XXL Nutrition

yvn's log

Lekker hoor die reppers op de deadlift! Volgensmij heb jij de smaak weer helemaal te pakken daar in het zonnige zuiden!

IK vergeet elke x wat dat rep out ook alweer is :P Lekkere training iig!

Je gaat super in dat warme landje! Keep going!

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor die reppers op de deadlift! Volgensmij heb jij de smaak weer helemaal te pakken daar in het zonnige zuiden!
Jaaa haha gaat lekker, hoop dat het nog wat beter gaat want over een paar weken word het weer pr's zetten als alles volgens plan gaat haha.

IK vergeet elke x wat dat rep out ook alweer is :P Lekkere training iig!
Haha maakt niet uitt! Ik zal het nog even uitleggen :) ik heb dus een rep out op deadlift squat bench en schoulderpress deze keer was het 1+ dus moest mininaal 1 rep halen en als dit makkelijk gaat gewoon doorgaan tot je niet meer kan of wil :)

Je gaat super in dat warme landje! Keep going!
Thanksss gaat lekker inderdaad :)

Pff wat begin in heimwee te krijgen naar nederland zeg.. vind het niet zo super erg als deze maanden voorbij zijn maarja je moet het leukste ervan maken dacht alleen niet dat ik nu al thuis zou missen zit er niet eens een maand :(
Gelukkig heb ik een nederlandse roomie die me veel uitnodigt voor feestjes, naar het stand enz maakt het wel veel leuker allemaal. Maargoed training van vandaag, ging klote had niet echt een top dag vandaag..

Woensdag 16-04
Squat
5x20
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45 easy, morgen squat dagje :D:D

Shoulderpress
5x20
5x25
1x30
2x32.5 repout was 1+
voelde niet echt fijn, zit nu helemaal nog aan het begin en dat gewicht gaat zo omhoog. Vind het nu al super zwaar :(

CGB
5x20
5x25
5x30
5x35 PR
5x35
4x35 dacht al dat hier ergens mijn PR op 5jes zou liggen

Hangclean
5x20
5x25
5x30
Bout voelde echt niet goed volgnde keer beter

Landmines (moesten eigenlijk maandag maar moest toen naar huis om te skypen):o
8x5
8x5
8x5 Voelde zwaar

Dumbbell row
8x15
8x20
8x22.5
8x22.5 dit vond mijn doorgescheurde eelt niet fijn..

Tja.. zo zie je maar dat je dat kleine kouwe kikkerlandje toch nog gaat missen he. ;)
Maar dat komt wel goed. het duurt even natuurlijk met je stage. Vind je het nog wel leuk? Want dat maakt het ook goed te doen toch ondanks de heimwee?

Je trainingen leiden er zeker niet onder! Nice die PR's!

Logisch ook denk ik hoor dat je heimwee krijgt/hebt. Het zal ook nog steeds wennen zijn daar lijkt me? Komt vast goed, op gegeven moment ben je daar zo gewend en dan zal het vast beter gaan ook! Je trainingen blijven iig goed gaan dus :D (Ondanks je niet het gevoel hebt dat je echt een goede training had)

Tja.. zo zie je maar dat je dat kleine kouwe kikkerlandje toch nog gaat missen he. ;)
Maar dat komt wel goed. het duurt even natuurlijk met je stage. Vind je het nog wel leuk? Want dat maakt het ook goed te doen toch ondanks de heimwee?

Je trainingen leiden er zeker niet onder! Nice die PR's!
Thanks :) ja stage is heel leuk heb woensdag al me eerste deadline dus moet even hard doorwerken. 4 maanden is toch weel heel erg kort om een heel onderzoek te doen.. Had even me dag niet maar het gaat nu gelukkig alweer wat beter :)

Logisch ook denk ik hoor dat je heimwee krijgt/hebt. Het zal ook nog steeds wennen zijn daar lijkt me? Komt vast goed, op gegeven moment ben je daar zo gewend en dan zal het vast beter gaan ook! Je trainingen blijven iig goed gaan dus :D (Ondanks je niet het gevoel hebt dat je echt een goede training had)
Thankss, ik denk dat ik nooit zal wennen aan spanje haha geef mij nederland maar ookal is het daar zo koud.

