Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rtodeep zei:

Yzord zei:Na veel wikken en wegen, heb ik de knoop maar doorgehakt. Het was jaren mijn metgezel in goede of slechte tijden. Heb er ook nooit last van gehad, maar ik vind het tijd om maar eens verder te kijken dan te blijven hangen in mijn jeugd.
Yzord gaat proberen te stoppen met blowen. Ik rook in juni 2006 al 18 jaar. Softdrugs welteverstaan, want normaal roken heb ik niet gedaan. Ik ben ermee begonnen in een periode waarin ik heel erg zocht naar hetgeen wat mij zaligheid kon brengen. Ok, softdrugs heeft dat nooit gedaan, maar ik heb wel zeer mooie tijden meegemaakt met softdrugs. Joints van een meter, tulpen zo groot als een zonnebloem, pure joints, waterppen, lachkicks, vreetkicks etc. alles heb ik wel gehad, maar dat was allemaal in een periode dat ik zoiets nog kon veroorloven.
De laatste 10 jaar hoorde blowen gewoon bij mijn leven. Ik stond ermee op en ik ging er zeker mee naar bed. Ik heb dagen gehad dat ik 25 gulden per dag betaalde. Ik heb er nooit voor hoeven stelen, maar als ik toendertijd moest kiezen wat ik met mijn laatste joetje ging doen, dan was de keuze snel gemaakt. Het werd eerder een noodzaak dan dat het een recreatieve bijkomstigheid was. Gelukkig heb ik dit wel de laatste jaren onder controle gekregen, maar meer omdat ik een vaste dealer heb gevonden die mij goed spul voor goedkoop kon leveren.
Maar ondanks dat ik dat wel onder controle kreeg, was er nog een andere bijkomstigheid. Je eigen wereldje. Als ik bijvoorbeeld met mijn vriendin afsprak om smiddags ergens naar toe te gaan en ik rookte van te voren een joint, dan wilde ik smiddags niet meer gaan. Maar ging ik dan wel mee, dan was ik een stuk schuwer dan normaal (normaal klap ik alles eruit, schijt an) en zat ik alleen maar op de klok te kijken of we al konden gaan. Mijn vriendin heeft me altijd begrepen daarin (waarom snap ik niet, want het is soms behoorlijk egoistisch). Ook merkte ik, vooral de laatste jaren, dat er een tweede Yzord ontstond. Waarom een tweede Yzord en niet een tweede Alex? Omdat ik dit vooral merkte op forums/nieuwsgroepen, waar ik inmiddels al gemiddeld 10 jaar rondhang.
Ik ben namelijk zo'n type die graag de discussie aangaat. Puur voor de discussie, maar ben ik nuchter, dan ben ik een stuk feller dan wanneer ik geblowed had. Als ik dan, stoned, de thread soms nalas, dan schaamde ik soms de ogen uit mijn kop en vroeg me soms af of ik dat werkelijk geschreven had. Ok, misschien goed om dat te beseffen, maar zodra ik weer nuchter was ging ik weer net zo hard de strijd aan,. Dit resulteerde soms in het niet willen lezen van een thread als ik stoned was omdat ik dan geen duidelijk antwoord kon verschaffen op de kritiek die werd geleverd. Daar moet ik dan echt nuchter voor zijn.
Het moet gewoon stoppen. Na 18 jaar is het voldoende geweest. Of ik het red, weet ik niet, want alles is zeer snel toegankelijk voor mij (mijn buurman is bijv. die dealert), maar ik wil het op zeker gaan proberen. Ik heb zoveel redenen om te stoppen, maar er zijn zo weinig redenen waarom ik verder zou gaan, dat ik dus vandaag, na jaren wikken en wegen, de knoop heb doorgehakt.
Zo zal ik er financieel ook op vooruit gaan, maar ook qua gezondheid. Ook zal dit positief effect hebben op mijn training, studie en op mijn omgeving. Er kleven ook nadelen aan vast. Zo zal ik de komende tijd behoorlijk sjagerijnig zijn, waar ik best tegenop kijk.
Ik hoop dan ook een beetje op jullie steun. Dbb is toch het enige forum waar ik nog maar rondhang, dus mocht ik wat raar uit de hoek komen of een beetje te fel in een disccusie gaan zitten, dan hoop ik dat jullie me er een beetje op wijzen.
Ok, vandaag gaat het dus gebeuren. Mijn hasj is op, dus nu is the time. Hopelijk gaat het me lukken, want zoals eerder gezegd blow ik al zolang dat ik me niet eens kan heugen hoe het is om zonder te zitten. Vandaag zet ik de streep onder mijn "jeugd".

marz01 zei:Nou hou maar een logje bij dan he.
Reken eens uit wat voor auto je had kunnen kopen van die 18 jaar blowen.
Maar succes gozer gaat je zeker lukken!!!