MuscleMeat

Zijn er mensen hier bekend met NattyOrNot.com ?

Scooby1961 lijkt me wel natty. Als dat niet haalbaar is met jaren trainen :roflol:

Hem met Arnold vergelijken slaat ook nergens op, Scooby heeft echt een heel ander fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
Scooby1961 lijkt me wel natty. Als dat niet haalbaar is met jaren trainen :roflol:

Hem met Arnold vergelijken slaat ook nergens op, Scooby heeft echt een heel ander fysiek.
never nooit is die 100% natty, zal wel niks boeiends on zijn maar wel minimaal een TRT.
train met een guy van 10 jaar jonger dan hem die al sinds zijn 20e aan bb doet en 5 jaar kuur ervaring heeft met meerdere middelen en amper bij scooby in de buurt komt met lean mmass

daar heb je zeker gelijk in, daarom mag ik rich ook, hij is een van die weinigen die zo open op yt praat over zn gebruik.
maar dat betekent niet dat je om die reden niet mag zeggen wat er speelt is ook bs.
zou hem zelf ook niet afkraken maar die weerspiegeling van innerlijk op je uiterlijk is vaak wel waar he... of niet?
Ik kan je hierin geen ongelijk geven, tuurlijk mag je altijd je mening geven over en onderwerp, en precies zoals jij al zegt je innerlijk speelt vaak een rol op hoe je overkomt op mensen soms ook mensen die totaal andere opvattingen over onderwerpen bijv. Bodybuilding hebben en die je dan puur op alleen al je uitstraling keihard beoordelen, ik zelf vind dan kritiek hebben oké geen probleem, maar wil je me kleineren zoals natty or not doet in geval van Rich, wees dan tenminste zo vent genoeg omdat tijdens en interview in zen gezicht te zeggen i.p.v. als en achterbaks persoon iemand lopen te kleineren alleen maar omdat je over bepaalde denkbeelden die de persoon over de sport en AAS heeft niet mee eens bent en omdat zijn uitstraling je niet staat

Iedereen heeft hier natuurlijk eigen mening over, maar dit is wat ik vind wat natty or not verkeerd doet

Ik ben ook natty

• Like
Waarderingen: mat
Ik kan je hierin geen ongelijk geven, tuurlijk mag je altijd je mening geven over en onderwerp, en precies zoals jij al zegt je innerlijk speelt vaak een rol op hoe je overkomt op mensen soms ook mensen die totaal andere opvattingen over onderwerpen bijv. Bodybuilding hebben en die je dan puur op alleen al je uitstraling keihard beoordelen, ik zelf vind dan kritiek hebben oké geen probleem, maar wil je me kleineren zoals natty or not doet in geval van Rich, wees dan tenminste zo vent genoeg omdat tijdens en interview in zen gezicht te zeggen i.p.v. als en achterbaks persoon iemand lopen te kleineren alleen maar omdat je over bepaalde denkbeelden die de persoon over de sport en AAS heeft niet mee eens bent en omdat zijn uitstraling je niet staat

Iedereen heeft hier natuurlijk eigen mening over, maar dit is wat ik vind wat natty or not verkeerd doet

Dat doet hij volgens mij ook.. Not 100% sure maar volgens mij is die website van Jason Blaha

Dan heb ik slecht nieuws voor je bro.

Zijn lichaam schreeuwd test.

ct fletcher is ook natty

Oh-noes.jpg

3. If someone is bigger than this guide, he is probably pinning.

5. If someone is presenting himself as “all natural” or “full natty”, he is on heavy drugs.

50. Bottom line: If someone has big muscles, he is on steroids.

Mister10 is dus geen naturel als ik die regeltjes moet geloven :(

Terug
Naar boven