Danielle21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie training!Lekker hè die Sangria! hahah. Af en toe genieten mag best toch?

Dankjee, ik was eerst ook bang dat ze hier 2 dagen dicht zouden zijn, de mensen zijn zo gelovig.. maar ik had het geluk dat ze nog open waren, stom he feestdagen haha dat alle openingstijden anders zijn enz.Lekkere train hoor ondanks het lullige einde haha.. mijn sportschool al 2 dagen dicht zo saaaaaiii
Thankss jaa ik ben ook zo benieuwd, maar echt maxen doe ik pas over 3 maanden als ik weer terug ben in het veilige Nederland haha. Ben zo benieuwd naar het gewicht dat ik dan kan op bench squat en deadliftLekkere training! Ben benieuwd hoe het gaat als de deadlift weer verhoogd wordt!
can't waittGaaf joh die landmines. Had ik nog nooit van gehoord. (Heb t ff gegoogled). Weer wat geleerd! haha

hehe, spannenddddThankss jaa ik ben ook zo benieuwd, maar echt maxen doe ik pas over 3 maanden als ik weer terug ben in het veilige Nederland haha. Ben zo benieuwd naar het gewicht dat ik dan kan op bench squat en deadliftcan't waitt

Aww ben je echt het enige meisje? Bij mij is er ook maar 1 andere meid die een beetje serieus & vaak traint; er zijn wel genoeg eendagsvliegen die vooral naar de grote mannen komen kijken in het krachthok.
Hoe vaak squat jij per week?
Doe je shoulder press met losse dumbbells? Vind dat je lekker veel gewicht pakt! Ik heb nog niet eens de helft los!
Is er niet een mannetje op de gym bij jou die krachttrainers begeleidt? Ik heb echt een geweldige personal trainer, maar daarbuiten word ik ook direct van mijn gewichten af geplukt als ik iets doe wat niet goed gaat, er lopen bij mij op de gym constant trainers rond om te corrigeren/te helpen (vind ik zelf erg prettig, vind techniek moeilijk & zo belangrijk!).
Als je een oefening hebt die jij gewoon echt niet leuk vindt, moet je hem er gewoon uit halen, simple as that. Vervang 'm als je kan! Je komt niet naar de gym om chagrijnig te worden.

. Dus ga hem denk inderdaad eruit halen.

Oh, dat verklaart! Woon je tijdelijk in Spanje? Voor werk of studie? Zal daar ook vast een heel andere mentaliteit zijn! Wat balen dat je daar niet echt die hulp met techniek kan krijgen. Vooral maar veel youtuben dan, maar in de praktijk iemand die je even corrigeert is toch vaak net effe wat fijner!
Ik ben ook een squat-addict! Doe het het liefst ook elke dag. Vind het een leuk idee om op te warmen met squats, denk dat ik dat ook eens ga doen![]()

Staand, en ik doe zonder me benen te bewegen, als ik dat doe met die hupsjes haha dan noem ik het pushpress. Military press is volgens mij (bijna) hetzelfde. Jaa schouders fijn he (als het goed gaat haha)Doe je die shoulder press zittend of staand? Hij staat in mijn logje trouwens al millitary press (staand). Ik deed het eerst met een klein hupsje erbij vanuit de benen, maar ik merk nu dat het rustig omhoog brengen en terug brengen effectiever is. Morgen zijn de schouders weer aan de beurt![]()
Dankjee, jaa hij komt over een paar wekenWow, sterke training hoor! Schoulder press & push press gaan lekker! En die db row :O Netjes! Ik hang al tijdje vast op de 22,5..
Oh en over je vriend, lijkt me lang zeg zo zonder elkaar.. Komt hij je wel opzoeken daar in het zonnige zuiden in de tussentijd?![]()
zoveel zin in!