Fitness Seller

yvn's log

Goeie training! :D Lekker hè die Sangria! hahah. Af en toe genieten mag best toch?

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 21-04
Deadlift
5x50
5x60
10x65 rep out was 5+ kan niet wachten tot het zwaarder word :D

Frontsquat
5x20
5x30
5x35
5x40
5x40
5x40

Legpress
8x40
8x60
10x70
10x70
10x70

Landmines
10xlege halter
10x5
10x7.5 PR
10x7.5
10x7.5
Ging wel goed :)

T-bar row
10x20
5x30
5x35
En toen ging opeens de sportschool dicht. Super fijn dat er ook nergens stond dat ze vandaag aangepaste openingstijden hadden. Stomme spanjaarden. Gelukkig was ik al bijna klaar moest alleen nog hyperextentions, doe ik de volgende keer wel extra erbij..

Laatst bewerkt:
Lekkere train hoor ondanks het lullige einde haha.. mijn sportschool al 2 dagen dicht zo saaaaaiii

Lekkere train hoor ondanks het lullige einde haha.. mijn sportschool al 2 dagen dicht zo saaaaaiii
Dankjee, ik was eerst ook bang dat ze hier 2 dagen dicht zouden zijn, de mensen zijn zo gelovig.. maar ik had het geluk dat ze nog open waren, stom he feestdagen haha dat alle openingstijden anders zijn enz.

Lekkere training! Ben benieuwd hoe het gaat als de deadlift weer verhoogd wordt!

Lekkere training! Ben benieuwd hoe het gaat als de deadlift weer verhoogd wordt!
Thankss jaa ik ben ook zo benieuwd, maar echt maxen doe ik pas over 3 maanden als ik weer terug ben in het veilige Nederland haha. Ben zo benieuwd naar het gewicht dat ik dan kan op bench squat en deadlift :D can't waitt

Gaaf joh die landmines. Had ik nog nooit van gehoord. (Heb t ff gegoogled). Weer wat geleerd! haha

Thankss jaa ik ben ook zo benieuwd, maar echt maxen doe ik pas over 3 maanden als ik weer terug ben in het veilige Nederland haha. Ben zo benieuwd naar het gewicht dat ik dan kan op bench squat en deadlift :D can't waitt
hehe, spannendddd

Jaaa ben nu echt aan het PR afkicken niet normaal haha maar weet toch zeker dat ik zo "safe" wil doortrainen want als ik zo rond kijk in de gym waar ik train zijn er maar weinig (heeeel weinig miss wel geen) mensen die een beetje verstand van techniek enzo hebben hahaha.

Woensdag 23-04
Ik heb nog steeds geen ander meisje gezien die KT doet in mijn gym zoo balen word nog steeds aangestaard alsof ik een buitenaards wezen ben ofzo...
Squat
5x20
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50
Had niet gied gwnoeg opgewarmd heel me knieen waren nog stijf haha moet ik de volgende keer niet vergeten want het voelt niet echt super zo. Morgen SQUATDAY jeahh :D

Shoulderpress
dit keer goed op opwarming gelet en denk dat ik nu wel goed heb opgewarmd :)
5x20
5x25
6x30 rep out was 5+ zat eraan te denken om me gewichte in me schema wat te verlagen had me er helemaal op ingesteld maar moest toch kijken of ik het nog haalde (haat aan teruggaan in gewicht)

Pushpress
ging zo lekker vond het niet leuk dat ik klaar was dus deed er maar pushpress achteraan :)
5x30
5x32.5
5x32.5
5x32.5

Hangclean
5x20
3x30
Techniek is nog steeds slecht heb ook het gevoel alsof het alleen maar slechter word en omdat er geen mensen in de gym zijn die mij kunnen helpen met techniek enzo zit er toch zwaar aan te denken. Deze uit me schema te halen (en vooral.omdat ik er super chagerijnig van word..)

Closegrip bench
5x20
5x25
8x30
8x30
8x30
8x30 VPR
ging echt lekker :)

Dumbbell row
8x15
8x20
8x22.5
8x25
8x25 of dit is een PR of een VPR weet het niet meer.
Wat is deze gaat zo makkelijk elke keer of ik ben opeens sterk geworden of die dumbbells kloppen niet..

Cable crossover
8x10
8x10
8x10
Wel een leuke oefening om

de training af te sluiten haha
nu ik zoveel typ zien jullie vast dat ik een ramp in spellen ben.ik heb dyslectie dus sorry haha

Laatst bewerkt:
Aww ben je echt het enige meisje? Bij mij is er ook maar 1 andere meid die een beetje serieus & vaak traint; er zijn wel genoeg eendagsvliegen die vooral naar de grote mannen komen kijken in het krachthok.

Hoe vaak squat jij per week?

Doe je shoulder press met losse dumbbells? Vind dat je lekker veel gewicht pakt! Ik heb nog niet eens de helft los!

Is er niet een mannetje op de gym bij jou die krachttrainers begeleidt? Ik heb echt een geweldige personal trainer, maar daarbuiten word ik ook direct van mijn gewichten af geplukt als ik iets doe wat niet goed gaat, er lopen bij mij op de gym constant trainers rond om te corrigeren/te helpen (vind ik zelf erg prettig, vind techniek moeilijk & zo belangrijk!).
Als je een oefening hebt die jij gewoon echt niet leuk vindt, moet je hem er gewoon uit halen, simple as that. Vervang 'm als je kan! Je komt niet naar de gym om chagrijnig te worden.

