XXL Nutrition

Zeer brute 18 jarige bodybuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit allemaal echt is... Respect voor dat 18-jarige "mannetje".:eek:

inderdaad. Volgens mij denkt iedereen dit te bereiken met wat AAS in je reet. Dit is gewoon ongekend goed! En dat gelul over: hij piekt te vroeg, en zonde op zo'n jonge leeftijd kuren etc. Realiseer je wel dat het gros van de top bodybuilders op jonge leeftijd, lees onder de 18, zijn begonnen met kuren.

Bron?

Geeft toch wel aan dat iedereen hier op het board er principieel op tegen is om (zo vroeg) te beginnen met kuren.

Wil niet zeggen dat als je op je 22e begint dat je geen grote pro kunt worden.

Bron?

Geeft toch wel aan dat iedereen hier op het board er principieel op tegen is om (zo vroeg) te beginnen met kuren.

Wil niet zeggen dat als je op je 22e begint dat je geen grote pro kunt worden.

Het grootste en bekendste voorbeeld is Arnold wel en die groeide er ook niet minder op. Onze eigen Jerry Koolhoven is ook voor zn 18de begonnen met kuren trouwens.
En ik ben er ook voor om natural er zoveel mogelijk uit te halen en dan pas kuren te overwegen. De meeste pros hadden op hun 20ste al fysieken waar je U tegen zegt. Kijk maar naar foto's van een jonge Lee Priest, Jay Cutler, Markus Ruhl.

Echt top dit!

Wellicht de nieuwe James Flex Lewis. Ook iemand die er zo uitzag, op z'n 18/19e, maar dan met betere gedefinieerde benen.

had ik er maar zo bijgestaan..

zelfs als het fotoshop is bestaat er toch een kerel van ongeveer die leeftijd die zo'n fysiek heeft. De kop die erop staat doet er niet toe uiteindelijk

wat een gelul hier allemaal:rolleyes: ...niet gezond...te vroeg kuren...fotoshop...het zijn wel zulke gasten die op de olympia komen en dan wel in hun 20ger jaren zoals een shawn ray,jay cutler en een phill heath als elke BB'er de DBB.COM regels moet gaan naleven zullen de wedstrijden niet echt bezienswaardig meer zijn SAD BUT TRUE

RESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?

RESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?
waarom minder respect als het met anabolen gebeurd?

nogmaals een genetic freak met discipline en een sponser kan het verbrengen ;)

ik zie dat als valsspelen, wat is de volgende stap? spier implantaten?

:eek: 18 jaar en dan al zo.......

hoop dat ie het weet vast te houden dan

Ik heb niet alle posts doorgelezen maar op de foto waar dat gastje naast die oude duivel staat zie je heel duidelijk een horizontale lijn bij de haargrens en bij de kin, veroorzaakt door het "uitsnijden" van het gezicht en vervolgens het plakken op deze foto. Verder ziet die gozer er lichamelijk supppppper deluxe uit, hij mag mij zijn schema's even mailen

Verder ziet die gozer er lichamelijk supppppper deluxe uit, hij mag mij zijn schema's even mailen[/QUOTE]

tip1--->veel spuiten;)

weet iemand de directe link van waar de pics vandaan komen? zo te zien van body-building.ru maar waar precies op die site iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven