D600
Cool Novice
- Waardering
- 0
ik zie dat als valsspelen, wat is de volgende stap? spier implantaten?
euh...wtf?
nog veel te ontdekken geloof ik 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog veel te ontdekken geloof ik 
ik stel voor dat je ook eens gaat gebruikenRESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?

RESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?
Ãàëåðåè ñàéòà www.body-building.ru - Îòêðûòûé êóáîê Ñàíêò-Ïåòåðáóðãà è Ëåíèíãðàäñêîé îáëàñòè 2006
"Äâàæäû Äâà" - ãàçåòà ãîðîäà Àïàòèòû
voor de gene die dachten dat het photoshop was , ECHT dus (zie link) en nu ophouden met dat jaloerse gedoe die gozer verdient respect. Ik heb het nog opgezocht op internet en hij bodybuild al vanaf zijn 13e. En met AAS of niet hij verdient respect echt grappig hoe sommige denken dat je wat naalden in je reet kan zetten en dan er zo komt uit te zien. Het is nog altijd een sport waarbij discipline de grote factor is en dat is iets wat deze jongen duidelijk heeft. respect dus. Hij is ook gezond en drinkt en rookt niet. Voor de gene die denken dat ie zogenaamd dood is voordat ie 25 is, Helaas ook bullshit hijs harstikke gezond.