AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet basis rond de 3000 kcal en op een trainingsdag zal het wat meer zijn (bijv 3500) en op een rustdag wat minder (2500-3000). Koolhydraten staan best laag (sochtends at ik eerst 100-120 gr havermout) maar nu bijv 6 eieren met kwark of met wat fruit of met een shake. Verder probeer ik zo te eten zoals ik denk dat mijn lichaam het nodig heeft, dus als ik moe/ spierpijn heb dan vreet ik expres meer en zeker 2 uur voor de training eet ik dan veel.

Qua verhoudingen zit ik ong op: 40 eiwit/ 30 koolhydraten/ 30 vet

ps: dit jaar ben ik begonnen met nieuw trainingsschema maar helaas komen er telkens dingen tussen waardoor ik nog niet een paar weken volle bak 4x per week kan knallen. Dat is wel jammer want dan kan ik pas echt goed zien hoe dit voor me werkt

edit: ik zie nu trouwens dat mn aanpak ook wel wat wegheeft van carb backloading: (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/carb-backloading-315854/). Overdag carbs laag houden en dan om de training heen wel flink vreten. Na mijn training pak ik ook best veel fruit :)

Laatst bewerkt:
Vanochtend eindelijk weer kunnen trainen (benen + armen) zoals het hoort na ong 2 weken ziek/ half ziek, felt good :)

dem vains
ne5ag.jpg

goede vasculariteit man, sta je zo droog op dit moment?

Thanks, mwa valt wel mee eigenlijk. Denk dat ik rond 10 zit, maar ik heb gewoon snel zichtbare aders :P

Trainen gaat lekker, ik kan nu mooi 4x per week en ik pak mijn benen echt ZO hard aan. Ik blijf me steeds beter focussen op het goed uitrekken van de spier en volledig samentrekken en ben weer wat minder gefocust op het aantal kg's dat ik til. Door het minderen in carbs en vooral de eiwitten en vetten wat hoger te zetten word ik langzaam steeds wat droger en ik zit nu bijna richting het streef vetpercentage. Het mag nog wel 2 procentjes minder maar vanuit gaat gooi ik er wat meer vetten in en dan bouwen.

Stats ong: 1.88 83 kg en vet gok ik op 9
wwlzf4.jpg

Laatst bewerkt:
Goed bezig man, keep it up

• Like
Waarderingen: YOGI
Netjes man, oogt zwaarder idd. Borst lijkt me persoonlijk wel een aandachtspuntje.

• Like
Bedankt mannen, en Jaap_ja ik ben het helemaal met je eens! Borst en benen zijn mijn grootste aandachtspunten nu. Om borst groter te krijgen ben ik minder gaan bankdrukken (ik heb het gevoel dat ik dan veel te veel schouders gebruik) en ik concentreer me meer op flys en ook dippen doe ik laatste weken weer veel! Ook meer dropsetjes e.d en sinds jan 2 x per week elke spiergroep, we gaan zien of het gaat werken :D

Missch decline presses doen, lijkt me lastig zonder degelijke presses om goede chest te bouwen.

Abo, goeie log.

Decline flyes!
Kan je helemaal focussen op je borst.

Misschien iets van pre-exhaustion toepassen. Denk ook dat je niet zonder presses kan.

Thanks! Ik doe wel presses hoor, maar bijv bankdrukken doe ik niet vaak. Gisteren begonnen met een decline dumbbell press, toen een incline cably fly en daarna dippen tot ik niet meer kon :)

Wat foto's gemaakt, gewoon omdat ik toevallig wel droog sta en m'n pa hobby fotograaf is en met het voorstel kwam :)

2jdlxte.jpg

Nice heur, nog wat aan je middel kwijtraken en dan wordt t epic

• Like
Abo! Mooie foto, leuk dat zwart/wit

• Like
Nice heur, nog wat aan je middel kwijtraken en dan wordt t epic
Ja eigenlijk wel maar ik denk dat ik het zo wel prima vind. Ik blijf nog 2-3 weken zo eten als nu om te kijken wat er gebeurd/ hoe ik me voel maar daarna wat verhogen in kcal. (waarschijnlijk door meer carbs pre en post workout of door af en toe een flinke high carb dag in te voeren).

Abo! Mooie foto, leuk dat zwart/wit
Bedankt!

Had gisteren een mooie in de gym. Ik was aan het deadliften en het ging lekker, gewicht op 150 kg en dan reps rond de 6-7-8 en dat een paar setjes. Er kwam toen een vriend aan en hij had maandag 2x190kg gepakt dus ik dacht fack it pak 180 en kijk wel of het me nu nog lukt. Wonder boven wonder lukte het (uitvoering was niet de mooiste) maar ik had hem wel. Een paar gasten zagen dit en kwamen daarna kijken en waren volgens mij nogal impressed. Ik liep naar een andere deel van de gym en later hoorde ik van die vriend dat die 1 van die jongens (fatty buff) telkens naar die stang bleef lopen en hem op allerlei manieren probeerde op te tillen maar het lukte niet :D. Tot 4-5 keer toe deed hij een setje en dan liep hij heel onopvallend naar de stang en dan lukte het weer niet :D prachtig

Nog even foto, vind m'n chest echt lelijker worden als ik droger wordt :( agg ik werk eraan :D
zxwpow.jpg

Laatst bewerkt:
Cutten gaat lekker zo te zien al mooi beachproof man, nu het weer nog...

Yoo ja vetpercentage is eigenlijk prima zo.

Vanmiddag deadliften en ik wil echt super graag 200kg pakken. Vorige week heb ik eerst een paar setjes op 150kg en reps gedaan en daarna nog een 1repper op 180kg dus die 200 moet te doen zijn met degelijke warming-up. Hamstrings zijn alleen wel zuur door training van woensdag dus ik kijk straks wel hoe het aan voelt. Wanna do 2.5x bodyweight deadlift :)

Terug
Naar boven