MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed werk gozer! Lekkere hacksquat :D

• Topic Starter Topic Starter
Scheelde niet veel of het was fail :D

Maar toch, die squats hebben geholpen, anders was hacksquat nog niet zo 'hoog' denk ik :D lol

Aardig door geknoept om dat in 45 min te doen kerel!

Netjes

Aardig door geknoept om dat in 45 min te doen kerel!

Netjes

Jongeuh! Je had me moeten zien lopen van het 1 naar het ander :D

(Om dan als je terug op kot/kamers voor de NL'ers onder ons :D, te horen dat die gast waarmee je trein neemt, een uur later trein neemt :rolleyes: )

Nice die hacksquat!

Wat bedoel je trouwens met leg press - breathing style?

Nice die hacksquat!

Wat bedoel je trouwens met leg press - breathing style?

Wel, je doet gewoon zoveel reps je kan (ditmaal was dat 10 bij me dacht ik), en vanaf dat je niet meer kan rust je boven (= wel spanning houden) enkele seconden tot je er nog een rep uit kan persen... en zo ga je door tot je aan de 20/30/... reps zit :D

Damn, 2 dagen rond de 4500kcal gezeten weer.. :rolleyes:

Anyways: zo meteen een km of 10 wandelen als 'cardio' :P

Wel, je doet gewoon zoveel reps je kan (ditmaal was dat 10 bij me dacht ik), en vanaf dat je niet meer kan rust je boven (= wel spanning houden) enkele seconden tot je er nog een rep uit kan persen... en zo ga je door tot je aan de 20/30/... reps zit :D

aahaa :D klinkt vrij zwaar! Zou trouwens wel als de dood zijn dat die legpress dan naar beneden dondert omdat je het gewicht niet meer kan houden na een groot aantal reps :o

Succes met de cardio! :)

Het werd 3km joggen en een km wandelen na 4 of 5 stukken taart. :engel::thumb::D
Was nog wel leuk joggen in het donker :) Misschien toch eens vaker gaan joggen..

Strange, strange.. Opeens zat gewicht op 94,2kg :( En dat na 2 weken boven de 95 te zitten... VP bleef hetzelfde... Dus nu rijst de vraag of ik meer zou gaan eten, of nog een weekje of 2 hetzelfde aan zou blijven houden... (Denk persoonlijk best nog 2 weken hetzelfde te doen)

Training begon slecht; zat met mn hoofd ergens helemaal anders.. Maar na bench ging het wel beter :) Volgende keer betere bench hopelijk!

BP

2 x 87.5
2 x 4 x 80
2 x 3 x 80
2 x 80

Decline tricep ext (ez)

4 x 5 x 35
4 x 35

CGBP

12 x 40
9 x 50
6 x 55
5 x 60
Tricep waren al goed leeg :P

Hammer curl

12 x 12
12 x 14
9 x 16
6 x 18

Incline dumbbell curl

7 x 18
10 x 16
7 x 18
4 x 20

Crossed hammer curl

7 x 20

Flat dumbbell press

2 x 30 -> polsen zijn zwak -> dumbbells vielen naar binnen, op mn borst :rolleyes: Nice fail though
15 x 16

Lekkere workout toch.... Goeie bench en shit:)

Lekkere workout toch.... Goeie bench en shit:)

Thx
Na de bench ging het inderdaad goed :)
Mja, kwam gans gestressed aan (nek zat er zelfs helemaal door vast :rolleyes: Chick dat ik ben :D maar soit, ging beter na even gebenched te hebben.)

Alleen mn eten/voedingsschema zit me nu dwars :D

Ik zeg, goed bezig!:D

Goed benchwerk kerel!:D

EEyyyy je weet toch.... No stresssss

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven