- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaa haha hopelijk gaat het donderdag op dit boute bankje ook gewoon goed
Jeahh was niceeZelfs je laatste setje bench ging nog hard. Goed gedaan hoor.
Thankss
Die hebben te maken met een persoon die niet goed oplet en te dicht bij een halter gaat staan. Niet echt de bedoeling dus. Had daarna een setje extra gedaan
Haha dankje
ThanksssDit is voor mij met knallen nog niet eens haalbaar.. pfff.. rustig aan.Nice!

DankjeeSluit me aan bij de rest, wat voor jou een rustige training is, is voor mij op dit moment een mooi doel om naartoe te werken.
Ach was al te verwachten twee dagen achter elkaar op dezelfde oefening zo dicht bij mijn max te zitten is niet echt mogelijkSoms heb je zo'n dag he, toch knap dat je wel bent gaan trainen!
maarja kan nu wel setjes draaien super dicht bij mijn max dusss beloofd veel goedsThankss hahaPapbeentjesbenen..
Lekkere squats, doe je na elke normale squat sets de paused sets?![]()
Dat bedoel ik, mooie gewichten! Ooit ga ik dat hopelijk kunnen ja ..Voor nu nog niet .Positief jaloers 
ThanksssIk kan die gewichten niet "ff" tillenDat bedoel ik, mooie gewichten! Ooit ga ik dat hopelijk kunnen ja ..Voor nu nog niet .Positief jaloers
![]()
vooruitgaan kan echt snel gaan hoor dus je bent er zeker snel, zulke spectaculaire gewichten zijn het namelijk niet.Thankss
Haha moest echt even een pause nemen na die paused squat het was echt erg..
ja dan leer je spanning vast te houden onderinDie paused squat wil ik ook gaan proberen (ook paused bench.. ben toch onderaan het zwakst en dat schijnt te helpen).