Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suiker is ongezond en voegt niets waardevols toe aan je dieet. Zeker niet doen natuurlijk.Shitload aan crystal suiker erin en het smaakt ook ..
Kan dit kwaad zoveel suiker ? Dat ik vetter wordt maakt me niets uit..
Ja als je met tandpijn zit en niets hard kan bijten of normaal kan eten dan word je creatief in het maken van zachte maaltijden.
Zo heb ik al enkele recepten bedacht waaronder dit dessert. Het is eigenlijk een lekkere kwark maaltijd.
Wat heb je nodig?
6 eieren zonder dooier
2 bakjes magere kwark van 500 gram (of 1x 1kg)
2 grote scheppen 'protein80' aardbei (ong. 60 gram)
enkele verse aardbeien
Een hele grote kom om alles in te mengen
Een grote plastic maatbeker
Een rubberen lepel om te schrapen/mengen
Een mixer met kloppers. Deze moet op snelle stand

Ook al gedaan, gaat redelijk goed samen jaik doe er ook altijd wat honing bij, is gezond en lekker.
En hoe zit het als je geen voedingssupplementen hebt om de zure smaak weg te krijgen? Ben nog nooit aan supplementen begonnen.![]()
In tegenstelling tot they23 krijg ik magere kwark zonder iets er doorheen, niet door m'n keel.

Het zure kan je grotendeels weg krijgen door de kwark te laten uitlekken in een ijzeren keukenzeef. Het zuur zit namelijk in het vocht.En hoe zit het als je geen voedingssupplementen hebt om de zure smaak weg te krijgen? Ben nog nooit aan supplementen begonnen.![]()
In tegenstelling tot they23 krijg ik magere kwark zonder iets er doorheen, niet door m'n keel.