YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks man

!
. Qua voeding zit ik nu wat losser omdat ik minder regelmaat heb (bijna klaar met opleiding en bezig met afstudeerplek zoeken). Maakt op zich niet uit, ik eet op niet trainingsdagen vrij low carb maar niet extreem en op trainingsdagen vreet ik best veel en ook meer dingen die normaal niet zo snel zou pakken. Wat ik vandaag heb gegeten: 
): ongeveer 5 setjes en bij 3/4/5 gewicht omlaag halen en nog reps eruit knallen. (ik mik op ong 10-12 herhalingen)

, heb nu alleen wat meer tan en @ dreamersland had ik liters water op.
, ik had eig helemaal geen zin om te trainen maar toen ik daar was dacht ik fack it, alleen benen doen en deze aangepakt met ong 8 setjes leg pres, daarna 8 setjes squat, toen 4 setjes leg extensions en daarna nog kuiten. Spierpijn begint al aardig te komen en morgen zal het helemaal scheef lopen worden.
(ik zag een[Link niet meer beschikbaar] en dacht maar zo'n zelfde)Thanks MiTrenZ, chill dat je zo actief bent @ dbb. Mwa het kan nooit veel zijn hè, heb nu alleen wat meer tan en @ dreamersland had ik liters water op.

Dat shirt is gewoon met een knipoog, hoop dat mensen dat ook snappenDat maakt natuurlijk ook wel aardig verschil ja
Ja, vind het echt leuk om me progressie eens te loggen en andere te volgen.
Ben zelf altijd beetje fatty geweest, dus is dan leuk om eens doelen te bereiken en andere te kunnen helpen eventueel.
Goede progress op de "nieuwe" en "oude" foto!
Shirt is gewoon geniale upgrade hehehe![]()
Ik denk het vaak, maar zeg het toch te weinig![]()
. Er kwam daarstraks wel een manneke binnen (jaar of 15) en toen hij m'n shirt zag moest ie lachen dus dat is leuk.
, had echt 0.0 spiermassa.