MuscleMeat

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
3 x 180kg deadlift
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krijg nou wat, een adertjes op m'n lats :p. Vandaag trouwens borst- rug schouders gedaan in +/- 1.5 uur. Zijn wel heftige trainingen maar gewichten waren niet te gek met de rustpauze's meestal vrij kort (1 minuut).

2l8dkex.jpg

Ik kan zondag niet naar de FIBO want ik heb maandag en dinsdag examens :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Straks maar eens borst en rug afstraffen :fire:, hopelijk ben ik dan wat minder chagrijnig

Nice logje!
Ik volg :)

thanks man ;)

Lief dagboek,

ik ben vandaag wel zwaar op de proef gesteld. Zoals ik al zei kon ik niet naar de FIBO wat mijn humeur al aardig heeft verpest dit weekend. Gisteren expres op tijd in bed en vanochtend om 08:30 uit mijn bed om te gaan leren en dan rond 12:45 naar de gym te gaan en trainen van 13:00-14:00 (om 14:00 zijn ze dicht). Rond 12:55 hier weg gefietst dus ik trapte flink door klapte mijn bagagedrager elastiek tussen mijn spaken ALLES aan gort. Ik geprobeerd te fixen maar was niet te doen dus die k*t fiets naar huis gesleept en een andere gepakt (wel eerst banden oppompen) en toen van 13:20 tot 13:55 als een bezetene leg extensions/ leg curl/ leg press en kuiten. Nu weer helemaal zen en aan de studie!

Toffe log, abbo.

Welkom, bedankt :D!

Yoooo mijn 2 examens waren goed gegaan dus niet voor niks de FIBO gemist :). Qua voeding zit ik nu wat losser omdat ik minder regelmaat heb (bijna klaar met opleiding en bezig met afstudeerplek zoeken). Maakt op zich niet uit, ik eet op niet trainingsdagen vrij low carb maar niet extreem en op trainingsdagen vreet ik best veel en ook meer dingen die normaal niet zo snel zou pakken. Wat ik vandaag heb gegeten:

09:30 - 5 hele eieren + 3 plakken kaas + wat ketchup en komkommer en 225 gr kwark met cacao en wat rozijnen
13:30 - half broodje subway club (ham-rosbief en kipfilet) maar dan wel met 2 x dubbel vlees - is echt vlees met wat brood erom
13:30 - 16:00 3 bakken koffie
16:00 - 4 boterhammen met flink pindakaas + 2 bananen en een shake (water 60gr whey) half cafeïne pilletje
Zometeen trainen
Daarna kwark fruit - rozijnen - miss bananen en waarschijnlijk nog meer kwark

De mindere regelmaat maakt het moeilijk te weten ik nu binnen krijg maar ik maar niet druk en de komende tijd wat losser erin zijn/ wat proberen te gainen.

Fotootjes;

33nua7n.jpg

9vedtj.jpg

Welkom!

Half uurtje geleden 2 boterhammen met tonijn en beetje ketchup, nu weer honger dus zo kwark en fruit :)
33a7ak1.jpg

Trainen vandaag was benen + armen, ging lekker. Ik heb alleen wel een soort knak in mijn knie en dat is echt niet relaxt. Als ik loop hoor ik bijna bij elke stap een knakje en heb geen idee hoe het komt. Ben echt bang voor blessures want het trainen gaat goed de laatste weken en ik zit lekker in het ritme. Misschien volgende week even langs dokter als het blijft. Het zit in mijn rechter knie en heb altijd al het gevoel gehad dat die zwakker was.

Oke even om een idee te geven hoe ik heb getraind; eerst altijd even rekken en strekken, daarna;

1. Leg Press, eerst warm-up setje en hierna 6 setjes en bij set 5&6 haal ik het gewicht na 10 herhalingen een stuk omlaag en knal ik er weer +/- 10 uit. Dan is het ook wel echt gedaan.
2. Leg extensions: 4 setjes, bij 3&4 ook na 10 herhalingen (of hoeveel herhalingen ik aan kan met het gewicht dat erop zit) en daarna minderen en weer reps maken tot het niet meer lukt
3. Squat in smith (omdat knie raar doet niet los): 4 setjes, ass to the grass en rond de 10 herhalingen per setje en meer krijg ik er dan niet uit.
4. Kuiten in een Leg Press, na 3 setjes (van ieder ong 10/15) herhalingen blazen voor mijn gevoel mn kuiten heel erg op en schiet de kramp er bijna in.. dit heb ik verdomme altijd bij kuiten

