MuscleMeat

Zijn er mensen die GEEN sides ervaren op Tren?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ben ik miss gek hoor maar hoe zie jij dan dat jij op tren zit ? En dat er niet gewoon test ofzo in zit? Je laat alleen je test levels checken toch?

Estradiol. Buiten dat batch nr lot nr en merk hetzelfde zijn van een maat en die knalt er ook lekker op dus dat lijkt me voldoende om een conclusie te trekken toch?

Verder zijn ervaringen op dit forum ook uitstekend

beetje eindeloze discussie zo of je wel of niet tren zet

Gaat me ook niet om PRL want heb dat nog niet gwbeuikt. . maar meer dat het gokken is..

Jammer dat zon labmax testkit zo duur is.. die kan dat controleren

Gaat me ook niet om PRL want heb dat nog niet gwbeuikt. . maar meer dat het gokken is..
Jammer dat zon labmax testkit zo duur is.. die kan dat controleren

Heb je zeker gelijk in!

beetje eindeloze discussie zo of je wel of niet tren zet

Klopt, ik denk dat de tren real is dit merk ik aan me fysiek. Ervaar alleen geen sides of iniedergeval geen sides die zo duidelijk zijn dat ik het regelmatig merk. Vroeg me dus af of er meerdere zijn die dit hebben ?

Heb je zeker gelijk in!

Klopt, ik denk dat de tren real is dit merk ik aan me fysiek. Ervaar alleen geen sides of iniedergeval geen sides die zo duidelijk zijn dat ik het regelmatig merk. Vroeg me dus af of er meerdere zijn die dit hebben ?

Ja ik.

Je zet er geen test naast of je hebt gewoon kutspul. Libido naar de klote op tren...... Zit je dit te verzinnen?

Zet tren van goede kwaliteit en je zou liever willen dat je libido niet zo skyhigh was :o

Heeft niets met de kwaliteit van tren te maken. Het is namelijk heel erg persoons gebonden hoe je erop reageerd. Bij tren is het of extreem de ene kant of extreem de andere kant. Mijn libido was ook volledig plat maar had mega kracht gains, hardheid en uithoudings vermogen. Daarbij draaide een gym maat van me dezelfde batch en dosering en hij was mega geil en moest elk uur neuken.

• Like
Waarderingen: Vonk
350 ace zou voldoende moeten zijn. Ik merk op 700 of 1000 tren ook geen sides. Alleen als ik skyhigh in carbs ga krijg ik t warm ;)
Merk eigenlijk alleen dat ik wat korter ben van adem. Zal wel geluk hebben dan dat ik geen sides heb

Heeft niets met de kwaliteit van tren te maken. Het is namelijk heel erg persoons gebonden hoe je erop reageerd. Bij tren is het of extreem de ene kant of extreem de andere kant. Mijn libido was ook volledig plat maar had mega kracht gains, hardheid en uithoudings vermogen. Daarbij draaide een gym maat van me dezelfde batch en dosering en hij was mega geil en moest elk uur neuken.

Had ik dat maar die geilheid..

Terug
Naar boven