AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

Ik volg een johnny bravo fan

Beter haal je de vitamines bij XXL , die zooi van kruidvat is onder gedoseerd voor wat je betaald :P

Ben ook geen fan van de kruidvat shizzle :p ik haal meestal ADAM van now foods. en combineer die met b-complex op trainingsdagen.

• Topic Starter Topic Starter
KABOEM! Gevraagd of een maatje mij een beetje badass kon maken:

(maar in [Link niet meer beschikbaar]gezet)

Ik ben dit jaar 180/52= gemiddeld 3.46 keer per week gaan trainen :D

hey jongen ik herken je net pas aan je foto's, je traint ook bij mij in de sportschool haha
goed fysiek heb je!

Yooo thanks man! Is het nieuwe hok al klaar @ K? Ik ben enorm druk met examens (ma+ di aanstaande) dus nog niet getraind dit jaar. Op zich niet slecht want ik werd energieloos rond kerst/ oudjaar door veel trainen en weinig slapen.

Even terug kijken en doelen stellen:
2011: dit jaar heb ik veel geleerd over cutten/ voeding. Ook geleerd beter met carbs om te gaan.
2012: door strict zijn met dieeten in 2011 heb ik meer op gevoel gegeten ipv vaste tijdstippen. Stuk lekkerder! Verder de laatste maanden meer gefocust op grote lifts en met succes. Rug (vooral v-vorm) wilde ik verbeteren en dat is gelukt!
2013: belangrijkste wordt benen, ik stoor me enorm aan het feit dat ze achterlopen op bovenlichaam. 2x p week benen dus en hopelijk kan ik daar mooi wat zwaarder worden. Borst is 2e punt waar ik me meer op ga richten. Of ik echt ga cutten zie ik wel over een paar maanden. Sowieso vetpercentage onder controlle houden want lang cutten is geen pretje

Benen:
2zss329.jpg

Kerstavond chillen met vrienden
2yknngj.jpg
En iedereen natuurlijk nog de beste wensen en gains voor 2013:trollfacex:

Laatst bewerkt:
hok is klaar, vanaf maandag zou hij in gebruik moeten zijn.... maar ben benieuwd!
wat is jou manier van cut geweest?
ik begin vanaf maandag met cut, blijf op onderhoud eten met 3x per week cardio...

Tsja ik heb toen heel rustig aan gecut. Ben toen langzaam steeds minder gaan eten maar daardoor best lang bezig geweest. Als ik het nu weer zou doen dan ga ik 500 kcal onder onderhoud en koolhydraten vooral voor de training. (En sochtends ong 50 gram havermout en evt na de training in de vorm van fruit). Low carb + med fat + high protein voor ong 2.5 maand met 2/ 3 x per week cardio gaat wonderen doen. Heb je een voedingsschema gemaakt (is handig al basis)?

Tsja ik heb toen heel rustig aan gecut. Ben toen langzaam steeds minder gaan eten maar daardoor best lang bezig geweest. Als ik het nu weer zou doen dan ga ik 500 kcal onder onderhoud en koolhydraten vooral voor de training. (En sochtends ong 50 gram havermout en evt na de training in de vorm van fruit). Low carb + med fat + high protein voor ong 2.5 maand met 2/ 3 x per week cardio gaat wonderen doen. Heb je een voedingsschema gemaakt (is handig al basis)?

werk al zo'n jaar met een voedingsschema en hou me er goed aan (op deze vakantie na) haha
heb je eigenlijk wel een idee wie ik ben?
maar ik heb ook geen haast met de cut, ga niet meer onder onderhoud zitten maar ga vooral veel cardio doen, dit omdat ik me hierbij veel beter voel..
gaat het TE langzaam dan minder ik wat in kcal's.....
waar studeer je eigenlijk voor?

Ja ik weet zeker wie je bent, ik wist al best lang dat je ook hier op het forum zat :) (herkende je aan je pet). Oke, maar je gaat nu vanaf maandag cutten dus je hebt wel een plan van aanpak nodig (aangepaste voeding). Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wilt doen maar ik zou je toch echt adviseren wat groffer te cutten omdat het anders zo'n lang proces wordt. Stel dat je dagelijks 500 kcal onder onderhoud zit (enthousiast) dan sta je dus 3500 kcal per week in de min. Dat zou 1 kilo per 2 weken zijn. Stel je wilt 5 kilo vet kwijt dan duurt dit toch al snel 2.5 maand.

owja btw ik doe nu mijn master Information Management in Tilburg. Als het goed is over 1.5 maand beginnen met afstudeeropdracht!