5. Standing cable V-bar reverse grip tricep extensions (ja zelf verzonnen deze naam:D): ongeveer 5 setjes en bij 3/4/5 gewicht omlaag halen en nog reps eruit knallen. (ik mik op ong 10-12 herhalingen)
6. V-bar cable small grip curls; 4 setjes flink oppompen/ 15 herhalingen
7. Single arm cable tricep extensions; 3 setjes (15 herhalingen)
8. Seated Dumbbell curls, arm leunend tegen binnenkant been: 3 setjes ong 10 herhalingen

filmpje voor tijdens het eten: http://www.youtube.com/watch?v=8K1GStV46Ck&feature=share&list=UUqMBA83S0TnfTlTeE5j1mgQ

Laatst bewerkt:
Mooi, vandaag gesprek gehad bij een bedrijf (internationaal software bedrijf) om daar af te kunnen studeren. Op 1 of andere manier komen de onderwerpen trainen & voeding aan de orde en ik kon het mooi uitleggen dat ik de toewijding zoals in de sport ook in mijn school/ werk heb, dat viel positief :D

Hij vroeg ook opeens; "neem jij dan ook je eigen voedingsbakjes mee?"... "Jup":p

Kostenbesparend zal hij gedacht hebben :D

Gisteren drukke dag gehad, vandaag paar uur in de zon gelegen, DAT TAN ACQUIRED

3358p3b.jpg

Zometeen kip rijst broccoli en dan borst-rug schouders, zin in :D

Ga je logje ook volgen man, fysiek ziet er goed uit!
Naar mijn idee ben je wel gegroeid sinds we gemeet hebben toen of niet?
Tof ook van je eventuele baan!

Thanks MiTrenZ, chill dat je zo actief bent @ dbb. Mwa het kan nooit veel zijn hè ;), heb nu alleen wat meer tan en @ dreamersland had ik liters water op.

Gisteren overigens benen compleet vernietigd :D, ik had eig helemaal geen zin om te trainen maar toen ik daar was dacht ik fack it, alleen benen doen en deze aangepakt met ong 8 setjes leg pres, daarna 8 setjes squat, toen 4 setjes leg extensions en daarna nog kuiten. Spierpijn begint al aardig te komen en morgen zal het helemaal scheef lopen worden.

Chille pose :) (ik zag een[Link niet meer beschikbaar] en dacht maar zo'n zelfde)
35mh3yt.jpg

Mn fijnste trainingsshirt verfraaid:D

uploadfromtaptalk1368639962543.jpg

972076_620220784672086_359663347_n.jpg

Laatst bewerkt:
Thanks MiTrenZ, chill dat je zo actief bent @ dbb. Mwa het kan nooit veel zijn hè ;), heb nu alleen wat meer tan en @ dreamersland had ik liters water op.

Dat maakt natuurlijk ook wel aardig verschil ja ;)
Ja, vind het echt leuk om me progressie eens te loggen en andere te volgen.
Ben zelf altijd beetje fatty geweest, dus is dan leuk om eens doelen te bereiken en andere te kunnen helpen eventueel.

Goede progress op de "nieuwe" en "oude" foto!

Shirt is gewoon geniale upgrade hehehe :D
Ik denk het vaak, maar zeg het toch te weinig :P

Dat maakt natuurlijk ook wel aardig verschil ja ;)
Ja, vind het echt leuk om me progressie eens te loggen en andere te volgen.
Ben zelf altijd beetje fatty geweest, dus is dan leuk om eens doelen te bereiken en andere te kunnen helpen eventueel.

Goede progress op de "nieuwe" en "oude" foto!

Shirt is gewoon geniale upgrade hehehe :D
Ik denk het vaak, maar zeg het toch te weinig :P
Dat shirt is gewoon met een knipoog, hoop dat mensen dat ook snappen :D. Er kwam daarstraks wel een manneke binnen (jaar of 15) en toen hij m'n shirt zag moest ie lachen dus dat is leuk.

Ja man is zeker leuk, ik las van de week mijn logje ook eens terug en is wel prachtig om te zien (buiten het feit dat het erg nuttig is). Ik begon heeeel enthousiast met loggen en nu maar sporadisch omdat er best wat tijd in gaat zitten. Ja man je bent al flink vooruit gegaan. Ik vind die progress pics altijd super vet en heb er keer 1 van mezelf gemaakt en dan denk ik wel damnn, ben blij dat ik ben gaan liften :P, had echt 0.0 spiermassa.

2zdu9s1.jpg

Hahaha shirt is idd leuk :D

In.

Terug
Naar boven