AndroidHealthClinic

Zijn er mensen die GEEN sides ervaren op Tren?

Ik had flinke backpumps, maar dat was ook wel alles.
Ik werd er juist kalmer en vriendelijker van.

lol dat kan ik bijna niet geloven, serieus nog nooit gehoord dat iemand rustig word van tren, trol? Werkelijk iedereen die ik spreek die tren heeft gebruikt geeft aan dat ze echt een beast werden, kort lontje, snel geirriteerd, mensen afsnauwen en gewoon agressief in het algemeen.

lol dat kan ik bijna niet geloven, serieus nog nooit gehoord dat iemand rustig word van tren, trol? Werkelijk iedereen die ik spreek die tren heeft gebruikt geeft aan dat ze echt een beast werden, kort lontje, snel geirriteerd, mensen afsnauwen en gewoon agressief in het algemeen.
in het verkeer ja kort lontje .. on pelbare eieren pellen idem dito voor de rest zo lief als een poesje

Heeft eigenhandig een depressie bij mij opgewekt. Was tegelijk de laatste keer tren. De sides vielen altijd mee, maar 800mg tijdens een onstabiele periode was een hele domme zet achteraf :roflol:
Misschien weer eens proberen als alles stabiel is. Heeft mij iig wel laten zien wat voor heftig spul het is, niet alleen lichamelijk maar ook mentaal.

Heeft eigenhandig een depressie bij mij opgewekt. Was tegelijk de laatste keer tren. De sides vielen altijd mee, maar 800mg tijdens een onstabiele periode was een hele domme zet achteraf :roflol:
Misschien weer eens proberen als alles stabiel is. Heeft mij iig wel laten zien wat voor heftig spul het is, niet alleen lichamelijk maar ook mentaal.
ik moet idd geen relatie shit of ander gezeur om me heen hebben met tren

Ik het algemeen ben ik zeer rustig op tren.
Als iemand gaat zeuren waar ik sws al niet tegenkan dan word ik gek.

:roflol: grose

Nachtzweet en acne kreeg ik van tren e.
Dat is alles.

Dead srs tho.
Mijn ik was liever tegen m'n vriendin, geduldiger.
En mijn moeder zei zelfs dat ze merkte dat ik kalmer en meer attent was die periode.
Sowieso heeft AAS nog nooit voor agressie gezorgd bij mij.. wel feelgood feeling en geilheid.

Gast in mijn gym zat op 675 en had alleen af en toe een puistje, veel zweten tijdens training, en beetje meer haargroei.

Hij heeft ook nog nooit echte sides gehad van andere AAS.

Terug
Naar boven