MuscleMeat

yvn's log

Dat is wel heel stoer hoor, in je eentje in Spanje!!

Bij pushpress denk ik altijd aan dumbells, maar dat was indd wel dat hupsje waar ik het over had :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel heel stoer hoor, in je eentje in Spanje!!
haha dankje, was ook super zenuwachtig vlak voor ik wegging maar nu gaat alles zn gangetje en wen er
best aan.

Donderdag 24-04
Van te voren even me heupen gestretched voor het eerst. Was super oncomfortabel om te doen maar werkt wel echt heel goed. Dankje voor de tip tymen:D :D :D

Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
3x55
10x57.5 rep out was 3+ dus ging echt super makkelijk maar vertik het gewoon om meer dan 10 herhalingen te doen.. is al veel te veel haha

BOR
5x20
5x30
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55

Stifflegged DL
5x50
5x55
3x60
3x60
3x60
3x60 VPR

Frontsquat
5x20
5x30
5x35
3x40
3x40
3x40

Legpress
8x40
8x60
8x70

Training ging wel echt lekker :D

Laatst bewerkt:
Die zit bij ons in de bootcamp en dus met dumbells. Ik was wel bekend met de millitary press, maar ik was nog niet sterk genoeg om dat zonder hups te doen. Blijkbaar was dat dus gewoon de pushpress, stond ik niet zo bij stil.

Nice train!!

Haha volgende keer verhogen dus die deadlift! Had ik afgelopen deadlift training ook, moest ook repout zijn, toen had ik er 14 gaat nergens meer over die herhalingen haha! Wel fijn dat het zo goed gaat daar :D

Die zit bij ons in de bootcamp en dus met dumbells. Ik was wel bekend met de millitary press, maar ik was nog niet sterk genoeg om dat zonder hups te doen. Blijkbaar was dat dus gewoon de pushpress, stond ik niet zo bij stil.

Dat is ook niet erg toch. Negatieve weerstand helpt bij het opbouwen, dus als jij met pushpress die laatste paar reps kan doen en op de negatieve weerstand focust, dan kun je de volgende keer misschien wel net die laatste reps military press halen. Ik doe dat ook bij military press. Ik ga elke keer nog net een gewicht hoger en maak 'm met push press af.

haha maakt niet uit toch, ik vervang soms military door pushpress als ik op de military heel lang vast zit :)

Dankjee :D

Haha volgende keer verhogen dus die deadlift! Had ik afgelopen deadlift training ook, moest ook repout zijn, toen had ik er 14 gaat nergens meer over die herhalingen haha! Wel fijn dat het zo goed gaat daar :D
Hihi ik hou bij me squat denk even me schema aan zoals het nu is want zit over een paar weken al aan me 1rm.. Als het steeds zo makkelijk blijft miss ophogen inderdaad. Durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik dan opeens te snel vastloop. Maar we zullen zijn 14 is wel echt heel hoor hahahaha :)

Morgen heeft me vriend een wedstrijd baal wel een beetje dat ik er niet bij kan zijn :(

Laatst bewerkt:
Zaterdag 26-04
Yess eindelijk een meisje intnoet in de gym die ook krachttraining doet super leuk, we hebben.telefoon nummers uitgewisseld en gaat nu kijken.of we samen kunnen trainen, maakt rt roch wel echt wat leuker. En wat ik al had verwacht is ze ook niet spaans maar frans haha.
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50
Ging echt easy chill

bench
5x20
5x25
5x30
3x35
4x37.5 rep out was 3+ ging dus niet super, heb de laatste tijd super veel.last van.me.pols heb altijd armbandjes eromheen.zitten en denk dat het daar door komt (ze zitten vast en.kunnen niet los) maar ik stel het toch een beetje uit omdat ik ze niet eraf wil knippen :(

Incline bench
5x20
5x25
5x30 PR
5x30
5x30 ging easy moest denk hiervior een beetje eraan wennen dat het zo anders is haha.

