MuscleMeat

Zeer brute 18 jarige bodybuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijt me zeer,maar er klopt niets van vind ik. Vind het echt niet mooi,helemaal niet icm die babyface van hem!

Wat ****T het nou hoe je kop eruit ziet!?!
het gaat om het lichaam. een hoofd beoordelen doe je maar op superdudes...:D

ronnie naturel, maar jongens toch, da geloof je nu toch zelf niet, ga eerst maar wat onderzoek doen voor je iets zegt, pfff, gwn lachwekkend wat jij zegt

BAN!
Ga maar met je "D600"telefoontje spelen... NATUREL bodybuilding is niet voor jou weggelegd.

He kijk dit is die kerel uit het filmpje van de russische straatkinderen die dat bruine spul injecteerde

Het was dus toch tren !

ronnie naturel, maar jongens toch, da geloof je nu toch zelf niet, ga eerst maar wat onderzoek doen voor je iets zegt, pfff, gwn lachwekkend wat jij zegt

De papegaai en ambasadeur voor DBB.com

Het ziet er ogenschijnlijk uit dat het echt is, gezien de hoeveelheid foto's. Daarvoor moet je een pro met FS zijn en er dagen mee bezig zijn tenminste, en omdat alleen te faken lijkt me het sterk dat iemand die moeite doet...

Ik zou weleens willen weten wat z'n trainingsjaren zijn, z'n stats, motivatie, kuurverleden e.d.

Hier valt Shane Giese bij in het niets. Je zou bijna zeggen dat deze jongen z'n hoofd moet trainen.

De papegaai en ambasadeur voor DBB.com

Het ziet er ogenschijnlijk uit dat het echt is, gezien de hoeveelheid foto's. Daarvoor moet je een pro met FS zijn en er dagen mee bezig zijn tenminste, en omdat alleen te faken lijkt me het sterk dat iemand die moeite doet...

Ik zou weleens willen weten wat z'n trainingsjaren zijn, z'n stats, motivatie, kuurverleden e.d.

Hier valt Shane Giese bij in het niets. Je zou bijna zeggen dat deze jongen z'n hoofd moet trainen.

jezus lees dan eens heel het topic man ik heb 2 links geplaats en gezegt hoe lang deze jongen al traint. Mij links bewijzen zoiezo dat het geen fake is. Grappig hoe mensen erover heen lezen ???

Sorry hoor maar ik vind het eigenlijk ziekelijk dat zo een jonge knaap er zo uit ziet. Zijn kinderkop en lichaam passen totaal niet bij elkaar. Dit is natuurlijk maar mijn mening.

leg me deze maffe opmerking eens uit

dat jij je kop vanonder die steen moet uithalen alvorens je iets zegt, je ziet toch ook dat i aan de aas zit, waarom altijd die rotopmerkingen over juice, je zit hier in de PRO sectie ,een sectie waar 99% van de fotos gejuicede kerels zijn, minder respect omdat i juiced, blijf dan uit de sectie. ben je jaloers dat zei dit hebben behaald en jij niet, steek het dan maar op de juice ja!

respect voor die knul ziet er damn good uit!

dat jij je kop vanonder die steen moet uithalen alvorens je iets zegt, je ziet toch ook dat i aan de aas zit, waarom altijd die rotopmerkingen over juice, je zit hier in de PRO sectie ,een sectie waar 99% van de fotos gejuicede kerels zijn, minder respect omdat i juiced, blijf dan uit de sectie. ben je jaloers dat zei dit hebben behaald en jij niet, steek het dan maar op de juice ja!

respect voor die knul ziet er damn good uit!

dat is precies wat ik ermee bedoel ;)

idd respect voor deze gast en ook voor Beast No1 :p

Die site ligt nu al paar dagen plat, iemand de foto's nog ergens staan in cache? Dan zet ik ze ff online in dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven