YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Thanks dude, gewoon even wat letters halen bij de plaatselijke naaitoko en erop strijken (nu laat ik het heel simpel klinken, het valt best tegen helaas)
Welkom!!
Ik dacht vandaag ik wat anders proberen, mijn idee was om borst rug oefeningen te doen ZONDER pauze. Dit heb ik even volgehouden maar daarna was ik echt dood.
Begonnen met 4 setjes incline bankdrukken + 4 setjes small grip lat pulldown, daarna meteen door naar 4 setjes (geïmproviseerde) T-bar row + 4 setjes cable fly. Daarna dacht ik fack dit dus toen 4 setjes dumbbell fly met weinig rustpauze, en daarna nog 4 setjes BOR. Omdat dit allemaal in rap tempo ging nog paar setjes cable fly (vanaf onderste gaatje) samen met wide grip pullups. Daarna schouders (cable side raise) en gewoon reps maken tot het niet meer lukte, dan andere schouders enzovoort. Helaas was het toen opeens 20:55 en snel douche want het gaat om 21:00 dicht op vrijdag
. Al met al veel reps gemaakt vandaag dus maandag (dan is het weer borst-rug-schouders) weer met de zware gewichten spelen

je vet% is nu ook nog niet zo hoog