MuscleMeat

Zijn prof-bodybuilders getalenteerd?

Hij werkte op een boerderij en in de bouw, dat in combinatie met aanleg en goede genen kan het best zo zijn dat hij er op vroege leeftijd zo uitzag.
Als ik het goed heb is Cutler 38 ofzo, hij geeft toch ook echt overal als antwoord pas 19jaar te trainen.

Hij geeft ook overal als antwoordt dat die geen roids gebruikt, geloof je dat ook?

Ja ze gaan allemaal verkondigen dat ze jaren aan het kuren zijn.
Iets wat bijna verplicht is om überhaupt mee te doen met mister olympia, dat ze niet gecontroleerd worden zegt al genoeg.

Zijn ook niet degene die winnen of wel ?
Laat ik het zo zeggen dan: om mee te draaien in de TOP bij de mister olympia

op M Olympia kom je niet zonder zwaar gebruik van AS/hgh/insuline en enorme aanleg.

We spreken hier over wereldtop. Als er ook maar iemand denkt dat er 1 van die beesten natural is, toch ff reality check doen.

Of ze kuren, tja niet echt. Kuren houdt in dat ze off gaan, iets wat ik de meesten niet zie doen.

Check Pleister trollen :roflol:

Kuur kan toch gewoon 1 lange zijn van ... jaar ? :P
Dat alleen de top 3 kuurt is gewoon onzin.

Zeg maar gewoon 90% van deelnemers van Mr O.
Als het niet meer is :)
Denk dat ze daar minstens 120 zullen wegen met focking laag vet%.
Of ben jij ook iemand die denkt dat Arnold naturel was in zijn hoogtij dagen ?

Denk geen 1, lijkt me ook soort ongeschreven regel dat je er als naturel niks te zoeken hebt.
Anders zouden ze er wel op controleren.
Als ze nu in eens gaan controleren dan gaat het niveau schrikbarend naar beneden. Dan zie je een lijn indrukwekkende fysieken maar toch vraag je af naar welke juniorcompetitie je zit te kijken.

Zou wel leuk zijn als ze er wel op gaan controleren en het dan blijkt dat Cutler naturel is, (of een kuur gebruikt die ze niet kunnen aantonen).

Ja tuurlijk, volgens mij hebben ze in het verleden wel eens gecontroleerd en natuurlijk was de uitslag schrikbarend.
Niveau ging ook teveel naar beneden en sindsdien controleren ze niet meer.

Haha die zou wel bruut zijn ja, dat ze allemaal opeens naturel blijken te zijn.
Denk niet dat zo'n kuur bestaat, bestanddelen zijn toch bekend in het prof bb wereldje.

Ja tuurlijk, volgens mij hebben ze in het verleden wel eens gecontroleerd en natuurlijk was de uitslag schrikbarend.

Denk niet dat zo'n kuur bestaat, bestanddelen zijn toch bekend in het prof bb wereldje.
Ze maaken steeds nieuwe doping die dan nog niet te ontdekken is.

Dat zal best zo zijn.
Alleen denk dat Cutler enzo wel oppassen met nieuwe meuk.

Zeg maar gewoon 90% van deelnemers van Mr O.
Als het niet meer is :)
Denk dat ze daar minstens 120 zullen wegen met focking laag vet%.
Of ben jij ook iemand die denkt dat Arnold naturel was in zijn hoogtij dagen ?

Denk dat je er zo'n 10% naast zit;)

Welke BBer van de vorige mr.O line up zou er natural zijn?

Denk geen 1, lijkt me ook soort ongeschreven regel dat je er als naturel niks te zoeken hebt.
Anders zouden ze er wel op controleren.

Als ze nu in eens gaan controleren dan gaat het niveau schrikbarend naar beneden. Dan zie je een lijn indrukwekkende fysieken maar toch vraag je af naar welke juniorcompetitie je zit te kijken.

Zou wel leuk zijn als ze er wel op gaan controleren en het dan blijkt dat Cutler naturel is, (of een kuur gebruikt die ze niet kunnen aantonen).

Ze maaken steeds nieuwe doping die dan nog niet te ontdekken is.

Dat zal best zo zijn.
Alleen denk dat Cutler enzo wel oppassen met nieuwe meuk.

:roflol:

Je moet dit gewoon wat creatiever interpreteren: hij deed natuurlijk al veel langer aan krachttraining (fitness, natural BB enz.), maar op zen 18 verjaardag mocht ie van zen ouders waarschijnlijk voor het eerst met het 'serieuze' werk beginnen.

Het is toch wel een beetje naief te geloven dat hij op die foto idd slechts 15 zou zijn en nog nooit een krachtoefening gedaan zou hebben.

Recht in de roos...

Nothing great ever comes without a sacrifice!

Terug
Naar boven