Ja ik weet zeker wie je bent, ik wist al best lang dat je ook hier op het forum zat :) (herkende je aan je pet). Oke, maar je gaat nu vanaf maandag cutten dus je hebt wel een plan van aanpak nodig (aangepaste voeding). Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wilt doen maar ik zou je toch echt adviseren wat groffer te cutten omdat het anders zo'n lang proces wordt. Stel dat je dagelijks 500 kcal onder onderhoud zit (enthousiast) dan sta je dus 3500 kcal per week in de min. Dat zou 1 kilo per 2 weken zijn. Stel je wilt 5 kilo vet kwijt dan duurt dit toch al snel 2.5 maand.

owja btw ik doe nu mijn master Information Management in Tilburg. Als het goed is over 1.5 maand beginnen met afstudeeropdracht!

ik wil mijn tekort alleen aan me cardio te danken hebben...
zaterdag is vanaf vandaag mijn hardloopochtend op nuchtere maag en verder wil ik in de week 1x gaan crossen en 1x gaan fietsen, mijn cardio sessies moeten rond de 500-800 kcal verbranden waardoor ik dus alsnog 2400kcal max verbrand en daarbij zal ik op me rustdagen iets minder gaan eten....
mijn verhoudingen zitten nu trouwens a 40-40-20 kev....
op trainingsdagen 3000kcal en rustdagen 2000-2500kcal...
mijn onderhoud ligt +/- rond de 2500kcal...
kan je wel voorbeeldje van me voedingsschema geven...

Haha oke, dat is dan weer eens wat anders want normaal begin je met voeding te sleutelen en als dat niet meer lukt dan gooi je cardio erin. Als het werkt is het natuurlijk goed, we zullen het gaan zien de komende weken ;). Ja stuur maar even je voeding ik ben benieuwd

pm gestuurd anders staat je log dalijk vol met off-topic geneuzel

-Nieuwe trainingsschema: 4 dagen
Maandag: borst-rug-schouders
Woensdag: Benen + armen

Vrijdag: rug-borst-schouders
Zondag: Benen + armen

Ik moet het nog wat specificeren maar dit is de basis. Qua voeding ga ik koolhydraten minderen maar een basic voedingsschema volgt nog. Hiermee wil ik er heel het jaar lean bij staan en niet meer cut/bulk.

To be continued

http://www.youtube.com/watch?v=SUudzO_LOoU

zondag armen en maandag borst-rug-schouders, hoe was je dat van plan? Op maandag alleen flyes, rows en raises doen?

Ja dat lijkt niet echt handig hè, naja ik ga het deze week gewoon doen en ik kijk wel hoe het uitpakt ;). Als het niet fijn is verander ik wel wat.

Ps; de training nèt ging echt lekker :D.

Net benen + armen gedaan. Heb me echt 100% geconcentreerd op de spieren die ik wilde trainen en zo ver mogelijk herhalingen blijven te maken tot het niet meer lukte, felt good! Daarna armen en m'n biceps liepen vol en dan kan ik ze niet meer fatsoenlijk bewegen, naja ik vond het lekker gaan :)

Het jaar is goed begonnen en ik heb er zin in :D. Eind 2013 heb ik grotere benen (zowel boven als kuiten), een vollere borst, en eindelijk 40+cm armen!

Ook maar wat supps besteld
f03ww6.jpg

Afgelopen zaterdag in de ochtend benen gesloopt, daarna savonds uit geweest en gedanst als een idioot heel de avond, volgende dag waren mijn benen KAPOT :D

ap9y7m.jpg

Zometeen Borst+ rug + schouders heb er faaaaacking veel zin in :D

tumblr_mek8xsX60A1rdd58ro1_400.jpg

Hoe ziet die niet bulk/cut approach er van je uit?

Terug
Naar boven