XXL Nutrition

Zittend of staand plassen?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 7K
  • Volgers 10

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

Echte mannen zeiken hoe ze willen en boeit 't niet wat anderen ervan vinden.
 
Ik plas altijd als een hond. Iets door de knieen en dan een been omhoog.
 
WTF?! Zittend plassen?! Waarom in hemelsnaam?!

Staand natuurlijk, volgens mij ben ik in heel mijn leven nog nooit op de plee gaan zitten om enkel en alleen te plassen.
 
Voor degene die in de douche plassen: Ook zittend of niet?
En zijn er nog staande plassers die one handed of zelfs no handed alles lozen? :o
 
Ik kan maar niet begrijpen dat er mannen zijn die zich verlagen (voor vrouwen) en zittend gaan plassen. Je kan ook rechtstaand plassen zonder gans de boel onder te zeiken..
 
Je kan ook rechtstaand plassen zonder gans de boel onder te zeiken..

Beleid , een begrip waar velen van hebben gehoord maar zelf nog moeten ondervinden wat de betekenis is. :p
 
Ik kan maar niet begrijpen dat er mannen zijn die zich verlagen (voor vrouwen) en zittend gaan plassen. Je kan ook rechtstaand plassen zonder gans de boel onder te zeiken..

Hoezo verlagen voor vrouwen. Ik begrijp je hele post niet man.
 
Ik voel ook altijd spetters hoor. Kom ik 's morgens aan met m'n korte broek aan (standaard als ik uit bed ga) en dan voel ik al die dikke spetters weer tegen mijn benen aan spatten.

En sowieso blaast mijn slurf zich 's morgens inderdaad ook op, en dan weet ik helemaal nooit waar de straal terecht gaat komen.
jongetje dan moet je je velletje naar achteren trekken voordat je gaat plassen ,dat leer ik mn zoontjes ook ,anders lijkt het wel een sproei installatie
;)
 
jongetje dan moet je je velletje naar achteren trekken voordat je gaat plassen ,dat leer ik mn zoontjes ook ,anders lijkt het wel een sproei installatie
;)

hahaha idd ik begrijp het niet hoor, je kan toch richten en shit.


lijkt wel of sommige dickheads een penis met een eigen leven hebben en bang zijn welke kant hun dick op kijkt als ze gaan pissen. Gewoon beetpakken en in bedwang houden, dan is er niks aan het handje.
 
Thuis en bij bekenden (waarvan ik weet dat het gewoon netjes is) zittend. uitgaan en restaurants etc. etc. gewoon staand.
 
jongetje dan moet je je velletje naar achteren trekken voordat je gaat plassen ,dat leer ik mn zoontjes ook ,anders lijkt het wel een sproei installatie
;)

Dat doe ik :P Het gaat er ook niet om of ik kan richten of niet (ik kan 't sowieso niet), maar de spetters die je op been voelt zodra je urine tegen de wc pot aan ketst.

Zoals eerder aangehaald, waarom zou je iets staand doen als 't ook zittend kan? :D
 
Back
Naar boven