Fijn dat het weer wat beter gaat. Soms heb je gewoon even zo een dag. Het hoort erbij.

Fijn dat het weer wat beter gaat. Soms heb je gewoon even zo een dag. Het hoort erbij.

Jaa zal ik vast nog wel vaker hebben.gelikkig gaat het ook altikd over haha..

Vandaag was chill alleen werkt me wifi niet meer hier (zucht) heb toevallig vanmiddag een simkaart gekocht met internet dus post even in mijn log en ga morgen wanneer ik wifi heb weer alles bijlezen haha. Moet natuurlijk niet al mijn internet meteen opmaken aan dbb..

Donderdag 17-04
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
10x55 rep out was 5+ maar had het gevoel dat ik nog wel langer door kon gaan zo makkelijk voelde het aan.. Maarja vind 10 dan weer meer dan genoeg wil dan liever gewicht erbij maar dat komt wel :)

BOR
5x20
5x30
5x40
5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5

Frontsquat
5x20
5x30
5x37.5
5x37.5
5x37.5

Stiffleg DL
5x40
5x50
3x57.5
3x57.5
5x57.5

Legpress
8x40
8x60
8x60
8x60
Vind dit helemaal niet leuk om te doen haha maar doe het toch maar..

Pulldown
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40 had geen zin meer hahaha

verder weet ik niet of ze opeena een superieur goeie airco hebben of ik begin eindelijk te wennen aan de warmte hahah.

Fijn dat de DL zo goed aanvoelde! En sterke bor :O

Jaa zal ik vast nog wel vaker hebben.gelikkig gaat het ook altikd over haha..

Vandaag was chill alleen werkt me wifi niet meer hier (zucht) heb toevallig vanmiddag een simkaart gekocht met internet dus post even in mijn log en ga morgen wanneer ik wifi heb weer alles bijlezen haha. Moet natuurlijk niet al mijn internet meteen opmaken aan dbb..

Donderdag 17-04
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
10x55 rep out was 5+ maar had het gevoel dat ik nog wel langer door kon gaan zo makkelijk voelde het aan.. Maarja vind 10 dan weer meer dan genoeg wil dan liever gewicht erbij maar dat komt wel :)

BOR
5x20
5x30
5x40
5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5

Frontsquat
5x20
5x30
5x37.5
5x37.5
5x37.5

Stiffleg DL
5x40
5x50
3x57.5
3x57.5
5x57.5

Legpress
8x40
8x60
8x60
8x60
Vind dit helemaal niet leuk om te doen haha maar doe het toch maar..

Pulldown
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40 had geen zin meer hahaha

verder weet ik niet of ze opeena een superieur goeie airco hebben of ik begin eindelijk te wennen aan de warmte hahah.

bG6ShAS.gif

Zaterdag 19-04
Ging niet echt super, maarja ben gister ook met me roomies sangria gaan drinken in de stad dus weet wel hoe het komt dat ik zo moe was hahahaha

squat
5x20
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45
Ging nog easy ik was wel helemaal stijf haha..

Bench
5x20
5x25
3x30
8x35 rep out was 5+

Pushpress
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
Meh

Incline bench
5x20
5x25
5x25
5x25
Alles voelde zwaar behalve het laatste setje die ging dan weer goed bizarr

Dumbbel fly
8x5
8x5
8x5
8x5

Barbellcurl
10x15
8x20
8x20

Pushdown
8x20
8x20
8x20

En nu al minder last bij pushpress?

Haha dan is de training ook wel te verklaren ja! Nee zonder grapjes, toch wel nette training hoor! En goeie repout met bankdrukken!

Haha dan is de training ook wel te verklaren ja! Nee zonder grapjes, toch wel nette training hoor! En goeie repout met bankdrukken!
hihi thanksss, het was vooral het moe zijn wat het een beetje verpeste maarja eigen schuld he :o haha. De sangria hier is wel heeeeeel lekker en goedkoop (gierige nederlander hier)

Moe of niet. je bent wel gaan trainen! en het ziet er evengoed top uit!

Terug
Naar boven