XXL Nutrition

Yzord stopt ermee!

succes kerel, je bent een vent met karakter... als je echt wilt lukt het je !

succes kerel!!!:thumbs:

nu Corléone nog van de sos af:D j/k ;)

Dit kun jij wel! Veel succes!

Succes :)

Maar het gaat je lukken bro.

Zie het als een expiriment, ik dacht ook altijd dat het geen invloed had, ik groeide hard en ging goed vooruit, ik at een shitload.

Maar na verloop van tijd toen ik stopte, toen ging ik nòg harder vooruit, wat ik voorheen nooit had kunnen denken.

Geef het de tijd, na een tijd stoppen zul je echt verbaasd zijn hoeveel het uitmaakt, dan heb je pas vergelijksmateriaal. :)

Morgen word het een moeilijke dag denk ik, bijt door :thumbs:

Heel veel succes!

Zet 'm op Yzord! Die auto komt er dan nog wel eens van, als je vriendin het toelaat.

Gewoon doen en mocht je jezelf betrappen op een drang naar het smoken, denk dan aan al die blowende nietsnutten (aka alto's).

Succes Bro!

Als je girlie die jaren stoner-egocentrisme met je heeft overleefd, moet een paar weken gesjacherijn ook wel lukken, denk ik? En als straks je zuurstof-huishouding en conditie zo verbeterd is, dat je haar 5 keer achter elkaar klaar kan beuken in 1 sessie, klaagt ze vast niet meer ;)

Effe serieus: Focus die negatieve energie die je gaat tegenkomen op de BB's en de DB's in pure spieren-pompende beul-sessies. Kom je daarna met eenzelfde grijns op je gezicht thuis als wanneer je klepperstoned bent, maar dan beter, want zelfvoldaan!

Succes! Houd je sig voor ogen!1!

suc6

uncLez zei:
Als je girlie die jaren stoner-egocentrisme met je heeft overleefd, moet een paar weken gesjacherijn ook wel lukken, denk ik?

precies, moet wel te doen zijn. Heel veel sterkte ermee iig, en houd ons op de hoogte.

Marky zei:
Zie het als een expiriment, ik dacht ook altijd dat het geen invloed had, ik groeide hard en ging goed vooruit, ik at een shitload.

Maar na verloop van tijd toen ik stopte, toen ging ik nòg harder vooruit, wat ik voorheen nooit had kunnen denken.

Geef het de tijd, na een tijd stoppen zul je echt verbaasd zijn hoeveel het uitmaakt, dan heb je pas vergelijksmateriaal. :)
Exact de reden waarom ik ook maar eens ga stoppen.
Er zijn laatst wat draadjes voorbij gekomen met discussies over de nadelige effecten van softdrugs.
Ik blow al heel wat jaar flink veel en toch ga ik prima vooruit. Maar weet ik hoe hard ik vooruit kan gaan als ik niet blow? Nee. :o
En het kost een smak geld en het is niet al te best voor je longen.

Succes Yzord. Je humeur en het inslapen zullen de komende tijd dramatisch slecht zijn, want dat hoor je van iedereen die veel heeft geblowd en stopt. Het is 2 a 3 weken af en toe flink op de tanden bijten.

Dit weekend mijn vriendin even inlichten waarom ik de komende 2 weken niet te genieten ben haha.

Misschien heeft Yzord op DBB een nieuwe rage ontketend: dat alle hardcore blowers hun lange vloei aan de wilgen hangen :D

Woohoo... Lauw gaat ook stoppen!

Enne Yzord, misschien een echte of anders een virtueel spaarvarken maken en daar het geld in stoppen, wat je anders aan je wiet uitgegeven zou hebben? Dat kan ook heel motiverend werken. Sowieso gaat je bruiloft een kostbare zaak worden.

Vandaag is je eerste jointloze dag. Ik wens je heel veel succes man en het beste natuurlijk met je toekomstige vrouw! Ze zal trots op je zijn.

suc6 kerel.. gaat goed komen.. waar een wil is is een weg :wl:

P.S. die smile heeft niet echt betrekking op de post maar ik vond hem gewoon grappig .... :D

Als je niet in slaap kunt komen, kan ik je ghb van harte aanraden. Succes met het niet-blowen, ik ben erg benieuwd.

Goed bezig bro!

Maar je moet niet denken 'zal het wel lukken?'. Je gaat voor de spiegel staan, kijkt jezelf aan en zegt: ik ga verdomme stoppen met die shit. Dan fl**ker ja alle zooi weg en stop je, klaar! En dan niet van die loze pogingen, geen laatste jointje, gewoon kappen met die handel!

Je bent een vent, je bent een ****ing terminator man, je kan ook alke dag dat ranzige vreten naar binnen pompen dus over discipline hoeven we je niets te vertellen.

Terug
Naar boven