Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ligt aan het product wat je spuit maar een hartaanval kan het gevolg zijn.....en spuiten als je in een ader zit doe je niet want je aspireerd![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ligt aan het product wat je spuit maar een hartaanval kan het gevolg zijn.....en spuiten als je in een ader zit doe je niet want je aspireerd![Afbeelding niet meer beschikbaar]
0,8 en helemaal erin zetten maar ik trok meestal ook eventjes terug voor de vaten. dus beter is effe aan die zuiger trekken. hahaha aan die zuiger trekken
De kans is er altijd waar je ook prikt! Heb zelf eens een adertje geraakt in de glutes en gaf een straaltje tot op mijn kuit.. dus de kans is er zeker.. aspireren is toch totaal geen moeite??
heb van een maat een spoedcur injecteren gehad. Doe hen nu dus ook zelf in mijn been zet ik heb voor me uit dan is ie ontspannen en in mijn bil ga ik op mijn zei liggen op bed met de ene hand trek ik de huid strak en de andere injecteer ik, geen enkel probleem mee werkt prima.