 dagen per week en de focus op de grote oefeningen...

UB/LB? Of net als ik iets wat op Stronglifts 5x5 lijkt? :D

Ja het zal ook die richting op gaan, maar ik denk dat ik 3 verschillende dagen maak.

Ik ben ermee bezig en ik denk dat het wel redelijk is maar het valt toch echt vies tegen om het in 3 dagen te krijgen... Daarom 2 verschillende weken gemaakt.
Squaten helaas 1 x per week maar als ik een extra dag zou trainen dan wordt dat sowieso squaten. Aantal reps per training zit rond de 22 en volgens mij is dat prima.

Verder heb ik in week 1 rug + armen en in week 2 borst + armen om te variëren. In week 1 pak ik geen voorkant schouders want die pak ik al met borst maar in week 2 heb ik wel front raises. Buik staat niet echt hoog in prioriteit met dit schema wat ik wel jammer vind maar ik kijk wel waar ik die nog kan toevoegen (2 x per week buik zou mooi zijn)

Grote versie: http://i46.tinypic.com/2m7y9g0.jpg

j8cgeg.jpg

Hier digitaal en overzichtelijk; v2, (pfd)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Oke de eerste week met mijn nieuwe schema, bevalt goed! Het fijne is dat er maar een aantal oefeningen per spiergroep en dat vind ik mentaal veel chiller en ik geef echt veel meer per oefening. Vandaag begonnen met benen om daarna te deadliften. Bij mijn eerste setje deadliften dacht ik echt WTF dat gaat niet lukken maar toen muziek hard op gezet en volle focus en gewicht niet gek (100kg). Rekken en strekken heb ik nu voor het eerst echt goed gedaan voor én na het trainen en tot nu toe voelt het echt lekker, weinig pijn en niet stijf maar morgen zal ik denk wel wat mank lopen :P.

Qua verpercentage begin ik iets te stijgen maar het zal een procent of 11 zijn, niks om me zorgen om te maken ;).

ps: het mooie aan een 3-daagse split is dat ik evt zondag ook nog kan gaan trainen en dat ben ik wel zo veel mogelijk van plan. Dat is dan de extra (4e) dag en dan pak ik wat mooi in de rest van het schema past. Aanstaande zondag zal dat ik denk ik rug (optrekoefeningen) zijn en buik.

De foto is woensdag gemaakt na borst-schouders en ik het ging gewoon lekker. Na de training even staan poseren en omdat ik ook nog shrugs had gedaan zag de most muscular er bruut uit :D

zv38d0.jpg

Laatst bewerkt:
Duidelijk gegained bro én droger, nice.

Thanks man

Update - Afgelopen maand ging het trainen wel lekker maar ik had wel een blessure aan mijn hand dus heb een week rust moeten pakken. Qua gewichten begin ik langzaam wat zwaarder te pakken en ik doe soms even een 1 rep deadlift om te toppen. Zwaarste wat ik daarmee nu heb gepakt is volgens mij 155 kg. Kcal zit tussen de 2800/3500 afhankelijk van wel/ niet trainen of als ik écht het gevoel heb dat ik veel heb getraind/ moet herstellen misschien zelfs wel hoger. Cardio nog steeds 2-3 x per week en dan 20 min traplopen (350 kcal per sessie).

Verpercentage is acceptabel en vasculariteit is zeker tijdens een training echt nice. Nog even een foto na een borst/ armen training:

24dh5om.jpg

Ben langzaam omhoog aan het werken met de gewichten en het gaat lekker. Geen last van m'n rug en uitvoering is zoals het hoort. Deadlift op de foto is 175kg en die pak ik dan 3 keer, met telkens een minuut rust ertussen.

14vr21k.jpg

Benen gisteren afgeslacht, nu spierpijn :heart:

Serieus droger geworden op de voorlaatste foto te zien, goed bezig!

Een tip dat ik wil geven: mixed grip met straps is nutteloos :p.

Thanks rah! Ja is dat? Ik heb wel het gevoel alsof het gewicht dan ook wat meer hangt ipv ik die het vast pak (en ik vind die stof fijner pakken dan het metaal :P)

NOMNOMNOM
6pq5v9.jpg

Zou gewoon normale grip doen met straps, zal vast lekkerder voelen! Jij bent echt een zalmliefhebber of niet, zie je al vaker pics met zalm posten. Nog tips om het niet te droog te maken?

Ik ga het proberen! Nja ik werk zaterdag altijd (13:30-22:00) en ik heb alleen een over/ magnetron dus als ik hier kook is het beperkte keus. Die zalm die kruid ik bijvoorbeeld Italiaanse kruidenmix, beetje zout, peper, basilicum en dan leg ik de zalmstukken in zilverfolie. Voor ik het dichtvouw spuit ik er aardig wat citroensap overheen, dan stevig dichtvouwen en een gaatje erin prikken en dan warme lucht op ongeveer 230 graden en dan 20 minuten ofzo (dit is crappy oven dus je moet zelf even kijken hoe snel het bij jou gaat).

Nèt met deadliften snel omhoog gewerkt met gewichten. PR gehaald met 1x180 kg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwartiertje later kwam er een random dude naar me toe: "jij traint wel graag hè?" NO SHIT SHERLOCK :D

demmmm vitaminzz zijn in de aanbieding @ kruitvat :)

1821oh.jpg

Terug
Naar boven