- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig door geknoept om dat in 45 min te doen kerel!
Netjes

, te horen dat die gast waarmee je trein neemt, een uur later trein neemt
)Nice die hacksquat!
Wat bedoel je trouwens met leg press - breathing style?

Wel, je doet gewoon zoveel reps je kan (ditmaal was dat 10 bij me dacht ik), en vanaf dat je niet meer kan rust je boven (= wel spanning houden) enkele seconden tot je er nog een rep uit kan persen... en zo ga je door tot je aan de 20/30/... reps zit![]()
klinkt vrij zwaar! Zou trouwens wel als de dood zijn dat die legpress dan naar beneden dondert omdat je het gewicht niet meer kan houden na een groot aantal reps 

Hehe, ik ken het gevoel.
Doe je altijd cardio in de sportschool? Ik vind het persoonlijk veel relaxeter om lekker buiten te gaan hardlopen ofzo. Dan hoef je ook niet speciaal voor cardio naar de gym!

Gewicht zit iig al een week terug net iets boven de 95kg, ben benieuwd wat vp meting morgen zegt..

En dat na 2 weken boven de 95 te zitten... VP bleef hetzelfde... Dus nu rijst de vraag of ik meer zou gaan eten, of nog een weekje of 2 hetzelfde aan zou blijven houden... (Denk persoonlijk best nog 2 weken hetzelfde te doen)
Volgende keer betere bench hopelijk!
Nice fail though
Chick dat ik ben
maar soit, ging beter na even gebenched te hebben.)