Fitness Seller

Zie je het ook zo zitten?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 44
  • Weergaven 2K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

nee net of ik hier op dbb zo lekker bezig ben..

*strop knopen en ophangen voor na mn 2de biertje*
 
Je hebt gelijk man, laten we een suicide cult opzetten.:suicide:

Nee ff serieus, het leven is verrot en je kan er niks aan doen begrijp precies wat je bedoelt!

We gaan niet in details treden want dan zijn we pussy's.;)
 
Deze gast loopt je gewoon in de maling te nemen, hij is echt geen boer hoor :roflol:

En sowieso geef je niet toe aan je eigen minpunten, dat doet hij maar al te graag.
 
jij: en iedere keer op verjaardagen; iedereen komt met z'n vrouwtje aan, je kent het wel
jij: sta je daar alleen
jij: "hoe is het met de vrouwtjes" vragen ze dan
jij: zo van; lul je hebt nog steeds geen vriendin

so ****ing true:roflol:


de rest ook btw, karma!
 
:yawn:

Het is dat ik Loo een beetje ken, maar anders zou ik denken dat ie alles uit zn nek lult daar.
 
Hehe Loo het lijkt alsof je uit ervaring spreekt :p
 
Deze gast loopt je gewoon in de maling te nemen, hij is echt geen boer hoor :roflol:

En sowieso geef je niet toe aan je eigen minpunten, dat doet hij maar al te graag.

misschien wilt hij medelijden, of aandacht
 
Welnee, dan vraagt ie dat wel aan een chick ;)

misschien is ie zo onzeker dat hij dat niet durft, moeilijk voor jou en mij voor te stellen, maar ze bestaan. Dit soort lui zoekt gewoon medelijden en bevestiging van vreemdelingen. Hij zal zich binnen een paar jaar wel echt van kant maken mits er niet veranderd, en daar heeft loo dan een beetje bij geholpen :D
 
Ik denk wel dat ie redelijk de waarheid sprak, tuurlijk heb ik hem flink naar beneden gehaald maar ik denk wel dat het een boer van 27 is met een saai k*tleventje.
Waarschijnlijk denkt hij er zelf niet teveel bij na maar ik ben altijd bereid mensen erop te wijzen dat ze een zielig leventje hebben.

Maar ik hoop dat ie er verder ook niet teveel over heeft nagedacht dat gun ik hem ook weer niet hahaha.
 
Bah wat een k*tstreek onze conversatie online zetten. :mad:
 
Ik denk wel dat ie redelijk de waarheid sprak, tuurlijk heb ik hem flink naar beneden gehaald maar ik denk wel dat het een boer van 27 is met een saai k*tleventje.
Waarschijnlijk denkt hij er zelf niet teveel bij na maar ik ben altijd bereid mensen erop te wijzen dat ze een zielig leventje hebben.

Maar ik hoop dat ie er verder ook niet teveel over heeft nagedacht dat gun ik hem ook weer niet hahaha.

Waarschijnlijk denkt hij hetzelfde over jou.
Een 25 jarige gozer met een k*tleven, zonder vriendin en die 24/7 met zijn neus in het witte poeder ligt.
 
Dus jongens en meisje, daarom, altijd nakuren!
 
Lekker positief, het leven is idd klote :roflol:

Ik begrijp eigenlijk niet waar jullie negatief over doen, lijkt me eig een droomleven, lekker tot aan je 30 ste vrijgezel blijven (als je niet je ware droomvrouw vind tenminste), je vereerd voelen de enige vrijgezel te zijn tussen alle koppels, dan éénmaal je in de 30 bent een vrouw zoeken om eventueel een kind mee te maken of anders wat spermazaad aan de spermabank doneren (dan heb je toch je steentje bijgedragen voor het bestaan van de mensheid), en dan voor de rest een rustige job hebben zonder verantwoordelijkheid en waar je je bijna niet moet inspannen, totaal relaxed en van het leven genieten, je hobby's uitoefenen enz..

In plaats van bier en pillen zou ik wel ghb gebruiken en in plaats van in de kroeg lekker thuis wat filmpjes bekijken en zo, want als je daar alleen zit op café zouden mensen idd kunnen denken dat je zielig bent en geen leven hebt, maarja, laat ze lekker negatief denken en hun het gevoel geven dat ze het zoveel beter hebben als jij, laat hun klein verstand zich lekker vereerd voelen dat zij coïtus hebben en jij niet, laat ze zich lekker groot voelen in hun klein bestaan (voor hen is dit tenslotte het belangrijkste), jij weet weet wel beter..
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lekker positief, het leven is idd klote :roflol:

Ik begrijp eigenlijk niet waar jullie negatief over doen, lijkt me eig een droomleven, lekker tot aan je 30 ste vrijgezel blijven (als je niet je ware droomvrouw vind tenminste), je vereerd voelen de enige vrijgezel te zijn tussen alle koppels, dan éénmaal je in de 30 bent een vrouw zoeken om eventueel een kind mee te maken of anders wat spermazaad aan de spermabank doneren (dan heb je toch je steentje bijgedragen voor het bestaan van de mensheid), en dan voor de rest een rustige job hebben zonder verantwoordelijkheid en waar je je bijna niet moet inspannen, totaal relaxed en van het leven genieten, je hobby's uitoefenen enz..

In plaats van bier en pillen zou ik wel ghb gebruiken en in plaats van in de kroeg lekker thuis wat filmpjes bekijken en zo, want als je daar alleen zit op café zouden mensen idd kunnen denken dat je zielig bent en geen leven hebt, maarja, laat ze lekker negatief denken en hun het gevoel geven dat ze het zoveel beter hebben als jij, laat hun klein verstand zich lekker vereerd voelen dat zij coïtus hebben en jij niet, laat ze zich lekker groot voelen in hun klein bestaan (voor hen is dit tenslotte het belangrijkste), jij weet weet wel beter..

Alleen jammer dat je geen doel voor ogen hebt ;)

Maarja bij iedereen is het indd anders.
 
Back
Naar boven