AndroidHealthClinic

Zijn prof-bodybuilders getalenteerd?

Echt echte vent heeft geen talent.

Aanleg om zeer makkelijk spiermassa aan te zetten en vet te verliezen? Uiteraard.

Maar ik denk niet dat iemand geboren wordt met talent voor een specifieke sport. Talent hebben voor sporten die een goede coördinatie vereisen bijvoorbeeld, betekent gewoon een goede coördinatie hebben. Daarnaast is toewijding zeker net zo belangrijk.

Aanleg om zeer makkelijk spiermassa aan te zetten en vet te verliezen? Uiteraard.

Maar ik denk niet dat iemand geboren wordt met talent voor een specifieke sport. Talent hebben voor sporten die een goede coördinatie vereisen bijvoorbeeld, betekent gewoon een goede coördinatie hebben. Daarnaast is toewijding zeker net zo belangrijk.
-1, Neem Arjen Robben, die heeft een grote hoeveelheid wittespievezels in zijn beenspieren (of zo iets) waardoor hij explosiever met de bal aan de voet kan versnellen. Wat talent betekend in voetbal. Maar voor andere balsporten is het wel handig, maar veel minder belangrijk

Dat komt gewoon neer op lichamelijke aanleg.

Alsof je voor al die sporten die jij opnoemt talent nodig hebt, gewoon jarenlange training & dedicatie, net zoals pro bodybuilding.

Talent heeft iedereen, skill bereik je alleen door uren en uren keihard te werken.

Ja anders was elke hard werkende athleet een phil heath, de aanleg voor deze sport is je genen ( alles van je lichaam van binnen tot buiten meegerekend)

en ook ERG belangrijk, hoe goed reageer je op aas en dan vooral de Sides, waar bij sides bij krijgen nemen zij het 3 of vier-voudige van, laat staan alle hgh slin en desingpeptides enzo waar wij nog niet eens van weten.

Realistisch blijven met al het harde werk van de wereld en beste mentaliteit worden er nog maar een handjevol mensen zoals een ifbb-pro.

De meeste ifbb's deden al wedstrijden na 1 tot 2 jaar trainen, echt 10-tallen, wie doet dat na? bijna niemand( bedoel dan ook goed eindigen op de wedstrijd)

Of roelly winklaar die amper een halfjaar trainde voor een wedstrijd, die mensen knallen op aas en juiste voeding en training.

Klopt, ik vind talent en lichamelijke aanleg hetzelfde.
Tuurlijk de 1 heeft meer aanleg dan de ander maar dat is logisch.
Heeft allemaal te maken hoe snel je het voetbal door hebt.

Bodybuilders zijn dan weer anders, die kunnen poses aanleren.
Daar is talent(lichamelijke aanleg) hun genen, de mogelijkheid zo groot te worden ookal zijn ze niet naturel en het opbrengen van zoveel jaar discipline.

nope dat is een karakteristiek eigenschap

klopt niet wat je zegt. als iemand ongelooflijk veel wilskracht en doorzettingsvermogen heeft om uiteindelijk te bereiken wat diegene wil, dan heet ook dat talent. je moet zin hebben om iets te doen en ervoor zorgen dat niemand of iets jou gaat tegen houden..dat is talent.

Er zijn genoeg mensen op de wereld die talent hebben maar waarbij spijtig genoeg de aanleg ontbreekt om het uit te bouwen...

Als je ziet wat voor een slecht fysiek sommigen hier hebben, ondanks een goed trainingsschema, voedingsschema en aas, dan is het toch wel duidelijk dat je een bepaald talent (lees aanleg) moet hebben om iets te bereiken in de BB-wereld...

When I graduated high school in 1991, I went to college at Quinsigamond Community College. I completed my Associate Degree in Criminal Justice from Quinsigamond Community College in 1993. This is where I discovered bodybuilding. I began training actually on my 18th birthday in 1991.

Bron: http://www.jaycutler.com/bio.php

Je moet dit gewoon wat creatiever interpreteren: hij deed natuurlijk al veel langer aan krachttraining (fitness, natural BB enz.), maar op zen 18 verjaardag mocht ie van zen ouders waarschijnlijk voor het eerst met het 'serieuze' werk beginnen.

Het is toch wel een beetje naief te geloven dat hij op die foto idd slechts 15 zou zijn en nog nooit een krachtoefening gedaan zou hebben.

klopt niet wat je zegt. als iemand ongelooflijk veel wilskracht en doorzettingsvermogen heeft om uiteindelijk te bereiken wat diegene wil, dan heet ook dat talent. je moet zin hebben om iets te doen en ervoor zorgen dat niemand of iets jou gaat tegen houden..dat is talent.
Doorzettingsvermogen is juist iets doen ondanks dat je er geen of niet genoeg talent voor hebt ;)

Is dus een karaktereigenschap en is aan te leren.
Met beide, talent/aanleg en de juiste karaktereigenschappen kom je natuurlijk het verst.

Aanleg + Discipline

Doorzettingsvermogen is juist iets doen ondanks dat je er geen of niet genoeg talent voor hebt ;)

Is dus een karaktereigenschap en is aan te leren.
Met beide, talent/aanleg en de juiste karaktereigenschappen kom je natuurlijk het verst.
+1, zo heb ik totaal geen aanleg maar dat weerhoud me niet om alles er uit te halen wat er in zit.

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

+1
Hele berg anabolen

Je moet dit gewoon wat creatiever interpreteren: hij deed natuurlijk al veel langer aan krachttraining (fitness, natural BB enz.), maar op zen 18 verjaardag mocht ie van zen ouders waarschijnlijk voor het eerst met het 'serieuze' werk beginnen.

Het is toch wel een beetje naief te geloven dat hij op die foto idd slechts 15 zou zijn en nog nooit een krachtoefening gedaan zou hebben.

Hij werkte op een boerderij en in de bouw, dat in combinatie met aanleg en goede genen kan het best zo zijn dat hij er op vroege leeftijd zo uitzag.
Als ik het goed heb is Cutler 38 ofzo, hij geeft toch ook echt overal als antwoord pas 19jaar te trainen.

+1, zo heb ik totaal geen aanleg maar dat weerhoud me niet om alles er uit te halen wat er in zit.

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------
je mag nog zoveel aanleg hebben, maar geen discipline, Kom je er ook niet hoor.

De ene kan niet zonder de andere, het is dus een combinatie van de twee.

+1
Hele berg anabolen
En dit is een slechte instelling

Terug
Naar boven