AndroidHealthClinic

Zeer brute 18 jarige bodybuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ãàëåðåè ñàéòà www.body-building.ru - Îòêðûòûé êóáîê Ñàíêò-Ïåòåðáóðãà è Ëåíèíãðàäñêîé îáëàñòè 2006

"Äâàæäû Äâà" - ãàçåòà ãîðîäà Àïàòèòû

voor de gene die dachten dat het photoshop was , ECHT dus (zie link) en nu ophouden met dat jaloerse gedoe die gozer verdient respect. Ik heb het nog opgezocht op internet en hij bodybuild al vanaf zijn 13e. En met AAS of niet hij verdient respect echt grappig hoe sommige denken dat je wat naalden in je reet kan zetten en dan er zo komt uit te zien. Het is nog altijd een sport waarbij discipline de grote factor is en dat is iets wat deze jongen duidelijk heeft. respect dus. Hij is ook gezond en drinkt en rookt niet. Voor de gene die denken dat ie zogenaamd dood is voordat ie 25 is, Helaas ook bullshit hijs harstikke gezond.

Hero inderdaad!

WAUW MAN jammer van de roids damn wat een lichaam kom ik aan met me fotootje hier wat een aanfluiting

RESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?

Zo dom, zo naief..... ach hopelijk komt wijsheid bij jou met de jaren :D

on topic: super fysiek, maakt mij persoonlijk geen reet uit hoe jong hij begonnen is met kuren. Ik denk dat er een hoop members voor deze fysiek zouden tekenen op deze leeftijd!

Ãàëåðåè ñàéòà www.body-building.ru - Îòêðûòûé êóáîê Ñàíêò-Ïåòåðáóðãà è Ëåíèíãðàäñêîé îáëàñòè 2006

"Äâàæäû Äâà" - ãàçåòà ãîðîäà Àïàòèòû

voor de gene die dachten dat het photoshop was , ECHT dus (zie link) en nu ophouden met dat jaloerse gedoe die gozer verdient respect. Ik heb het nog opgezocht op internet en hij bodybuild al vanaf zijn 13e. En met AAS of niet hij verdient respect echt grappig hoe sommige denken dat je wat naalden in je reet kan zetten en dan er zo komt uit te zien. Het is nog altijd een sport waarbij discipline de grote factor is en dat is iets wat deze jongen duidelijk heeft. respect dus. Hij is ook gezond en drinkt en rookt niet. Voor de gene die denken dat ie zogenaamd dood is voordat ie 25 is, Helaas ook bullshit hijs harstikke gezond.

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

wauw... wat een lichaam voor een 18 jarige!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die linkse :roflol:

Roids zijn goed voor je man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven