Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tsja ik heb toen heel rustig aan gecut. Ben toen langzaam steeds minder gaan eten maar daardoor best lang bezig geweest. Als ik het nu weer zou doen dan ga ik 500 kcal onder onderhoud en koolhydraten vooral voor de training. (En sochtends ong 50 gram havermout en evt na de training in de vorm van fruit). Low carb + med fat + high protein voor ong 2.5 maand met 2/ 3 x per week cardio gaat wonderen doen. Heb je een voedingsschema gemaakt (is handig al basis)?
(herkende je aan je pet). Oke, maar je gaat nu vanaf maandag cutten dus je hebt wel een plan van aanpak nodig (aangepaste voeding). Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wilt doen maar ik zou je toch echt adviseren wat groffer te cutten omdat het anders zo'n lang proces wordt. Stel dat je dagelijks 500 kcal onder onderhoud zit (enthousiast) dan sta je dus 3500 kcal per week in de min. Dat zou 1 kilo per 2 weken zijn. Stel je wilt 5 kilo vet kwijt dan duurt dit toch al snel 2.5 maand.Ja ik weet zeker wie je bent, ik wist al best lang dat je ook hier op het forum zat(herkende je aan je pet). Oke, maar je gaat nu vanaf maandag cutten dus je hebt wel een plan van aanpak nodig (aangepaste voeding). Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wilt doen maar ik zou je toch echt adviseren wat groffer te cutten omdat het anders zo'n lang proces wordt. Stel dat je dagelijks 500 kcal onder onderhoud zit (enthousiast) dan sta je dus 3500 kcal per week in de min. Dat zou 1 kilo per 2 weken zijn. Stel je wilt 5 kilo vet kwijt dan duurt dit toch al snel 2.5 maand.
owja btw ik doe nu mijn master Information Management in Tilburg. Als het goed is over 1.5 maand beginnen met afstudeeropdracht!

. Eind 2013 heb ik grotere benen (zowel boven als kuiten), een vollere borst, en eindelijk 40+cm armen!