Fitness Seller

Zeg jij er iets van?

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
Iedereen kent het wel; mp3 telefoons met muziek hard aan, irritante jongeren die iets mollen of iemand die z'n kind of hond een tik geeft omdat ie vervelend is.

Zeg jij er wat van, en zo ja, hoe reageerde die persoon erop?

Zelf erger ik mij onwijs aan die klote mp3 telefoons in tram of bus, maar heb er nog nooit wat van gezegt :twitch:

Ik ben altijd blij als ik zowaar nog eens zo'n rotjoch een tik zie krijgen...

Ik kijk meestal geirriteerd zijn of haar richting op en dat helpt vrijwel altijd. Een keer had ik zo'n mong**l in de bus die z'n speakers gebruikte om muziek te luisteren, heb ik wel wat van gezegd waarop die uit werd gezet. Meestal heb ik er zelf overigens geen last van omdat ik zelf altijd een mp3 speler in heb (van die interne pluggen dus je hoort van de buitenwereld geen reet).

Nee, ik kijk wel uit. Of het moet de spuigaten uitlopen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

mp3 telefoons? dus zonder oortjes? ach ik gaap meestal de lekkere meiskes aan :)

Ik erger me er niet zo aan.
Zit wel eens raar volk naast je ofzo in de trein. Irritant, maar moeilijk om daar wat van te zeggen.

Meestal help kwaad kijken wel, of een opmerking maken..
waar ik kwaad van kan worden zijn van die groepjes kereltjes van een jaar of 15 die denken dat ze thug n*gers zijn en dan denken dat iedereen bang voor ze is, en het stoer is om je aso te gedragen..???

Laatst in de bioscoop bij Rocky 6.
Zitten er een paar van die ''hippe'' dertigers achter ons een beetje populair te doen tijdens de film. Je kent ze wel, van die luidruchtige, vadsige types die nog steeds denken dat ze eigenlijk student zijn.

Na een minuut of 10 keek mijn vriendin geirriteerd om, maar dat hielp niet veel.
Een paar minuten later keek ik achterom en bleef ze net zo lang aankijken totdat ze blik af deden wenden. De rest van de film was het muisstil.

Waren alle conflicten maar zo makkelijk op te lossen.:rolleyes:

kinderen in warenhuizen :twitch:

Iedereen kent het wel; mp3 telefoons met muziek hard aan, irritante jongeren die iets mollen of iemand die z'n kind of hond een tik geeft omdat ie vervelend is.

Zeg jij er wat van, en zo ja, hoe reageerde die persoon erop?

Zelf erger ik mij onwijs aan die klote mp3 telefoons in tram of bus, maar heb er nog nooit wat van gezegt :twitch:
Dat hangt van mn stemming af. Ben ik heel vrolijk, dan meestal niet. Heb ik een k*tbui, dan stap ik meestal de bus in, in de hoop dat ik iemand er op aan kan spreken. En hopen dat hij weigert, natuurlijk. :D Helaas: tot nu toe luisterden ze allemaal.

Als iemand in het openbaar een keiharde boer laat, terwijl ik net een vietnamese loempia naar binnen schuif, is het wel: "Doe es normaal joh, bokkelul!"

En als mensen weten dat ze over scheef gaan en ik ga boos naar ze kijken, stoppen ze vaak wel.

Ik ben het jongetje dat altijd helemaal voorin in de bus gaat zitten dicht bij de chauffeur :bang:

Als ik me ergens aan erger zeg ik het meestal wel.

Maar zoals in de trein met van die groepen akelige k*t jongeren als je daar tegen dat zegt wordt het meestal wel erger. Dan ga ik wel ergens anders zitten.

mp3 telefoons met muziek hard aan,
Ja, als daar zeg ik er wat van, als ik mijn bui heb. Nu wij hier met Arriva als vervoerder opgescheept zitten, mag je ook niet meer met muziek of een mobiele tefoon in de bus ;)
irritante jongeren die iets mollen
Ja, daar zeg ik wel iets van. Maar het hangt een beetje van de sitatie af (ben ik alleen, zijn zij met veel, is het alleen een beetje krassen of gaan ze met zwaar geschut in de weer).
of iemand die z'n kind [...] een tik geeft omdat ie vervelend is.
Die krijgt van mij nog net geen staande ovatie. Luisteren zullen die jongelui!

Maar goed, het is mijn werk om de hele dag jongelui te vertellen dat ze rustig moeten zijn, geen lawaai mogen maken en de boel niet mogen slopen. :mad:

ik stoor mij eigenlijk zelden of nooit aan andere mensen ... maar
moest iemand zijn ergernis uiten naar andere en hij is in der minne,
dan zal ik hem wel bijspringen ... we leven per slot van rekening
toch in een maatschappij waar je een beetje rekening met mekaar
moet houden.

Nee ik zeg er niks van kan mij het schelen heb er geen last van.....
Maar......mijn kerel wel!!Die zegt er wat van die loopt zo op iemand af en zegt:
Heee kan die mp3 wat zachter??
Nee, niet zachter??Ik zal het maar wel doen want ik gooi hem zo uit het raam!

OOOHHH en dan zeg ik weer tegen hem doe ff normaal enzo kan jou die muziek nou schelen......
Pfff Ik maak me gewoon niet druk klaar ga me een beedje zitten storen aan iemands muziek in de trein of zo....

Goeie reclame. Anticonceptie zou overal zo gepromoot moeten worden.:D

OT:
Mij zelf boeit het vaak niet zo, wat of hoe iemand zich gedraagt, wanneer ik er niet mee hoef te werken, wonen, slapen of recreëren.
Is het echter slopen of zie ik, dat er echt schade wordt toegebracht aan mensen of hun spullen, zal ik er zeker iets van zeggen. Sterker nog, het houdt dan gewoon op.

Terug
Naar boven