Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij pushpress denk ik altijd aan dumbells, maar dat was indd wel dat hupsje waar ik het over had![]()
haha dankje, was ook super zenuwachtig vlak voor ik wegging maar nu gaat alles zn gangetje en wen erDat is wel heel stoer hoor, in je eentje in Spanje!!

Bij pushpress denk ik altijd aan dumbells, maar dat was indd wel dat hupsje waar ik het over had![]()
Die zit bij ons in de bootcamp en dus met dumbells. Ik was wel bekend met de millitary press, maar ik was nog niet sterk genoeg om dat zonder hups te doen. Blijkbaar was dat dus gewoon de pushpress, stond ik niet zo bij stil.
haha maakt niet uit toch, ik vervang soms military door pushpress als ik op de military heel lang vast zitDie zit bij ons in de bootcamp en dus met dumbells. Ik was wel bekend met de millitary press, maar ik was nog niet sterk genoeg om dat zonder hups te doen. Blijkbaar was dat dus gewoon de pushpress, stond ik niet zo bij stil.

Dankjee

Hihi ik hou bij me squat denk even me schema aan zoals het nu is want zit over een paar weken al aan me 1rm.. Als het steeds zo makkelijk blijft miss ophogen inderdaad. Durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik dan opeens te snel vastloop. Maar we zullen zijn 14 is wel echt heel hoor hahahahaHaha volgende keer verhogen dus die deadlift! Had ik afgelopen deadlift training ook, moest ook repout zijn, toen had ik er 14 gaat nergens meer over die herhalingen haha! Wel fijn dat het zo goed gaat daar![]()

Jaa klopt ze vertelde me ook dat ze zoo vaak raar word aangestaard enzo door iedereen dus ze vond het heel.leuk.om dan eindelijk ook een meistje te zien die hetzelfde doetLeuk dat je een medestander hebt gevonden! Zo ben je ook wat minder eenzaam in de gym![]()

Jaaa echt super lwukSuper leuk dat je een meisje hebt ontmoet daar die ook fanatiek sport! Goeie training weer hoor! Had je vriend powerlift wedstrijd? Snap dat t dan klote is om er niet bij te zijn! Mijn vriend heeft morgen ook een wedstrijd hihi, ik ga m'n keel maar vast schrapen![]()
Nee hij had strongman wedstrijd in Heerle, over 3 weken.heeft hij.powerliften, waar ik ook niet nij kan.zijn
jaaa wedstijd seizoen he hahaha succes met aanmoedigen! 
Balen dat je niet bij je vriend zijn wedstrijden kan zijn. Maar een beetje volgen lukt je toch wel? Internet oid?
Leuk dat je iemand hebt ontmoet om mee te trainen. Altijd leuker om samen te kunnen gaan he!
Jammer van je pols. Maar als die armbanden te strak zitten is het misschien toch beter om ze eraf te halen.
Misschien kan je er zelf nog een sluiting tussen zetten ofzo?
Nice train verder !