Als je groot genoeg bent dan dringt er niemand voor als je aan de kassa bent aan het aanschuiven....
Maar ik word ook rustiger met tren. Kan dan ineens beter men gevoelens bespreken met mijn vrouw en word soms een zagetrien zoals mijn vrouw kan zeggen haha. Maar ben wel sneller geirriteerd en als me iets niet aanstaat is een blik meestal wel genoeg om de mensen te waarschuwen hahahaha.
Ooit eens in de Macd. een situatie gehad waar écht alle tafels bezet waren en ik eigenlijk al wat geirriteerd was nog voor ik daar binnen moest. Stond slechts 1 tafeltje vrij met 4 paar schoenen op.... Als er nu 1 ding is dat ik niet kan verdragen zijn het schoenen op tafel.... Toen heb ik die schoenen gepakt en aan de speelhoek gezet, waar het hoort, en zijn we aan dat tafeltje gaan zitten. 5 seconden daarna stond die moeder daar al van haar kloten te geven. Ik laat ze effe doen en antwoord dan "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet" ja maar zei ze en ik antwoorde weer met "vind u het normaal dat u vuile schoenen op een tafel zet?" maar dan iets luider en was mijn jas aan het uitdoen. Dan zag ze me en werd het plots minder. ja maar zei ze.... "JE ZET GEEN VUILE SCHOENEN OP TAFEL!!" toen merkte ze dat het niet ging werken en droop af (slimme zet).
Grappige was dat daarna haar man naar boven kwam met het eten en ik wel even dacht van f**k dit gaat niet leuk worden maar is enkel bij een vuile blik gebleven.
Het punt is dat als ik echt agressief zou worden van tren deze situatie dan helemaal anders had verlopen. Schoenen hadden ik gewoon weg gegooid en die mensen had ik een paar petsen willen geven als ze tegen me begonnen te reclameren.