MuscleMeat

Zeer slecht slapen na goede workout|help

osmank

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Telkens als ik een goede training achter de rug heb, kan ik 's nachts zeer moeilijk slapen. Aan wat kan dat liggen? Ik voel me ook heel moe, maar slapen, gaat niet... Voor de training neem ik een half uur op voorand, AMINO X, en een kwartier voor mijn training MYOO-BLITZ en na de training mijn gewone proteine shake. Mijn workout gebeurt schitterend, tot ik in mijn bed lig 's nachts... Heel anbetant...

Groeten.

Test is wat er gebeurd als je geen Myo-Blitz neemt, hier zit namelijk cafeïne in. Halfwaardetijd van cafeïne is 4.9 uur :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk het ook, maar zonder MYOO-blitz gaat mijn training niet zo goed als dat ik het met doe... Maarja, ik denk ook dat het aan dat ligt, en ik ga ook laat trainen tegen 20u tot 22 u. Dus dat kan goed waar zijn wat je zegt... Iets vroeger gaan trainen is de boodschap dan :)

ja gewoon eerder train.. eventueel kan je melatonine bestellen. hebben ze bij body en fit shop wel

Ik denk het ook, maar zonder MYOO-blitz gaat mijn training niet zo goed als dat ik het met doe... Maarja, ik denk ook dat het aan dat ligt, en ik ga ook laat trainen tegen 20u tot 22 u. Dus dat kan goed waar zijn wat je zegt... Iets vroeger gaan trainen is de boodschap dan :)

Je kunt toch wel trainen zonder een stimulant ? (zo niet dan ben je verslaafd).

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan ik natuurlijk, maar met myoo blitz gaat mijn training VELE BETER. Ik kan langer trainen, beter trainen, harder trainen...

Nee hoor, dat laat je jezelf alleen maar geloven. Is een mentaal dingetje, niet iets fysieks.

Eerder trainen :) of stoppen met een stimulant. Maatje van me traint ook vaak s avonds en als hij dan een Pre neemt komt ie niet/amper in slaap haha

Ik geloof wel dat Cafeïne een positieve invloed heeft op een training, maar als je persé een pre-workout nodig hebt dan zit er inderdaad iets niet goed :)

Terug
Naar boven