MuscleMeat

yvn's log

waarom zoveel setjes bench?

maar is dat wel goed om zoveel te benchen? Lijkt me een beetje veel volume

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
maar is dat wel goed om zoveel te benchen? Lijkt me een beetje veel volume
Jij zit 24/7 te haten op mijn volume.
Elke keer als jij reageert in mijn log weet ik dat je klaagt over mijn volume. Als ik merk dat het werkt voor mij waarom zou ik dat dan aan jou uit moetten leggen?

b*ch fight

kijk uit

dadelijk bench je nog meer dan ik

blijf me verbazen over hoeveel gains je maakt hnnng iedere training knal je ze er weer uit

Jij zit 24/7 te haten op mijn volume.
Elke keer als jij reageert in mijn log weet ik dat je klaagt over mijn volume. Als ik merk dat het werkt voor mij waarom zou ik dat dan aan jou uit moetten leggen?

??? laatste paar pagina's

Hoe weet je dan of het optimaal is wat je doet?

Waarom zou het niet goed zijn? Wat is er mis met zoveel volume?

te veel is niet goed. Of dit te veel is is een andere vraag, ik werp alleen het vraag stuk op

??? laatste paar pagina's

Hoe weet je dan of het optimaal is wat je doet?

te veel is niet goed. Of dit te veel is is een andere vraag, ik werp alleen het vraag stuk op

Jij zegt dat het jou teveel volume lijkt. Wat is voor jou teveel? Het lijkt me een beetje onnodig om te zeggen, maar als yvn het doet, zal het wel goed zijn toch? Blijf het je niet afvragen (zelfde geldt voor deadlift), ze heeft het al vaker uitgelegd.

Yvonne waarom doe je zo weinig rear delt werk

Nog wat fitspo voor je bench en je arch

JSNE0ra.gif

• #1.753
Hmmm mirin arch

meaantje: je weet dat er verschillen zijn ook tussen wat optimaal is voor damesliftsters en voor herenlifsters?

do tell..ben wel benieuwd naar

• #1.757
Oke nu is het goed, graag ergens anders verder discussiëren over volume maar niet in mijn log.

• #1.759
Vrijdag 27-02
Sumo dl
3x3x90

Conventional dl
5x3x80

Squat
5x5x75

• #1.760
Zondag 01-03
Squat
7x3x75

Paused bench
3x1x60 (laatste twee met signalen)

Boardpress (1-board)
3x3x65

Conventional Dl
3x90
1x95
3x3x70
Zo traag van de grond. Komt denk ik omdat ik zoveel sumo heb gedaan de laatste tijd, moet daar echt aan werken.

Ik ga mijn schema beetje aanpassen. Op dinsdag na squat lichte sumo dl, vrijdag zwaardere sumo dl en lichte conventional dl en op zondag zware conventional dl met weinig volume.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven