Fitness Seller

Zijn prof-bodybuilders getalenteerd?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
Hebben pro bodybuilders talent???? als je denkt dat voetbal , baseball, basketbal, rugby, tennis , golf, nascar, tafel tennis, zwemmen, turnen, water polo, hockey ,skating , kickboxen, mma ,worstelen , darten, wielrennen, curling en al het andere sport dat er bestaan zijn de athleten in deze sporten obvious getalenteerd dat is een eis om in de pro levels mee te draaien. ik ben nu niet zeker of bodybuilders getalenteerd moeten zijn om mee te draaien op pro level zoals cutler en phil. Als ze goede middelen gebruiken en supplementen dan kunnen ze in deze sport success hebben , dus talent bij bodybuilding hoe kijken jullie daar op ???? mvg,

Talent kan ook lichamelijk aanleg zijn, dus ja. Daarnaast misschien ook het talent om jezelf te presenteren.

Maak er 's een poll van, ben wel benieuwd.

Zonder aanleg kom je in deze sport niet ver

nee man
iedereen kan op de olympia komen
hahaha
daarvoor moet je bereid zijn alles opzij te zetten
hardcore nuggah

Talent, denk het niet echt. Aanleg, absoluut. Zonder aanleg kom je er gewoon niet, wat voor een shit je ook gebruik.

Talent is toch juist dat je aanleg hebt om ergens goed in te zijn?

Talent is in BB belangrijker dan in veel andere sporten denk ik. En het gaat niet alleen over de juiste lichaamsbouw hebben, ook discipline, de mentale kracht om vol te houden zijn erg belangrijk.

Iedereen kan daar staan, ethiek is ver te zoeken tegenwoordig.

Symmetrie is een onderdeel van aanleg.

Laatst bewerkt:
Vond cutler toch wel talent hebben toen die 15 was, nooit getraind had en een fysiek had waar menig mens jaloers op is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Werkte op de boerderij inderdaad.

Daarnaast zag ik veel mensen zeggen dat prof bbers aanleg hebben om groot te worden.
Talent en aanleg verschilt niet veel van elkaar, zelfde geld voor voetballers en andere prof sporters.
Zij hebben gewoonweg aanleg om het spelletje snel te leren en uit te breiden.
De rest komt neer op veel trainen.

Laatst bewerkt:
Zonder aanleg kom je in deze sport niet ver

Oneensch, dat dachten ze van mij ook, niet dat ik pro BB'er ben maar iedereen kan groot en gespierd worden.

Talent is in BB belangrijker dan in veel andere sporten denk ik. En het gaat niet alleen over de juiste lichaamsbouw hebben, ook discipline, de mentale kracht om vol te houden zijn erg belangrijk.

Precies, dit is iets wat je zelf in de hand moet hebben ipv dat je het alleen maar hoeft te volgen, ivm voeding etc.

Vond cutler toch wel talent hebben toen die 15 was, nooit getraind had en een fysiek had waar menig mens jaloers op is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vraag me af of hij op deze foto nog nooit getraint had...

Hij begon met trainen vanaf zijn 18 of 19de.
Werken op een boerderij is zwaar lichamelijk werk en lijkt me dat hij vrij goede genen heeft :P

Yates was anders een ras ecto voordat hij trainde.

En +1 realist Jay had daar echt wel getraind. hoe komt hij er anders bij om te gaan poseren zonder ooit ook maar een dumbbell aan te hebben geraakt.

When I graduated high school in 1991, I went to college at Quinsigamond Community College. I completed my Associate Degree in Criminal Justice from Quinsigamond Community College in 1993. This is where I discovered bodybuilding. I began training actually on my 18th birthday in 1991

Bron: http://www.jaycutler.com/bio.php

Oh net iets te laat.

Terug
Naar boven