Dumbbell fly
8x5
5x8
5x8
5x8 VPR

Barbellcurl
10x20
10x20
10x20

Pushdown
10x20
10x20
10x20

Landmines
10xlege halter
8x5
8x5
Zioooveel last van me pols dus gestopt :(

Pulldown
10x30
8x40
8x45
8x50

Leuk dat je een medestander hebt gevonden! Zo ben je ook wat minder eenzaam in de gym :)

Super leuk dat je een meisje hebt ontmoet daar die ook fanatiek sport! Goeie training weer hoor! Had je vriend powerlift wedstrijd? Snap dat t dan klote is om er niet bij te zijn! Mijn vriend heeft morgen ook een wedstrijd hihi, ik ga m'n keel maar vast schrapen :P

Leuk dat je een medestander hebt gevonden! Zo ben je ook wat minder eenzaam in de gym :)
Jaa klopt ze vertelde me ook dat ze zoo vaak raar word aangestaard enzo door iedereen dus ze vond het heel.leuk.om dan eindelijk ook een meistje te zien die hetzelfde doet :D

Super leuk dat je een meisje hebt ontmoet daar die ook fanatiek sport! Goeie training weer hoor! Had je vriend powerlift wedstrijd? Snap dat t dan klote is om er niet bij te zijn! Mijn vriend heeft morgen ook een wedstrijd hihi, ik ga m'n keel maar vast schrapen :P
Jaaa echt super lwuk :D Nee hij had strongman wedstrijd in Heerle, over 3 weken.heeft hij.powerliften, waar ik ook niet nij kan.zijn :( jaaa wedstijd seizoen he hahaha succes met aanmoedigen! :)

Balen dat je niet bij je vriend zijn wedstrijden kan zijn. Maar een beetje volgen lukt je toch wel? Internet oid?

Leuk dat je iemand hebt ontmoet om mee te trainen. Altijd leuker om samen te kunnen gaan he!
Jammer van je pols. Maar als die armbanden te strak zitten is het misschien toch beter om ze eraf te halen.
Misschien kan je er zelf nog een sluiting tussen zetten ofzo?

Nice train verder !

Balen dat je niet bij je vriend zijn wedstrijden kan zijn. Maar een beetje volgen lukt je toch wel? Internet oid?

Leuk dat je iemand hebt ontmoet om mee te trainen. Altijd leuker om samen te kunnen gaan he!
Jammer van je pols. Maar als die armbanden te strak zitten is het misschien toch beter om ze eraf te halen.
Misschien kan je er zelf nog een sluiting tussen zetten ofzo?

Nice train verder !

Jaa kan tegenwoordig allemaal wel gelukkig, maar het is toch leuker om er zelf echt bij te zijn. Maarja als ik terug ben kan dat weer :)

Ja had er al een tijdje last van maar wou het elke keer niet toegeven omdat ik ze al zo lang om heb hahah klinkt echt heel stom maar denk dat ik me een beetje "naakt" voel als ik ze eraf haal. Dus heb maar besloten om te beginnen met de helft weg te halen. Heb er twee heel los gekregen dus blijj haha als ik het zo lees klinkt het echt achterlijk dat ik me zo druk maak over een paar stukjes touw om me arm..

Maandag 28-04
Super gare training was super moe echt waarom? Ging nergens over.. Gelukkig had ik me gym maatje om.me een beetje op te vrolijke :)
Deadlift
5x50
5x60
5x65
5x70 ging nergens meer over echt slecht

Frontsquat
5x20
5x30
5x35
3x40
3x40
3x40

Legpress
8x40
8x60
8x70
8x70
8x70

Landmines (gewicht zonder halter)
8xlege halter
8x5
8x7.5
8x10 PR
8x10
8x10 het enige wat een beetje normaal ging haha

Hyperextentions
15xbw
15xbw+5
15xbw+10
15xbw+15

T-bar row (gewicht zonder halter)
5x20
5x30
5x35
5x35
5x35

Tja zulke dagen zitten er toch bij helaas.. Klote dat het als een gare training aanvoelde.. Het blijven toch nog goeie gewichten hoor!

Ondanks dat je gaar was toch een lekkere training als ik de gewichten zo zie! En nog een PR'etje ook ;)

Wauw en dat noemt ze dan een slechte training. Mooie gewichten hoor! STERK! :D:):cool:

Terug
Naar boven