MuscleMeat

Zelf injecteren!?!

En vooral ONTSPANNEN die billen!! Heb in het begin m'n billetjes nog wel 's aangespannen net voordat de naald erin ging :p :help: :D

Stel je zit in een ader en spuit toch, wat gebeurt er dan?

Tha_snake zei:
Stel je zit in een ader en spuit toch, wat gebeurt er dan?
Ligt aan het product wat je spuit maar een hartaanval kan het gevolg zijn.....en spuiten als je in een ader zit doe je niet want je aspireerd![Afbeelding niet meer beschikbaar]

ScHrOeFjE zei:
Ligt aan het product wat je spuit maar een hartaanval kan het gevolg zijn.....en spuiten als je in een ader zit doe je niet want je aspireerd![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, das waar. maar fijn te weten wat er gebeurt als...
zou de kans hierop groot zijn in de bil? ???

0,8 en helemaal erin zetten maar ik trok meestal ook eventjes terug voor de vaten. :rolleyes: dus beter is effe aan die zuiger trekken. hahaha :D aan die zuiger trekken

Tha_snake zei:
Ja, das waar. maar fijn te weten wat er gebeurt als...
zou de kans hierop groot zijn in de bil? ???
De kans is er altijd waar je ook prikt! Heb zelf eens een adertje geraakt in de glutes en gaf een straaltje tot op mijn kuit.. dus de kans is er zeker.. aspireren is toch totaal geen moeite??

heb van een maat een spoedcur injecteren gehad. Doe hen nu dus ook zelf in mijn been zet ik heb voor me uit dan is ie ontspannen en in mijn bil ga ik op mijn zei liggen op bed met de ene hand trek ik de huid strak en de andere injecteer ik, geen enkel probleem mee werkt prima.

Terug
Naar boven