Aww ben je echt het enige meisje? Bij mij is er ook maar 1 andere meid die een beetje serieus & vaak traint; er zijn wel genoeg eendagsvliegen die vooral naar de grote mannen komen kijken in het krachthok.

Hoe vaak squat jij per week?

Doe je shoulder press met losse dumbbells? Vind dat je lekker veel gewicht pakt! Ik heb nog niet eens de helft los!

Is er niet een mannetje op de gym bij jou die krachttrainers begeleidt? Ik heb echt een geweldige personal trainer, maar daarbuiten word ik ook direct van mijn gewichten af geplukt als ik iets doe wat niet goed gaat, er lopen bij mij op de gym constant trainers rond om te corrigeren/te helpen (vind ik zelf erg prettig, vind techniek moeilijk & zo belangrijk!).
Als je een oefening hebt die jij gewoon echt niet leuk vindt, moet je hem er gewoon uit halen, simple as that. Vervang 'm als je kan! Je komt niet naar de gym om chagrijnig te worden.

Jaa echt zo balen. Ik heb wel een soort van trainer(s), de jongens bij phm en mijn vriend die mij altijd heel goed helpen. Maar ik ben nu 4 maanden in Spanje en daar is hij jammer genoeg niet bij. Mis hem al heel erg en heb nog 3 maanden te gaan :o
In Nederland word ik dus supee goed begleid maar hier moet ik het gewoon even zelf doen. Ik weet zelf dat me techniek op best veel oefeningen gewoon goed is alleen die hang clean lukt steeds maar niet :(
Ik spreek geen spaans dus als die trainers op me sportschool dingen uitleggen snap ik er toch helemaal geen klap van hahaha. En verder zie ik alleen maar gasten die alles met verkeerde of gare techniek doen dus aan.hun hoef ik het ook niet te vragen :(. Dus ga hem denk inderdaad eruit halen.

Ik squat eigenlijk elke training al sinds ik ben begonnen met KT heb het er even uitgehaald maar vind het echt auper fijn om elke dag te doen. Doe nu eigenlijk een keer per week echt mijn werksetjes squats en de rest van de qeek doe ik opwarmen met squats dus ga dan in gewicht niet te hoog.

Mijn shoulderpress doe ik niet mer dumbbells maar met een barbell :)

Laatst bewerkt:
Oh, dat verklaart! Woon je tijdelijk in Spanje? Voor werk of studie? Zal daar ook vast een heel andere mentaliteit zijn! Wat balen dat je daar niet echt die hulp met techniek kan krijgen. Vooral maar veel youtuben dan, maar in de praktijk iemand die je even corrigeert is toch vaak net effe wat fijner!
Ik ben ook een squat-addict! Doe het het liefst ook elke dag. Vind het een leuk idee om op te warmen met squats, denk dat ik dat ook eens ga doen :)

Goede training hoor :o

Oh, dat verklaart! Woon je tijdelijk in Spanje? Voor werk of studie? Zal daar ook vast een heel andere mentaliteit zijn! Wat balen dat je daar niet echt die hulp met techniek kan krijgen. Vooral maar veel youtuben dan, maar in de praktijk iemand die je even corrigeert is toch vaak net effe wat fijner!
Ik ben ook een squat-addict! Doe het het liefst ook elke dag. Vind het een leuk idee om op te warmen met squats, denk dat ik dat ook eens ga doen :)

Jaa tijdelijk in Spanje voor stage dus voor mijn studie de mentaliteit is inderdaad heel anders ze zijn wat luier dan Nederlanders hahahahah. Elke dag squatten.heeft mijn techniek ook echt goed gedaan. Ben technisch best goed in squats nu alleen het gewicht nog hahaha. Ja ik vond het echt helemaal niets om maar 1 keer in de week te squatten maar je kan inderdaad ook kijken of je het wat vind om squats als warming up te doen :D

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

Dankjeee :D

Laatst bewerkt:
Doe je die shoulder press zittend of staand? Hij staat in mijn logje trouwens al millitary press (staand). Ik deed het eerst met een klein hupsje erbij vanuit de benen, maar ik merk nu dat het rustig omhoog brengen en terug brengen effectiever is. Morgen zijn de schouders weer aan de beurt :D

Doe je die shoulder press zittend of staand? Hij staat in mijn logje trouwens al millitary press (staand). Ik deed het eerst met een klein hupsje erbij vanuit de benen, maar ik merk nu dat het rustig omhoog brengen en terug brengen effectiever is. Morgen zijn de schouders weer aan de beurt :D
Staand, en ik doe zonder me benen te bewegen, als ik dat doe met die hupsjes haha dan noem ik het pushpress. Military press is volgens mij (bijna) hetzelfde. Jaa schouders fijn he (als het goed gaat haha)

Wow, sterke training hoor! Schoulder press & push press gaan lekker! En die db row :O Netjes! Ik hang al tijdje vast op de 22,5..

Oh en over je vriend, lijkt me lang zeg zo zonder elkaar.. Komt hij je wel opzoeken daar in het zonnige zuiden in de tussentijd? :)

Wow, sterke training hoor! Schoulder press & push press gaan lekker! En die db row :O Netjes! Ik hang al tijdje vast op de 22,5..

Oh en over je vriend, lijkt me lang zeg zo zonder elkaar.. Komt hij je wel opzoeken daar in het zonnige zuiden in de tussentijd? :)
Dankjee, jaa hij komt over een paar weken :D zoveel zin in!

Terug
Naar boven