Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-1, Neem Arjen Robben, die heeft een grote hoeveelheid wittespievezels in zijn beenspieren (of zo iets) waardoor hij explosiever met de bal aan de voet kan versnellen. Wat talent betekend in voetbal. Maar voor andere balsporten is het wel handig, maar veel minder belangrijkAanleg om zeer makkelijk spiermassa aan te zetten en vet te verliezen? Uiteraard.
Maar ik denk niet dat iemand geboren wordt met talent voor een specifieke sport. Talent hebben voor sporten die een goede coördinatie vereisen bijvoorbeeld, betekent gewoon een goede coördinatie hebben. Daarnaast is toewijding zeker net zo belangrijk.
dan is talent en lichamelijke aanleg hetzelfde.
Daar kan ik wel inkomen.Klopt, ik vind talent en lichamelijke aanleg hetzelfde.
When I graduated high school in 1991, I went to college at Quinsigamond Community College. I completed my Associate Degree in Criminal Justice from Quinsigamond Community College in 1993. This is where I discovered bodybuilding. I began training actually on my 18th birthday in 1991.
Bron: http://www.jaycutler.com/bio.php
Doorzettingsvermogen is juist iets doen ondanks dat je er geen of niet genoeg talent voor hebtklopt niet wat je zegt. als iemand ongelooflijk veel wilskracht en doorzettingsvermogen heeft om uiteindelijk te bereiken wat diegene wil, dan heet ook dat talent. je moet zin hebben om iets te doen en ervoor zorgen dat niemand of iets jou gaat tegen houden..dat is talent.

+1, zo heb ik totaal geen aanleg maar dat weerhoud me niet om alles er uit te halen wat er in zit.Doorzettingsvermogen is juist iets doen ondanks dat je er geen of niet genoeg talent voor hebt
Is dus een karaktereigenschap en is aan te leren.
Met beide, talent/aanleg en de juiste karaktereigenschappen kom je natuurlijk het verst.
+1
Je moet dit gewoon wat creatiever interpreteren: hij deed natuurlijk al veel langer aan krachttraining (fitness, natural BB enz.), maar op zen 18 verjaardag mocht ie van zen ouders waarschijnlijk voor het eerst met het 'serieuze' werk beginnen.
Het is toch wel een beetje naief te geloven dat hij op die foto idd slechts 15 zou zijn en nog nooit een krachtoefening gedaan zou hebben.
En dit is een slechte instelling+1, zo heb ik totaal geen aanleg maar dat weerhoud me niet om alles er uit te halen wat er in zit.
---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------
je mag nog zoveel aanleg hebben, maar geen discipline, Kom je er ook niet hoor.
De ene kan niet zonder de andere, het is dus een combinatie van de twee.
+1Hele berg anabolen
Met die + 1 dacht ik dat we het over profs als Cutler hadden