Daadkrachtig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe mij die tren ook, had ik miss niet een vrouwtje op nye m'n huis uit getrapt omdat ze wat dingen deed die me niet aanstonden.Ik snap werkelijk waar niks van jullie reacties... Ik ben nog nooit zo kalm geweest en me relatie gaat stukken beter eigenlijk. Maten hebben ook nergens last van op tren. Ik denk dat jullie gewoon overdrijven
Inderdaad, en als je met een groep van 10+ personen bent en letterlijk iedereen zegt bij wijze van we gaan naar links en mevrouw blijft maar we gaan naar rechts zeggen.. En dan meerdere malen, dan gaat het mis.
Hoeveel merken tren heb je geprobeerd?
Heb zelf 6 merken geprobeerd en bijna overal zat wel iets van tren in alsk qua libido kijk maar qua gains.. dan verschilt dat erg..
Prl heb ik verder nog niet geprobeerd dus daarover niks
Denk dat het er ook maar net aan ligt hoe je zelf op dat moment in je vel zit. Vorige relatie was ik super agressief op tren, zat toen absoluut niet lekker in m'n vel. Heb nu een andere vriendin sinds een half jaar , zit super lekker in m'n vel en juist super lief op trenDead srs tho.
Mijn ik was liever tegen m'n vriendin, geduldiger.
En mijn moeder zei zelfs dat ze merkte dat ik kalmer en meer attent was die periode.
Sowieso heeft AAS nog nooit voor agressie gezorgd bij mij.. wel feelgood feeling en geilheid.
Dat is zeker waar, ik heb ook het idee dat het vooral 'gevoel' versterkt. Haalt iemand je het bloed onder de nagels vandaan dan ben je in staat om die persoon 6 feet under te leggen. Daarentegen, als iemand het verdiend dat je lief en rustig tegen ze bent dan ben ik dat ook meer dan normaal gesproken.Denk dat het er ook maar net aan ligt hoe je zelf op dat moment in je vel zit. Vorige relatie was ik super agressief op tren, zat toen absoluut niet lekker in m'n vel. Heb nu een andere vriendin sinds een half jaar , zit super lekker in m'n vel en juist super lief op tren
Ja ik zie het altijd meer als een versterker van je emoties.Denk dat het er ook maar net aan ligt hoe je zelf op dat moment in je vel zit. Vorige relatie was ik super agressief op tren, zat toen absoluut niet lekker in m'n vel. Heb nu een andere vriendin sinds een half jaar , zit super lekker in m'n vel en juist super lief op tren
Had jouw bericht nog niet gelezen toen ik de mijne typte, maar helemaal mee eens dus.Dat is zeker waar, ik heb ook het idee dat het vooral 'gevoel' versterkt. Haalt iemand je het bloed onder de nagels vandaan dan ben je in staat om die persoon 6 feet under te leggen. Daarentegen, als iemand het verdiend dat je lief en rustig tegen ze bent dan ben ik dat ook meer dan normaal gesproken.
Hahah idd compleet mee eens.Had jouw bericht nog niet gelezen toen ik de mijne typte, maar helemaal mee eens dus.
Als je groot genoeg bent dan dringt er niemand voor als je aan de kassa bent aan het aanschuiven....
Maar ik word ook rustiger met tren. Kan dan ineens beter men gevoelens bespreken met mijn vrouw en word soms een zagetrien zoals mijn vrouw kan zeggen haha. Maar ben wel sneller geirriteerd en als me iets niet aanstaat is een blik meestal wel genoeg om de mensen te waarschuwen hahahaha.
Ooit eens in de Macd. een situatie gehad waar écht alle tafels bezet waren en ik eigenlijk al wat geirriteerd was nog voor ik daar binnen moest. Stond slechts 1 tafeltje vrij met 4 paar schoenen op.... Als er nu 1 ding is dat ik niet kan verdragen zijn het schoenen op tafel.... Toen heb ik die schoenen gepakt en aan de speelhoek gezet, waar het hoort, en zijn we aan dat tafeltje gaan zitten. 5 seconden daarna stond die moeder daar al van haar kloten te geven. Ik laat ze effe doen en antwoord dan "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet" ja maar zei ze en ik antwoorde weer met "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet?" maar dan iets luider en was mijn jas aan het uitdoen. Dan zag ze me en werd het plots minder. ja maar zei ze.... "JE ZET GEEN VUILE SCHOENEN OP TAFEL!!" toen merkte ze dat het niet ging werken en droop af (slimme zet).
Grappige was dat daarna haar man naar boven kwam met het eten en ik wel even dacht van f**k dit gaat niet leuk worden maar is enkel bij een vuile blik gebleven.
Het punt is dat als ik echt agressief zou worden van tren deze situatie dan helemaal anders had verlopen. Schoenen hadden ik gewoon weg gegooid en die mensen had ik een paar petsen willen geven als ze tegen me begonnen te reclameren.
Je verwacht van tren dat je agressief gaat worden en bloed geil.
Ik word heel rustig en libido is naar de klote
![]()

Hoe kun je dan met 100% zekerheid zeggen dat t echt is..
Als je groot genoeg bent dan dringt er niemand voor als je aan de kassa bent aan het aanschuiven....
Maar ik word ook rustiger met tren. Kan dan ineens beter men gevoelens bespreken met mijn vrouw en word soms een zagetrien zoals mijn vrouw kan zeggen haha. Maar ben wel sneller geirriteerd en als me iets niet aanstaat is een blik meestal wel genoeg om de mensen te waarschuwen hahahaha.
Ooit eens in de Macd. een situatie gehad waar écht alle tafels bezet waren en ik eigenlijk al wat geirriteerd was nog voor ik daar binnen moest. Stond slechts 1 tafeltje vrij met 4 paar schoenen op.... Als er nu 1 ding is dat ik niet kan verdragen zijn het schoenen op tafel.... Toen heb ik die schoenen gepakt en aan de speelhoek gezet, waar het hoort, en zijn we aan dat tafeltje gaan zitten. 5 seconden daarna stond die moeder daar al van haar kloten te geven. Ik laat ze effe doen en antwoord dan "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet" ja maar zei ze en ik antwoorde weer met "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet?" maar dan iets luider en was mijn jas aan het uitdoen. Dan zag ze me en werd het plots minder. ja maar zei ze.... "JE ZET GEEN VUILE SCHOENEN OP TAFEL!!" toen merkte ze dat het niet ging werken en droop af (slimme zet).
Grappige was dat daarna haar man naar boven kwam met het eten en ik wel even dacht van f**k dit gaat niet leuk worden maar is enkel bij een vuile blik gebleven.
Het punt is dat als ik echt agressief zou worden van tren deze situatie dan helemaal anders had verlopen. Schoenen hadden ik gewoon weg gegooid en die mensen had ik een paar petsen willen geven als ze tegen me begonnen te reclameren.