AndroidHealthClinic

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks dude, gewoon even wat letters halen bij de plaatselijke naaitoko en erop strijken (nu laat ik het heel simpel klinken, het valt best tegen helaas)
Welkom!!

Ik dacht vandaag ik wat anders proberen, mijn idee was om borst rug oefeningen te doen ZONDER pauze. Dit heb ik even volgehouden maar daarna was ik echt dood.

Begonnen met 4 setjes incline bankdrukken + 4 setjes small grip lat pulldown, daarna meteen door naar 4 setjes (geïmproviseerde) T-bar row + 4 setjes cable fly. Daarna dacht ik fack dit dus toen 4 setjes dumbbell fly met weinig rustpauze, en daarna nog 4 setjes BOR. Omdat dit allemaal in rap tempo ging nog paar setjes cable fly (vanaf onderste gaatje) samen met wide grip pullups. Daarna schouders (cable side raise) en gewoon reps maken tot het niet meer lukte, dan andere schouders enzovoort. Helaas was het toen opeens 20:55 en snel douche want het gaat om 21:00 dicht op vrijdag :o. Al met al veel reps gemaakt vandaag dus maandag (dan is het weer borst-rug-schouders) weer met de zware gewichten spelen

Vannacht ongeveer 10/ 10.5 uur geslapen en nog heel brak vanmorgen, voelde alsof ik door een auto was aangereden in m'n slaap. Naja toch verplicht rust morgen en maandag want de gym is dicht.

Zondag feestje gehad en veel gedanst en weinig gegeten en snachts zeer matig geslapen. Zoals ik al aangaf was ik al wat zwakjes laatste dagen dus ik neem een weekje rust. Maandag aanstaande weer beesten :)

Zondag feestje gehad en veel gedanst en weinig gegeten en snachts zeer matig geslapen. Zoals ik al aangaf was ik al wat zwakjes laatste dagen dus ik neem een weekje rust. Maandag aanstaande weer beesten :)

Hehehe, zo voel ik me ook nogal deze week (had zondag een festiaval) :P
Waag me echter vrijdag weer ff aan het ijzer met Daster samen.
Feestje wel goed bevallen dan?

Haha zeker het was een mooie dag!!! Vandaag is het mijn verjaardag, zo benen rammen als een bezetene, heb er echt zin in! Zaterdag as btw weer mooi feestje - The boulevard in Amsterdam

Deze mix vanaf 14:10, ZIEKKKKKKKKKKKKKK http://www60.zippyshare.com/v/48560871/file.html

Gefeliciteerd man!! En veel succes met je training alvast ;)
Mixje is ook echt gruwelijk lekker zeg :D

Laidback Luke is sowieso altijd nicee qua muziek

Thanks gast, die training was insane. Mijn doel was leggpressen tot ik moest kotsen, bijna gelukt ben echt diep gegaan. Aanstaande zaterdag een festival in Amsterdam, hopelijk kan ik een beetje lopen :D

Ja hoor, de zomer begint en ik zit in bulk modus xD. Vandaag wel lekker liggen tannen en net in een uurtje rug- borst gedaan

ea5js9.jpg

van cutten word je toch alleen maar chagrijnig, beter blijven bulken :cool: je vet% is nu ook nog niet zo hoog

Haha ja man ik blijf lekker vreten, nu ook weer

Post workout; chocomelk, en 450 gr kwark + 1 scoop whey & ananas en cruesli en rozijnen
2ms0sjs.jpg

Het was trouwens daarnet ZO benauwd met trainen, heb bijna 4.5 liter water op echt insane

Nette progressie pics, ik volg.

Ben btw de mix aan t luisteren, maar wel vanaf t begin ;)

Nette progressie pics, ik volg.

Ben btw de mix aan t luisteren, maar wel vanaf t begin ;)
Welkom welkom:thumbs:, en hoe vond je de mix van LL?

Ik vond hier trouwens nog een pot L-Glutamine capsules (had ik per ongeluk gekocht want ik moest eigenlijk glucosamine hebben) maar de komende 2 maanden elke dag is 4 caps (4000 mg) en eens goed aanvoelen of het wat doet :). Ben sceptisch maar benieuwd.

Nu kip + spruiten + rijst + cafeïne en dan eens lekker borst + rug knallen + evt wat schouders.

Benen pic
5nw090.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=aC6uHkwW7BU

Succes man met je training en chill die seperation bij je vastus lateralis (als ik het goed heb :P) probeer nog steeds alle namen te kennen hehe!! ;)

Zeker lekkere mix, meer van die mixen?

Succes man met je training en chill die seperation bij je vastus lateralis (als ik het goed heb :P) probeer nog steeds alle namen te kennen hehe!! ;)
Dat weet ik eerlijk gezegd niet :p

Zeker lekkere mix, meer van die mixen?
Je hebt tijdje geleden pm gehad ;)

Ben sinds 2-3 weken mijn deadlift weer eens zwaar aan het pakken, afgelopen donderdag na langzaam opbouwen 3 x 175kg gedaan met 2 min rust tussen setjes. Ik begin overigens wel echt meer vet op mijn buik te krijgen en van de ene kant denk ik **** it hard trainen en eten als een gek maar uiteindelijk moet het er ook weer af :p. Ik zie het nog even aan, voor mijn gevoel herstel ik nu echt een stuk beter dus dat is nice.

Sterke deadlift!
Hoeveel weeg je op dit moment?

Beastmode, die vasculariteit man wat een blessing! Leuke log, in!

Pfff flinke deadlift inderdaad gast! 3x175kg, hoop dat ook ooit nog eens te gaan doen! :D

Sterke deadlift!
Hoeveel weeg je op dit moment?
Thanks! Ik gok 84/85 kg maar ik heb zelf een hele slechte (verroeste Ikea) weegschaal dus zal me eens op de sportschool/ of bij m'n pa thuis wegen.

Beastmode, die vasculariteit man wat een blessing! Leuke log, in!
Welkom, en bedankt! Ja qua vasculariteit mag ik echt totaal niet klagen, daarmee heb ik geluk :D. Dit was bijvoorbeeld afgelopen week tijdens het werken, had 2 biefstukken op met salade en macaroni achtig iets en een half uurtje later:

xmiv45.jpg

Pfff flinke deadlift inderdaad gast! 3x175kg, hoop dat ook ooit nog eens te gaan doen! :D
Haha komt goed met jou, ik wil dit jaar toch wel de 200 kg tillen gewoon omdat het kan. Dat soort acties zijn best blessure gevoelig maarja doelen zijn goed en het is gewoon leuk :D.

Laatst bewerkt:
HOLY #$%^#$%^@#$%!%$# die vascularity man!!!
Echt ziekelijk gewoon hehehe :D

Ja, 200kg deadlift is ook nog een uiteindelijk doel van me alhoewel ik verwacht dat ik eerder 200kg squat dan deadlift :P

Terug
Naar boven