Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad. Volgens mij denkt iedereen dit te bereiken met wat AAS in je reet. Dit is gewoon ongekend goed! En dat gelul over: hij piekt te vroeg, en zonde op zo'n jonge leeftijd kuren etc. Realiseer je wel dat het gros van de top bodybuilders op jonge leeftijd, lees onder de 18, zijn begonnen met kuren.
Bron?
Geeft toch wel aan dat iedereen hier op het board er principieel op tegen is om (zo vroeg) te beginnen met kuren.
Wil niet zeggen dat als je op je 22e begint dat je geen grote pro kunt worden.
...niet gezond...te vroeg kuren...fotoshop...het zijn wel zulke gasten die op de olympia komen en dan wel in hun 20ger jaren zoals een shawn ray,jay cutler en een phill heath als elke BB'er de DBB.COM regels moet gaan naleven zullen de wedstrijden niet echt bezienswaardig meer zijn SAD BUT TRUERESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?
waarom minder respect als het met anabolen gebeurd?RESPECT! als dit teminste zonder rotzooi is. Echt knap, ben zelf 17 en ik snap echt niet hoe hij dit zo voor elkaar heeft gekregen?

ik zie dat als valsspelen, wat is de volgende stap? spier implantaten?

een expert member zo te lezen!